روايات

رواية احببت طفلتي البريئه الفصل السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية احببت طفلتي البريئه الفصل السادس 6 بقلم شهد هاني

رواية احببت طفلتي البريئه البارت السادس

رواية احببت طفلتي البريئه الجزء السادس

احببت طفلتي البريئه
احببت طفلتي البريئه

رواية احببت طفلتي البريئه الحلقة السادسة

امجد:لسه هيقرب من ابرار كانت ابرار ضر*بت امجد في
ضهره بالسك*ينه واغما عليها.
امجد بصدمه:اهااااااا وقع علي الارض والرجاله بتاعتوا
هربت.
براق اتصدم:وقال ابرارررررررررررررررر وحاول يقاوم
عشان يقوم وفعلاً قام وراح عند ابرار شال سك*ينه من
ايدها وقال أبرار فوقي ي حببتي فوقي وبص لي امجد
اها ي كلب.
امجد بتعب:الحقني بموو*ووت الحقني.
براق:انا هسيبك تم*وت هنا ي زباله انت لو مش هت*موت انا
الي هموتك بأيدي انت فاهم ومسك الفون ورن علي
واحد صاحبه وقال بسرعه تكون جاي علي مكان وتجيب
عربيه بتاعتي معاك بسررررررعه ي زين.
زين:مالك ي براق في اي.

 

 

 

براق بتعب:بسرررررعه ي زين مش قااااادر.
زين:حاضر جاي بسرعه هقفل العياده وجاي.
براق:نزل وحط راس ابرار علي رجله وبدء يغطي فيها
بالجاكت بتاعوا وقال حققك عليا من كل*اب دول خلوكي
طفله تحس الاحساس دا وتمسكي سكي*نه ونزلت دموعه
علي وش ابرار.
ابرار بخوف:الحقني ي عمو براق الحقني ونبي انا مو*توني
خلوني اروح لابويا ونبي اروح لماما محدش يقرب مني
ونبي ي عمو ي شرير م تقرب انا ق*تلت انا قت*لت وفضلت
تصوت.
براق بخوف:انا معاكي ولله العظيم معاكي محصلكيش
حاجه متخافيش انتي صح.
ابرار بعياط:فين اخويا يشوف صحبه عمل فيا وصوتها
علي فين اخويا الي وصل طفله عندها 8سنين تتعرض
لكدا فين اخويا الي خلاني اكبر من سني فين اخويا الي
كان بيرمني برا البيت في عز الشتا من غير اكل وشرب
ويدخلني البيت لما الاشكال زباله الي عنده تمشي فين
اخويا الي وداني مستشفى المجانين فين رد عليا وبصت
لبراق جامد وقالت دلوقتي انا بدعي ربنا كل يوم ان ربنا

 

 

 

يحنن عليا قلبك وتلمني من الشوارع والمستشفيات بس
انا مجرمه ي دكتور براق مجرمه وفضلت تعيط وتصوت.
براق بعياط:مش عارف يعمل اي لحد م واخدها في
حضنوا وقال انتي مش مجرمه وانتي صح مش غلط
هما السبب وانا مش هسيبك انتي قدري انا هاخدك
ونسيب البلد دي هخليكي تنسي البلد دي بالي زعلوكي
وعد مني ي امجد الكلب وانت وحازم لا اخليكوا تتمنوا الم*وت .
زين:دخل بالعربيه وشاف الي حصل دا كله وزعل جدا
علي طفله الي قدامه دي ودخل وقال براق مالك اي الي
حصلك كتفك بين*زف جامد.
براق بتعب:شال ابرار وحضنها جامد وقال اسندني ي زين.
زين:طب هات اشيلها انا كتفك وجعك.
ابرار ارتعشت:ومسكت في براق جامد.
براق:معلش ي زين اسندني انت بس ابرار مش هتطلع من حضني.
زين:حاضر تعالي معايا وفعلاً وصلوا للعربيه.
براق:احجزلي تزكرتين لطياره امريكا عشان هسافر بكره
انا وابرار ممكن مرجعش دلوقتي غير وابرار احسن لازم
اسس ليها حياه عشان هي صعب تنسا الي حصلها دا.
زين بحزن:بص علي ابرار لقها نايمه شبه الملاك وقال لا
حول ولا قوه الا بالله دي طفله اي الي حصلها وصلها
لكدا.

 

 

 

براق:حكالها كل حاجه وقال بس شوفت شاب يبص لطفله
بطريقه ازاي لا وكمان وصلها انها تض*ربه بالس*كينه عشان
تحمي نفسها.
زين بحزن:قلبي ولله ي بني بيعيط عليها بس ازاي ي بني
هتربيها وانت ليك حياه.
براق بحب: ابرار مش هتطلع برا حصوني لانها هي الحياه
ذات نفسها وانا مش هضاحي بيها ابدا وبص لقدام وقال
وديني وما اعبد وحيات ابرار عندي ي هنتقم من كل الي
زعلوها وسبب انها توصل للمرحله دي.
وصلوا عند بيت زين ،زين انا هغيرلك علي جر*ح واشوف كدمات الي عند ابرار.
براق بسرعه: لالالالالالالا انا هغير علي كدمات أبرار وهشوف ومالها متقلقش مهم تجبلي اي حاجه البسها وتجيب لابرار.
زين:امم هجيب لابرار منين اها فكره جرتنا الي جبنا
عندها اطفال في سن ابرار استنا هروح اجيب واجيلك.
براق:بص لابرار وباس ايدها وقال هغير حياتك كلها ي ابرار وعد مني هكون جزء يسعدك وبس.
ابرار:قامت مفزوعه بتقول سبوني سبوني محدش يقرب مني انا هم*وت النف”سي محدش يقري سبني سبني.
براق:بس ي ابرار ي حببتي اهدي انا معاكي متخافيش احنا هنمش من هنا صدقيني مش هتشوفيهم التاني.

 

 

 

ابرار صوتتت:سبوني كلكوا دمرتوني مش عاوزه غير آم*وت مش عاوزه حاجه ابعدوا عني سبني انت كمان سبني محدش يقرب مني ونبي محدش يقرب.
دخل زين: وقال في ي براق وبص لي ابرار وقال اهدي ي قمر متخافيش احنا معاكي.
براق:بسرعه هات حقنه مهدء بسررررررعه.
ابرار:هتعملوا فيا اي سبوني مش عاوزة انام كان باردوا اخويا بينيمني كدا باردوا مش عاوز انام.
براق بصدمه:كان بينيمك ازاي ي ابرار ولي.
ابرار:بينيمني عشان مش ققرفه هو وصاحبه امجد وانتوا هتنيموني صح.
براق:اهدي ي ابرار ي حببتي وكان اداها الح*قنه وبدأت تهدا ونامت.
زين بصدمه:ممكن يكون امجد دا قرب منها.
براق بوجع صرخ:وقال لالالالالالالا متقولش كدا ان شاء الله محدش يكون قرب منها وقام ولبس وزين غير علي جرح.
براق:ممكن تنادي جرتك دي تيجي تغير ملابس ابرار.
زين:ماشي وفعلاً ست جت وصعبت عليها ابرار وغيرت ليها ومشيت.
براق:منامش وفضل قاعد يتأمل في أبرار

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية احببت طفلتي البريئه)

اترك رد

error: Content is protected !!