روايات

رواية الحب المستحيل الفصل العاشر 10 بقلم مجهول

رواية الحب المستحيل الفصل العاشر 10 بقلم مجهول

رواية الحب المستحيل البارت العاشر

رواية الحب المستحيل الجزء العاشر

الحب المستحيل
الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة العاشرة

مكرم. بعد ازنك ممكن لو سمحتي لو شروق اتصل بيكي ترني عليا
الدكتوره وفاء. بصوت عالي لمه انتا خايفه اووي كده عليها سبتها ليه
مكرم. وهو يضغط علي ايدو
انا مكنتش في هنا
وفاء . بتقلد صوته انا مكنتش هنا
وفاء. اصل هي راحت العذاب ده برجلها
ما اكيد خد منكم اللي رماها
مكرم . وهو يقوم من علي الكرسي لو سمحتي انا هفصل هنا مش همشي غير وشروق معايا ارجوكي تساعديني
وفاء. خاضر ده مش عشانك ده علي شان البت الغلبانه
مكرم. شكرا
يذهب مكرم وهو غاضب من هذهي الدكتوره بس اصبري عليا بس الاول اعرفه ايه اللي بيحصل مع شروق
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔عند خلود. وهي في البيت وبعدين يا ربي ليه مش بتردي عليا

 

 

 

وتستمر في الإتصال علي شروق
خلود. وهي ترمي التلفون علي السرير وبعدين
تلفون خلود بيران
خلود . بسرعه من غير ما تنظر علي المتصل
شروق. انتي فين يا بت
مصطفى. انا معاكي يا قلبي
خلود. وهي تبعد التلفون وتنظر اليه وتجد رقم غريب
خلود .انتا مين وعايز ايه
مصطفى. انا مين مش مهم المهم ان انا عايزك شروق ولو مش غرفتش اوصل ليها هفضحه وسط المدرسه وهقول شروق الست الفاصلة حامل ههههه لا ومش بس كده ده انا هبعت نسخة من التحليل اللي معايا وتنظر الي التحليل علي الطلبه علي الخطان ايه رأيك
خلود. بتوتر ايه اللي انتا بتقوله ده
شروق. اشرف منك ومن اهلك
مصطفى . اخرسي انا ما شغلش شروق عند اهلي خدامه
اسمعي يا حلوه يا شروق تنفيذ الكلام يا انا هنشر اللي معايا وصح انا هبعتلك نسخه علي الوتس علي شان تصدق الكلام
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤عندي شروق وهي تبكي
اسد . اخلص تقوم شروق وتغسل رجل اسد وهي تبكي
اسد. وهو يرفع رجله ويضرب شروق
شروق. وهي تقوم وتبكي
صافي. وهيا تدخل الفله علي اسد
صافي. اهي اهي اهي اهي
اسد الحقني يا اسد
اسد. وهو يقوم ويحضن صافي مالك في ايه
صافي بدموع. بابا قرر الجواز اخر الاسبوع ده
وانا هربت من عنده
اسد . خلاص تعالي ويدخل بيها في الاوضه ارتاحي وبكره ان شا الله تكتب الكتاب
صافي. بدموع يعني اهي انا بكره اهي هنتجوز اهي وتمسح دموعها بطرف اديها
اسد. اه يا قلبي بكره نامى انتى دلوقتى وارتاحي
صافي. بدلع انا جعانه
اسد. بضحك هههههه توانى بس
اسد. انتي يا زفته

 

 

 

شروق ببكاء وبعد ياربي
شروق نعم
اسد غوري خطري الاكل لستك صافي
صافي مين دي يا بيبي
اسد وهو ينظر الي شروق دي الخدامه الجديده
صافي اه وفين الداده
اسد وهو ينظر الي شروق الداده في اجازه
صافي هي ليه خطه البتاع ده علي وشها
اسد بضحك اصله وشها متشوه اوي وبشع
صافي بخوف يا ماما امشي من هنا
شروق ببكاء خاضر
عند مكرم وهو يجلس في شقه زميله
مكرم وهو يمشي في الشقه بتوتر اه نفسي اروح عند بابا واعرف ليه عمل كده
محسن اهد يا صحبي بكره ربنا يحلها من عنده
مكرم. بابا ليه مش راضي يقول شروق مش في البيت
محسن. اكيد في سبب مقنع يعني علي شان باباك يعمل كده
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞في صباح اليوم التالي
عبدالله وبعدين يا هدي فين شروق انا ابتديت اخاف مش معوده تغيب ده كله ايه
هدي مش عارف ممكن نسأل خلود او مكرم مش انتا معاك النمره بتاعت مكرم
عبدالله اه بس نحنا نسأل الاول عليها خلود
عند خلو وهي تنظر الي التلفون وبعدين يا ربي اعمل ايه انا في كرسه
خلود وهي في طريقه الي المدرسه
مصطفى يرن عليا
خلود بخوف وبعدين اعمل ايه انا لو روحت المدرسه هقول لشروق
لا انا هروح البيت لشروق وتذهب سريعا الي بيت شروق
عادل ايو مين
خلود . انا خلود يا عمي

 

 

 

عادل اهلا وسهلا يا بنتي نورتي البيت
خلود بتوتر فين شروق هي موجوده ولا راحت المدرسه
عادل لا يا بنتي شروق راحت بيت جوزها
خلود ايه
عادل ايه خلود اتجوزت من يومين
شروق اتجوز مين
عادل اتجوزت ابن عمها اسد
تذهب خلود وهي تبكي علي خالها
مصطفى بيرن عليه
خلود انا لازم اتصرف
عند صافي
ايه القرف ده
اسد ايه يا حبيبتي ليه انتي زعلانه اوى كده
صافي الاكل وخش خالص
اسد وهو يرمى الاكل علي شروق غوري اعمل غيره لستك
شروق ببكاء انا معرفش اعمل غيره
اسد وهو يضرب بلقلم اخرسي مسمعش صوتك خالص غوري
صافي بدلع خالص يا بيبي انا هنام تصبح على خير
اسد وانتي من اهله الخير ياقلبي
اسد لي شروق نطفي الاوضه كويس انتي سامعه
شروق ببكاء خاضر خاضر
بعد خروج اسد من الاوضه صافي غوري دلوقتي معايا تلفون
تخرج شروق من الاوضه
صافي ازيك يا بيبي
اسلام يا قلبي وعمري وحياتي ودنيتي كلها انتي عامله اية دلوقتي
صافي بخير طول مانت بخير
اسلام حصل ايه
صافي كله تمام بكره هتجوزه
والبيبي هيكون باسمه يا عمري وبعدين كل حاجه ليك
شروق وهي علي الباب يا نهار اسود انا لازم اقول لي اسد حرام اللي بيحصل ده
تذهب سريعا الي غرفه اسد وتدق الباب

 

 

 

اسد تعالي يا صافي اكيد مش عارف تنامي
تدخل شروق وهي تضع راسها في الأرض
انا شروق
اسد بغضب ويقوم وايمسكها من يدها عايز ايه
شروق انا عايزة اقولك
اسد انتي وخده بالك انتي فين انتي في اوضه نومي
شروق بسرعه دو فهم مش مهم
اسد بغضب وهو بيدوس علي ايدها اه ما انتي مش هامك ازي كنتي في الاوضه او في الشارع ما انتي زبالة غوري ويسحب شروق ويرميها بره الاوضه ويقفل عليها الباب
شروق بصوت علي صافي بتخونك وهي حامل
اسد خلف الباب

يتبع…

اترك رد

error: Content is protected !!