روايات

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها البارت الثاني والعشرون

رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء الثاني والعشرون

قلوب ارهقها نبضها
قلوب ارهقها نبضها

رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة الثانية والعشرون

في قصر اسد دمهاوي..
لميس:خديجة وينو بابي واسد
خديجة:مش عارفة يابنتي بس انتي كويسة ..
لميس:اه
خديجة:اشطا اجهز لك غدا
لميس:لا لا مليش نفس..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بتصحي عشق بتبص جانبها كو بتلاقي علي..
وفجأة بيمر عليه احداث امس..
عشق بكسوف:اععع انا عملت ايه
أخدت شاور سريع وصلت فرضها وخرجت من اوضتها..
بتدور في كل مكان مش بتلاقي علي ..تنهدت بأريحية وخرجت من منزل وتوجهت الى مستشفى..
♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

أسد بغضب:كنت بتوهمني انا ولميس طوال وقت انك ابوي بس انت مجرد زوج مامي او بأصح طليق مامي..
معتز بخبث:ايوا صح ستغليت والدتك عشان ثروت ابوك
أسد:حيو*ااان
وأردف ببرود:بس راح اخليك تندم يامعتز..
خرج أسد من دلك مبنى مهجور..
..
أسد ببرود:انت يازبا*له
حارس :خير ياباشا..
أسد:مو تعطي اكل ولا ماء لمعتز الا بإدني..
حارس :امرك ياباشا..
♡♡♡♡♡♡♡♡♤♤
معتز بتوتر:هااااه اي نضرات قاسية لكانت على وجه اسد واردف بخوف ليكون عاد كما كان …بس بس لازم اتواصل مع تارا
معتز بغيض:بس ازاي..
♡♡♡♡♡♡♡
جنة:ملاك تفضلي كلي أكل على مايبرد
ملاك:جنة..
جنة:هااه
ملاك:بدي اهرب من هون..
جنة بصدمة:اييه انتي اتجننتي..
ملاك:ولاجنان ولاحاجة انا لو فضلت هون راح اخسر فهد وجودي
أسد:بتحلمي كثير ياملاك..
ملاك بصدمة:اسد

 

 

أسد وهو ببص ببرود لجنة:ممكن تطلعي برا
جنة بتوتر من منضره:ماشي..
بتخرج جنة مم اوضة بيقرب أسد من ملاك ويمسك خصلاتها بقوة ويتكلم بصوت كفحيح الافعى..
أسد:آخر مرة اسمعك تقولي انك بدك تهربي..
ملاك بألم:شيل ايدك عني ياأسد
أسد ببرود:لو خفيتي من هون ليومين راح نتزوج مفهووم
وقال اخيرة بصوت عاااالي
ملاك بخوف من مضهره:م..مفهوم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عشق وهي بتدلف للمستشفى ..
عشق بستغراب:كثير عربيات هون هو في ايه؟
تتوجه لغرفة ملاك واثناء طريقها..
عشق بصدمة:علي
ببص علي وراه..
علي:عشق
عشق:بتعمل ايه هون
علي:جاي مع صاحبي.
عشق:هو أسد في اوضة ملاك
علي بغضب وغيرة:آخر مرة اسمعك تنطقي اسم رجل بدون لقب..
جنة:في ايه ياجماعة انتو بتعرفو بعض
عشق بتوتر:ايوا
فهد:عمو علي انا حاس انو مامي بتعيط
علي:لا لا حبيبي اطمئن
يخرج أسد ببرود من غرفة ويتوجه خارج مستشفى ولم يبدي اي اهتمام لمن حوله..
علي بقلق:يارب ليكون في بالي مش صح
جنة:في ايييه؟؟هو ليش تغير كدا
علي:خشو اطمئنو على هانم وانا راح شوف مال اسد
عشق:اشطا
يخرج علي مسرعا من مستشفى
تدخل عشق وجنة وجودي وفهد الى اوضة ملاك ووو..
♡♡♡♡♡♡}

 

 

علي بصوت عالي:أسدد آسد ..
بيوقف ايد عربيتو..
أسد بجمود:في اييه؟
علي:مالك ياصاحبي انت متغير يومين دول.
أسد ببرود:يعني انت موقفني عشان تقولي كلمات دول..
لم يعطي لعلي فرصة وشغل عربيتو وتوجها الى مكان ما
علي:لا لا دا مش أسد دا شيطان اسد عاااد اوووووووف ياريت ماعاد..
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
في قرية
تارا بقر*ف:ايمتا راح افضل في قر*ف دا
صوت من وراه
يحيى:لو مو عجبك فياريت تروحي من هون انا أصلي قر*فان من نفسي عشان وحده زيك هون
تارا بغيض:هييه اتلم احسن لك
يحيى:لو مو تلميت حتعملي ايع مثلا
تارا:بدك تعرف راح اعمل اييه
يحيى :فرجيني شطارتك
تارا بصراخ:يااااعااااااالم واحد بيغ*تصبني ياااعالم
يحيى:هو كين لبيغت*صبك
تارا:انت..يااااااعالم واحد بيغت*صبني
في تلك اثناء اجتمع اهل قرية معضمهم..
واحد:في ايه يابنتي
تارا بدموع تماسيح:حيوا*ن دا كان راح ي.يغ”تصبني..
يحيى بتوتر:لا لا والله بتكدب عليكم
ابو يحيى:خسارة تربيتي فيك يايحيى..
يحيى:بس يابابا..
ابو يحيى:مفيش بس يله انقلع من وشي
بص يحيى لتارا بضيق لقاها بتضحك ضحكة نصر..
لكنه كان أدكى منها..
يحيى:يابابا هي ساعة دخول شيطان وبس انا بدي اصلح غلطي. واتزوج مدام تارا..
ابو يحيى بجمود:ماشي
تارا بتوتر:هااه استنو دقيقة..
ولكن في تلك لحضة تفرقت قرية..

 

 

تارا بتدمر زي اطفال :اووف راح اعمل اييه
بتسمع تلفونها بيرن
تارا:الو مين معي
معتز:عامله ايه ياتارا
تارا بلهفة:تمام الحمد لله يابابي وينك هلأ
معتز:اصلا مينفعش تجي عندي اصلو اسد شيطان عاااد
تارا بصدمة:شووووو؟؟؟؟

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية قلوب ارهقها نبضها)

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!