Uncategorized

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم شروق مصطفي

 رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم شروق مصطفي

رواية عشق التملك الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم شروق مصطفي

كريم بعيون سوداء ظهرت مسكها من شعرهاا ….قولي بقي قولتي اي تاني 
يارا بتوتر …..انا انا مقلتش حاجه 
كريم بغضب وبيشد علي شعرها ….انطقي قولتي اي 
يارا بدموع ….خلاص انا اسفه طيب سيب شعري 
كريم صعبت عليه سابها ….
كريم بحده ….من النهارده مش هتطلعي من الاوضه دي انتي فاهمه وكلامي هيتنفز 
يارا بغضب ….ي سلام علشان الجو يرقلك انت وحبيبت القلب 
كريم باستفزاز  وعايز يشوف غيرتها …..اه علشان نكون علي راحتنا 
يارا بدموع ولفت وشها النحيه التانيه ….ماشي روحلها بقي وخليك معاها 
كريم صعبت عليه قرب منهاا ….يارا حبيبتي بصيلي طيب 
يارا بدموع …مش عايزه اطلع بره صوتك بينرفزني بيخليني مش طايقه نفسي 
كريم بغضب من كلامها ….ماشي ي يارا بكره تندمي 
يارا بعد ما خرج من الاوضه فضلت تبكي بحرقه هندم ي كريم علي حبي ليك هييييي هييييي 
ولقت حد دخل وطبعا مفيش غيرها (كرستين )
كرستين سمعت كل كلامهم وحبت تشعللها اكتر 
كرستين لي يارا …..انا شفت كريم طالع مدايق من هنا وانا روحت وراه وهديته اكملت بمكر …اصل ما حدش بيعرف يهديه غيري 
يارا بغيره …..اطلعي بره 
كرستين بلؤم …..انتي بتطرديني من بيتي طب انا بنت عم و خطيبت كريم وهبقي مراته لكن انتي مين تلاقيكي واحده متشرده جابها من الشارع تخدمه هنا مهو ي حرام انتي تلاقيكي معندكيش حته تروحيها علشان كدا عطف عليكي …
كريم لما طلع من الاوضه ادايق من نفسه علي الي هو عمله مع يارا وقرر يروح يفهما الحقيقه 
يارا بعد ما سمعت الكلام ده عنها 
يارا بعيون تتطق شرار والغيره عميتها  ضربتها بالقلم في نفس الوقت الي كريم دخل فيه الاوضه واتصدم من الي يارا عملته …..
كرستين اول ما شاقت كريم اترمت في حضنه وفضلت تعيط بتمثيل ….شوفت ي كريم عملت فيا اي وانا كنت عايزه اتعرف عليها …
يارا بغيره وهي شايفاها في حضنه ….انتي كدابه 
كريم بغضب ….انتي ازاي تكلميها كدا ي يارا وتضربيها بالقلم انتي نسيتي نفسك ولا اي انتي هنا ضيفه وهي بنت عمي 
يارا بصدمه ….من كلام كريم …..فعلا ي كريم انا اسفه اظاهر اني نسيت نفسي فعلا وان انا هنا ضيفه تقيله علي قلبك 
كريم ندم علي الكلام الي قاله في لحظه غضب ……
كريم لكرستين …روحي انتي اوضتك ي كرستين 
كرستين وهي شمتانه فيها ….حاضر ي حبيبي 
يارا مصدومه وبتعيط في صمت 
كريم قلبه واجعه علشانها قرب منها ….يارا انا اسف انا قولت الكلام ده في لحظه غضب وبعدين انتي الي قليتي ادبك عليها 
يارا بغضب ….في لحظه غضب …سعات لحظه الغضب دي هي الي بطلع كل الكلام الي في قلبك ي كريم وانت اعترفت اني ضيفه تقيله عليك واكملت بحرقه وبعدين انا محترمه غصبن عنك وعنها ومش انت الي هتقولي اذا كنت محترمه ولا لا انت فاهم 
كريم بغضب ….اظاهر ان انا دلعتك زياده عن اللزوم وانا هربيكي من اول وجديد ي يارا وسحابها من ايديها ودخلها اوضه تانيه وقفل عليها بالمفتاح 
يارا ….كريم افتح ي كريم والنبي هييييييي هييييييي 
كريم سابها وخرج بره الفيلا   ي تري اي الي هيحصل ????????
عند مراد ورنا 
رنا صحيت من النوم ولقت الساعة 9بليل قامت واخدت دوش ولبست هدومها ونزلت تحت 
بعد نص ساعه 
مراد صحي ملقاش رنا جنبه اتخض عليها وبقي يدور عليها في الحمام ونزل تحت لقاها في المطبخ بتدنن مع نفسها 
مراد ….انتي بتعملي اي 
رنا بخضه ….حرام عليك خوفتني اي مش تكوح قبل ما تدخل 
مراد ….معلش ي حبيبتي بس بتعملي اي 
رنا بسعاده بعمل الاكل 
مراد بغضب ازاي انتي لسه تعبانه تعالي وانا هخلي الخدم يعملو الاكل 
رنا برجاء …بالله عليك ي مراد والنبي انا الي هعمل الاكل علشان خطري 
مراد …خاطرك غالي عندي اوووي ي روحي بس انتي كدا هتتعبي 
رنا ….لا واللهي مش هتعب متخفش عليا 
مراد …..ماشي هطلع انا اخد دوش لحد ما تخلصي 
رنا …ماشي 
رنا بتعمل الاكل وحطيت في طبق مراد شربه زيت خروع (يلاهوووووووي هموت ????????)
مراد نزل بكل حيوايه ونشاط ولقي الاكل علي السفره 
مراد وهو بيبص للاكل …..تسلم ايدك ي حبيبتي 
رنا ….تسلم مش هدوق ولا اي 
مراد لا طبعا هدوق وكل اول معلقه بس لقي طعمه وحش بس كمل علشان ميكسرش بخطيرها 
رنا عارفه انو مش عاجبه الاكل وصعب عليها بس اصرت علشان الي عمله فيها لازم تطلعو عليه وفجاه لقت مراد جري علي الحمام 
رنا لما شافت منظره فضلت تتضحك 
بعد ساعه 
مراد طلع من الحمام وبطنه بتوجعه 
رنا من شكل مراد …..فيه اي ي حبيبي مالك 
مراد بالم …..مفيش ي حبيبتي مفيش 
رنا حاسه انو بيتوجع …..امال مالك فيك اي حاجه بتوج…. وقبل ما تكمل لقيته جري علي الحمام 
رنا بعد ما صعب عليها عملتله يانسون وحاجه دافيه علشان يرتاح (ملحوظه ….شربه زيت الخروع دي بتفضي البطن وتخلي الواحد همدان )
عند نها واحمد
احمد ….انتي غبيه انتي هتمشي عليها ….وهبااااا شالها 
نها ….احمد لو سمحت نزلني 
احمد ببرود …..لا 
وطلعها الاوضه ونيمها علي السرير 
نها لي احمد …..احمد 
احمد ….نعم 
نها ….انا عطشانه 
احمد راح جبلها مايه وشربها ….نامي بقي علشان رجلك ترتاح 
نها بايماء ….ماشي 
وسابها وطلع بره و……
يتبع…..
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد