روايات

رواية حبيبه الاعمى الفصل العاشر 10 بقلم لينا

رواية حبيبه الاعمى الفصل العاشر 10 بقلم لينا

رواية حبيبه الاعمى البارت العاشر

رواية حبيبه الاعمى الجزء العاشر

حبيبه الاعمى
حبيبه الاعمى

رواية حبيبه الاعمى الحلقة العاشرة

اية بعد ما فاقت
اية / كلامك مظبوط وتين بنتنا
فريد / مين قالك
اية حكت ل فريد
فريد / انا عرفت مين
اية / مين؟
فريد / مها مرات ابوكي
اية وبدأت تعيط / انت هتهزر مرات ابويا اسمها سماح
فريد / اهدي يا آية
وحكالها كل اللي حصلها
اية بعياط / ممكن تسيبني يا فريد دلوقتي
فريد اخدها في حضنه ودخل عليهم مروان
مروان / خيانه… قلبي

 

 

 

اية / اطلع برا يا ابن الهبله
مروان / انا اهبل بتشتميني وانا عندي 15 سنه
اية / مروان انا مش فاضيه للتخلف بتاعك هنعمل اي يا فريد وهنقول ل وتين ازاي
فريد / مش عارف
اية وفريد بصوا ل مروان
مروان / انا عارف البصه دي كويس
فريد / اخلص هتساعدنا ولالا
مروان / حاضر
عند وتين
مروان / وتين انا عايز اقولك حاجه
وتين / اي
مروان / انتي اختي يا وتين
وتين / انا اصلا مش بحبك وبعتبرك اخويا
مروان / لا انتي فهمتي غلط
وتين / اخلص مبحبش الالغاز
مروان/ انتي اختي بجد مامتك تبقي اية و بابكي فريد
وتين / انت كداب انا ماما وبابا اتوفوا امشي اطلع برا

 

 

وقامت تكسر في كل حاجه قدامها
عند فريد
فريد / عملت اي
مروان / جيت اكحلها عمتها
فريد / يخري*بيت اهلك ياشيخ
اية جريت علي وتين
وتين / ابعدوا عني انتوا كدابين
اية اخدتها في حضنها قالت / اهدي يا قلبي انا ماما
وتين بعياط / ازاي وتيته قالتلي انو ماما وبابا اتوفو
اية / لو مش مصدقاني اسألي جدتك.
اية وفريد راحوا عند مها
مها اخدت اية في حضنها وقالت / سامحيني يا بنتي انا كنت صاحبه خاي*نه ل نور الله يرحمها و خ*نت الامانه سامحيني واخدت منك بنتك لاني كنت غيرانه من نور
اية / انا مش فاكره حاجه بس مسمحاكي
وتين / يعني يا تيته دول اهلي وانتي مخبياني عنهم انتوا ازاي كده
وطلعت فوق ولمت شنطتها وهربت من الشباك

 

 

وتين بعياط / انا اسفه يا تميم ممكن تسامحني انت وعمو اسماعيل
تميم/ هي القيامه هتقوم ولا اي
وتين قعدت تعيط
اسماعيل / مين يا تميم
تميم / دي وتين يا أبا
اسماعيل / تعالي يا بنيتي كلي ويانا
وتين / شكرا يا عمي مش عايزه
تميم / معندناش الكلام ده
ودخلو جوا و وتين لقيت فطير مشلتت
وعسل و جبنه قديمه
وتين / هو اي الاكل ده يا تميم
تميم / بصي يا ستي ده مش و فطير وعسل
وبداو ياكلوا و وتين كانت فرحانه معاهم
تميم / امسكي يا ستي احلي كوبايه شاي
وتين / شكرا يا تميم
ممكن اسالك سؤال

 

 

 

تميم / اتفضلي
وتين / انت ازاي طيب كده انت سامحتني من اول مره
تميم / عشان انا بسامح الناس اللي بحبها
وتين بأرتباك / تصبح على خير
تميم بأبتسامه / وانتي من اهلي.
وتين نزلت وقلبها بيدق
عند اية
اية / انا حياتي ادمرت بنتي بتضيع قدام عيني
فريد / اهدي يا آية مع الوقت هتستوعب
عند وتين
وتين اتصلت ب مروان.
وتين / مروان احجزلي في أوتيل
مروان / الاوتيل مش هيقبل اقزام زيك
وتين / لو شوفتك يا مروان هنفخك
تميم / بتكلمي مين
وتين / د.. دهه مروان
تميم / مالك خايفه ليه
وتين / مروان اقفل دلوقتي
تميم / ممكن تحكي اي في بينك وبين مروان
وتين حكت له كل حاجه
وتين بعياط / اديك يا سيدي عرفت دلوقتي انا سبت البيت ليه
تميم / خلاص متعيطيش
وتين / حاضر

 

 

 

تميم مسك وشها وبدأ يمسح دموعها
تميم / عايزه نصيحتي
وتين / ايوه
تميم / هقولك
في صباح
وتين وصلت الڨيلا
وتين / تعالي معايا يا تميم
تميم / خليكي شجاعه وادخلي.
دخلت وتين
وتين / انا اسفه يا ماما
وجريت علي اية وفريد
سامحني يا بابا
بعد مرور 3 سنين
وتين / ادخل علي الموقع يا مروان اعصابي باااظت
مروان / مبرووك يا وتين 96٪
وتين / هبقي دكتوره
اية / براڨوا عليكم يا أولادي
وقعدو يغنوا
تميم / انا طالب ايد بنتك يا عمي
فريد / هتعمل بي ايدها اي
تميم / هلبسها دهب وبعدين انت عارف يا عمي انا دلوقتي مهندس قد الدنيا
فريد / وانا موافق
وتين اتجوزت هي وتميم ومروان بيدرس برا

تمت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حبيبه الاعمى)

اترك رد