روايات

رواية جحيم عاشقي 2 الفصل العاشر 10 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي 2 الفصل العاشر 10 بقلم زولة وحيدة

رواية جحيم عاشقي 2 البارت العاشر

رواية جحيم عاشقي 2 الجزء العاشر

جحيم عاشقي 2
جحيم عاشقي 2

رواية جحيم عاشقي 2 الحلقة العاشرة

غزل كانت مربوطة في مكان مظلم في اوضة وفي الاوضة التانية كان فيها فارس ومريم
مريم :انت ليك البنت وانا ليا يزن
فارس بخبث :تمام بس انتي متأكدة انه مقربهاش
مريم :آه
فارس: يبقى انا هروح اعمل اللي عايزه بقا
مريم :يلا روح
عند يزن كان هو وأحمد بيفتشو ع غزل
يزن :أحمد اتصل ع الحرص انا عايز كاميرات المطار
أحمد :اوك
بعد مدة يزن كان بيشوف الكاميرات شاف فارس بينوم غزل
يزن بغضب :ابن ال……..

 

 

 

أحمد :هنعمل ايه
يزن :اعرفلي مكانو بأسرع وقت
أحمد :اوك
في القصر
يزن اتصل ع اسر
يزن :بابا غزل اتخطفت
آسر بخوف :ايه ازاي
يزن :هفهمك بس مش دلوقت انا عايزك تستخدم نفوذك وتوصلي لمكان فارس
آسر :اوك
وقفل السكة
تقى :في ايه يا آسر
آسر :غزل اتخطفت
آسر قام بسرعة وراح ع المكتب مع زياد وايهم
آسر حكالهم كل شي
زياد :ايييييه ب ب بنتي
آسر :متخفش هي هتكون كويسة
أيهم :آه انا عندي شباب ممكن يلاقو اللي اسمو فارس دة
آسر :تمام
عند غزل كانت بتصرخ
غزل :ابعد خليك بعيد يافارس

 

 

 

فارس وهو بيقلع قميصه :قولتلك اني مقدرش ابعد لما الاقي بنت حلوة زيك
غزل بدموع :انت عايز مني ايه
فارس :عايزك انتي
ومسكها من رقبتها وبدأ يبوسها
غزل ببكاء :ابعد ارجوك
فارس مكانش سامعها
غزل وهي بتحاول تزقه :يزززززززن
فارس بغضب :مفيش يزن اخرسي بقا
ومسك زراير الفستان وفتحها واغمى عليها
فجأة يزن دخل ونزل فيه ضرب
أحمد :ابعد يايزن روح شوف غزل وانا هاخد دة ع المخزن
يزن راح لغزل
يزن وهو حاطي ايدو ع وشها :غزل حبيبتي انا هنا غزل…. غزل اصحي
غزل:……..
يزن شالها بسرعة ع العربية

 

 

 

في المستشفى
الدكتور :الظاهر ان المدام اغمى عليها بسبب الخوف
يزن :وهي دلوقت فاقت؟
الدكتور :آه
يزن دخل بسرعة
يزن بلهفة :حبيبتي انتي كويسة
غزل بدأت تعيط
غزل :ه ه هو ل لمسني؟
يزن :لا والله
غزل :يزن متبعدش عني ارجوك
يزن حضنها :حاضر
بعد مدة في القصر الكل كان تحت منتظرين غزل ويزن
وغزل ويزن دخلو
زينب وتقى جريو عليها
زينب بخوف :انتي كويسة حبيبتي
غزل بابتسامة :آه ياماما بس تعبانة شوية
تقى :طب روحو ارتاحو وانا هجهزلكو الاكل ب ايدي
غزل :اوك تسلميلي خالتي
وراحت ع اوضتها
يزن راح وراها

 

 

 

يزن :ع فين ياهانم
غزل باستغراب :ع اوضتي
يزن :هو انتي نسيتي اننا متجوزين
غزل :منستش بس انا عايزة ارتاح في اوضتي
يزن :اوك
غزل راحت ع اوضتها ويزن راح ع اوضته
بعد مدة غزل راحت اوضة يزن اللي كان قاعد ع السرير وبيتفرج فيلم رعب
غزل :يزن
يزن :نعم
غزل راحت قعدت جمبو
غزل :اسفة حبيبي
يزن :ليه بتعتذري
غزل :لاني روحت ع اوضتي وخربتلك يومك امبارح
يزن حضنها :خلاص ولا يهمك انا مش زعلان
غزل وهي بتبص ع التلفزيون :ااااااااه غير يايزن
يزن بخضة :خلاص اهدي وقفل التلفزيون
غزل :ليه قفلته
يزن بخبث:يعني هيكون ليه
غزل بلعت ريقها بخوف
يزن :متخفيش ووووو سيبوهم في حالهم بقى
=========

 

 

 

عند زينب
زينب :انا خايفة ع بنتي يازياد
زياد :متخفيش يزن دة شاب كويس وهو الوحيد اللي هيهتم بغزل
زينب :آه عارفة بس خايفة تتخطف تاني انا مش عايزاها تسافر يمكن تتخطف تاني
زياد :زينب انتي خايفة كدا ليه صدقيني مش هيحصل شي يزن هيهتم فيها ومش هيبعد عنها ولا ثانية بالذات بعد اللي حصل
عند مروة
مروة :يعني ايه مسكوه
مجهول :اه
مروة :اوك انا هتصرف انا لازم اقتلها وارتاح منها بقا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية جحيم عاشقي 2)

اترك رد