روايات

رواية احببت مشوهها الفصل الرابع 4 بقلم لولو محمد

رواية احببت مشوهها الفصل الرابع 4 بقلم لولو محمد

رواية احببت مشوهها البارت الرابع

رواية احببت مشوهها الجزء الرابع

احببت مشوهها
احببت مشوهها

رواية احببت مشوهها الحلقة الرابعة

ملاك بهدواء أنا موافقة انك تتجوزية
أمها بغضب انتي بتقولي اي ازاي نوافق عليه ده خاين
أميرة بغضب لا هو مش خاين هو اصلاً مكنش بيحب ملاك وهو قالي انه بيحبني وكمان احنا كنا علي علاقة وهو خاطب ملاك وكمان أنا وهو مت وسكتت
ملاك وامها مصدومين ومش متخيلين أنه أميرة تعمل كده
أمها بصدمه انتي اي ياشيخه اي الجحود ده يعني بتحبي خطيب أختك وهما مخطوبين وكمان قدرتي تتقبلي انه بيكلم اختك ويكلمك مش فكرتي في اختك ولسه هتكمل
ملاك بدموع تلمع خلاص ياماما هي حره وهي كبيرة وتعرف تاخد قراراتها وثانياً هتندمي ندم كبير بعدين
أمهم بعصبيه بس
ملاك بحزن ودموع ارجوكي ياماما وافقي عشان خاطري
أمهم تمام بس أنا مش راضيه عنيها
أميرة بفرحة لاااااا ياختي مش هندم وأنا واثقه فيه أخيراً هروح أكلم حبيبي وطلعت
أمهم بحزن ملاك يابنتي لي عملتي كده لي
ملاك بشرود هتعرفي بعدين يا امي

 

 

ملاك أنا عايزه اطلع من هنا
أمها بحزن حاضر ياحبيبتي هشوف الدكتوره
وعند احمد
اي ياقلبي مش ناوية تاجي عندي البيت وزي زمان اصلاك وحشتني
نرمين بضحكه مايعه أكيد روحي انت وحشتني جداً
أحمد وانتي ياروح قلبي النهارده بليل نتقابل
نرمين بحب اكيد طبعاً ياحبيبي ده انت وحشتني جداً
نرمين بس ياحبيبي امتي هنتخطب أنا لو حد عرف اني ودموع لمعت في عينها
أحمد بسرعة لاااااا ياحبيبتي متخافيش وأنا بس اكون نفسي وهخطبك
نرمين بشك بجد
أحمد بجد ياروحي ومش تنسي بليل
في مكان تاني
ازاي ياماما احمد هيخطب اخت ملاك طيب ازاي
سهير بطيبة اه والله يابني زي ما بقولك لسه خالتك بتقولي وعايزنا نروح معاهم
فراس بعصبيه انا مش معا الحيوان ده ده زير نساء واحد قذر
سهير عيب كده يا فراس ده مهما كان ابن خالتك
فراس مش تقولي ابن خالتي ده واحد وسخ اللي مش يحترم البنات يبقي واحد قذر وسخ ومش راجل وبنات الناس مش لعبه في ايده وازاي أصلا هما يوافقوا عليه تاني بعد ما هو سابنتهم ولا تكون اختها غلطت
سهير بغضب فراس احترام نفسك مش تتكلم كده علي ابن خالتك وهو كان طايش بس دلوقتي عقل وكمان مش تقول كده علي بنات سميرة بنات سميرة مفيش احسن منهم انت فاهم ولو سمعتك بتقول حاجة تاني عنهم أنا مش هكلمك تاني
فراس بغضب أنا مش عارف لي دايماً بدافعي عنهم وانتي عارفه اني مش بحبهم وعارفه اني دايماً بكرهم لي تجيبي سرتهم قدامي
سهير بغضب فعلاً أنا غلطانه اني اتكلمت معاك ومش تنسي هتيجي معانا
فراس بعصبيه وأنا قولتلك أنا مش هروح انا وكلب ده وياريت مش تفتحي الموضوع ده تاني ومشى
سهير بحزن ربنا يهديك يابني ويريح قلبك وتنسهاها
وفي المقابر
فراس ببكاء لي سبتيني لي أنا بحبك سبتيني وحيد
وكسرتيني انا حياتي منغيرك وحشه انتي عارفه أنا بقيت بكر*ه كل البنات واني مش هحب تاني وعارفه امي كل يوم بتقولي اتجوز بس مستحيل احب بعدك بحبك واه أنا عندي صفقه كبيرة النهارده وكنت خايف بس افتكرتك
فلاش باك
فراس أنا خايف يا نادين مش أنجح وارجع تاني لي الصفر
نادين بحب لا يا فراس مش تخاف وبعدين أنا حبيبي مش بيخاف
فراس انتي قولتلي اي
نادين بغباء مش تخاف
فراس لا الي بعدها
نادين بغباء اكبر أنا حبيبي مش يخاف
فراس بحب أوعي بقينا نقول حبيبي وكلام حلوه احنا اتطورنا
نادين بعد ما فهمت واتكسفت جداً فراس بس والله اعيط
فراس بحب حاضر ياقلبي فراس

 

 

باك
وفاق من ذكرياته علي تلفونه
فراس تمام جاي
أميرة ماما أحمد وأهله جاين بعد يومين عشان نحدد موعد لي الخطوبة
سميرة بغيظ إنتي مفيش احساس خالص انه اختك لسه طالعه من المستشفى
اميرة ببرود وأنا مالي +أنا قولت بعد يومين و اعتقد ملاك مش عنديها اعتراض صح ياملاك
سميرة والله أنا مش عرفت اربيكي
ملاك خلاص ياماما فيها اي ومش هتفرق وأنا هبقي في الاوضة ولو احتاجوا حاجه هبقي أطلع
اميرة ببرود لا مش هنحتاجه حاجه ومن الأفضل مش تطلعي
سميرة اميرة أتكلمي بأدب معا اختك
سميرة وكويس لاني عندي ليهم شرط ولو قبلوه هوافق لو مش قبلوه يبقي خلاص
أميرة بستغراب وخوف شرط ايه
سميرة……..
ملاك وأميرة بصدمه إنتي بتقولي اي لا مستحيل

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية احببت مشوهها)

اترك رد