روايات

رواية انتقام ينتج حب الفصل السابع 7 بقلم همس أحمد

رواية انتقام ينتج حب الفصل السابع 7 بقلم همس أحمد

رواية انتقام ينتج حب البارت السابع

رواية انتقام ينتج حب الجزء السابع

انتقام ينتج حب
انتقام ينتج حب

رواية انتقام ينتج حب الحلقة السابعة

الباب خبط
كان البوليس
تقدري تقولي مين عمل كده وازاي واي الحصل بتتهمي مين
رهف : وقعت واتخبط في المكتب
الظابط: بس في حد ضربك ودا باين في الكشف والشركه الكاميرا كانت مش شغاله
رهف : وانا مبتهمش حد
ظابط: طيب الي تشوفيه ولو حد مهددك قولي متخافيش
رهف : مفيش حد
ظابط: طيب اقفل المحضر بعد اذنكوا
زين : ليه مقولتش
رهف : مش عايزه مشاكل خلاص الموضوع انتهى
بعد شهر
زين مفضاش الشراكه لاكن مش بيكلم قاسم ورهف بتشتغل مع زين في البيت
ترجم ورق

 

 

يوم الخميس
اسر : انا فرحان اوي عائلتي معانا وزين اجازه ونلعب بقي وهيصه
رهف: حصل
(بقلم همس احمد)
الباب خبط
زين فتح : مين حضرتك
سمر : انا اخت رهف
زين : ثانيه اندهالك رهفففف
رهف : نعم يا زيزو
زين : تعالي اختك عايزكي
رهف باستغراب : اختي اختي مين
سمر : انتي عندك كام اخت
رهف ببرود : تصدقي نسيت أن عندي اخت
سمر بدموع : ماما تعبانه اوي يارهف ومحتجالك
رهف بسرعه: مالها
سمر بدموع: معرفش ينفع تيجي معايا
رهف : طيب ثانيه
زين : جاي معاكي
ادم : وانا
رهف : طيب يلا بسرعه
(بقلم همس احمد)

 

 

راحوا ولقوا مرات ابوها تعبانه ونايمه علي السرير
زين : سلمتك يا طنط
آدم : سلمتك يا طنط
مرات ابوها: الله يسلمكم يا حبايبي انا اسفه يا رهف سامحيني علي الي عملتوا معاكي
رهف: خلاص المهم تقومي بالسلامه
زين طب احنا هنروح بقي هتيجي معانا
رهف لا هقعد مع مرات ابويا
زين : طيب مش عايزك تنزلي الشارع لو عوزتي حاجه رني عليا رنه أو رني علي ادم
ادم : فهمتي متنزليش الشارع لوحدك علشان انتي دماغك ناشفه
رهف: عيوني
رواحوا
(بقلم همس احمد)
شكريه ( مرات ابوها): اومال انتي عايشه وسط دول متربتيش ابوكي نسي يربيكي هتجبلنا العار
رهف: عمرك ما هتتغيري
شكريه: انا اسفه يبنتي مش قصدي
رهف طيب عادي
عند زين
زين : انا مش مامن خالص
ادم : ولا انا
زين : طب هنعمل ايه
ادم : مش عارف
عدا اسبوع
شكريه: تعالي يا رهف عايزكي
(بقلم همس احمد)

 

 

 

رهف :نعم
شكريه : بصي يا حبيبتي انا خلاص حاسه اني همـ*ـوت مهم انا عايزكي تخلي بالك من نفسك وده تنازل مني وكل حاجه ليكي بس الناقص امضتك
رهف : مش عايزه حاجه انا بشتغل ومعايا فلوس
شكريه : اه متعبنيش يا بنتي وامضي
رهف: طيب خلاص همضي ومضت
شكريه : روحي يابنتي لا خواتك
رهف : مش هسيبك
شكريه : انتي ناويه تعتبيني
رهف: لا والله
شكريه: روحي
طيب خلي بالك من نفسك
(بقلم همس احمد)
رهف راحت وقعدت
زين : احكي حصل حاجه عملتلك حاجه
رهف: لا معملتش غريبه انا نازله الدرس علشان الامتحانات الشهر الجاي
زين : تعالي اوصلك انا رايح الشركه
رهف : هو قاسم بيبقي هناك
زين : قاسم سافر اصلا
رهف : اه
زين : عايزك تيجيبي مجموع حلو
رهف : من عونيااا
راحت الدرس
(بقلم همس احمد)

 

 

بعد ثلاث اسابيع
شكريه قالت لرهف انهابقت كويسه
عم سعد وعياله وزين ورهف وهدي قاعدين
رهف بكره هروح اجيب شهادتي
ادم : أن شاء يارب مجموع حلو
أسر وزين وعم سعد وهدي وحنين : أن شاء الله
رهف : يارب
ادم : بقولكوا ايه انا زهقان
حنين وزين ورهف وأسر : كلنا زهقانين
أسر : نلعب كوتشينه الشايب
زين : فكره
رهف : يلا بس باحكام
والشايب فضل علي أسر وخسر
رهف : يلهويي مسخره
زين : يلا احكام كلهم ساحبوا
زين 5
ورهف 7
حنين 4
ادم طلعوا شايب يعني 20 حكم
رهف احيه 36 حكم عليك يا أسر
(بقلم همس احمد)

 

 

أسر : احج الحقني عيالك عايزين يمـ*ـوتني
عم سعد: فداهم
أسر بصدمه وضحك :اهه قلبيي شاهد اب بيستغني عل ضنا وبيرمي الي العصابة الشريره الخطيره
ادم: مش قادر يلا أبا الاحكام هتستعبط
مين يبدأ
اي حد نبدأ برهف
رهف:
اول حكم تصوت من الشباك بصوت عالي وتقول أنا أسر المجنون
أسر : لا طبعا الساعه 1 وامك هتصحي وهتقول انتم لسه صاحيننن
ادم : هتخلص ولا لا
أسر من الشباك بصوت عالي: أنا أسر المجنون
(بقلم همس احمد)
هوب لقي الشبشب في قفاه
كلهم بيضحكوا
هدي : ادخل يابن المجنونه
أسر : نعم يا مجنونه قصدي يماما
هدي : نعم ياروح امك انا مجنونه
أسر اهدي بس م انتي الي قولتي علي نفسك كده
هدي : بس يحيـ*ـوان في حد يصوت كده

 

 

أسر : خلاص يماما خشي نامي
دخلت تنام وكلهم قعدوا يلعبوا لحد 11 الصبح
أسر : احيه الساعه 11
رهف : النتيجة
زين اقعودوا زي ما انتوا هبعت حد يجبها
رهف : استني متبعتش حد
رهف ولا يا سيد اطلع كده
سيد طلع ده عنده 13 سنه
سيد نعم
رهف: انت رايح فين

 

 

سيد: رايح اجيب شهادة اختي
رهف : تجبلي معاك بتاعتي خد دول
سيد : طيب ححاول
رهف متقلقش هكلم حد هناك
يلا طير
يلا نكمل
هدي بصويت : انتم ليه صاحيننن
أسر: في إيه يا وليه قطعت*لي الخلف
هدي : يا قليل الادب انت محتاج تتربي من جديد وجرت ورا بالشبشب
(بقلم همس احمد)
أسر : خلاص حرام عليكي
هدي أما وريتك طبعا انتوا هتخشوا ناموا 1 وتصحولي8 اخ ياني منكم
رهف : صباح الفل اخدنا اجازه كلنا ومش عايزنا نسهر
هدي : العبوا خلي اللعب ينفعكوا
الباب خبط …

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية انتقام ينتج حب)

اترك رد