روايات

رواية للحب فرصة أخيرة الفصل الخامس 5 بقلم نهال أحمد

رواية للحب فرصة أخيرة الفصل الخامس 5 بقلم نهال أحمد

رواية للحب فرصة أخيرة البارت الخامس

رواية للحب فرصة أخيرة الجزء الخامس

للحب فرصة أخيرة
للحب فرصة أخيرة

رواية للحب فرصة أخيرة الحلقة الخامسة

جابر:بس ….
خالد: مافيش بس ها قولت ايه
جابر: موافق
خالد:تمام ع بركة الله الفرح هيبقى بعد بكرة
جابر:بس ده بدري اوووي
خالد:ولا بدري ولا حاجة
في صباح يوم جديد 🖤
كريم:كياااان يالا قومي
كيان:والنبي يا ماما سيبيني انام شوية
كريم بإستغراب:ماما ….. قومي ياكيان انا كريم
كيان:افندم عاوز ايه
كريم:اهلك برة وعاوزين يشوفوكي
كيان بفرحة:انت بتتكلم بجد
كريم:اها بتكلم بجد
كيان قامت جري من ع السرير
كيان راحت حضنت ابوها راح زقها
آدهم:احنا مش جايين عشان نشوفك او عشان نكمن عليكي انا جاي بس عشان اخد حقي
كريم بإستغراب:حقك ….. حقك اللي هو ازاي
آدهم:انا عاوز ٢٠٠٠٠٠ألف جنية
كريم:اييه وده ليه بقى إنشاء الله

 

 

 

نعمة بمكر:يعني زي ما ادناك كيان تدينا ٢٠٠٠٠٠ ألف جنية لا كده لإما هتطلقها وهناخدها معانا
آدهم:ها قولت ايه موافق ولا ناخدها
كل ده كانت كيان بتعيط ومش مستوعبة اللي بيحصل معاها يعني ابوها اللي من لح”مها ودم”ها يعمل معاها كده اومال الغريب بقى يعمل معاها ايه
كريم:موافق ورمى ال٢٠٠٠٠٠ ألف جنية ف وشهم
كيان جريت ع اوضتها
كريم:مش عاوز اشوف وشكم هنا تاني
نعمة:والله ولا هتشوفنا حتى ف احلامك ومشيوا هما الاتنين
كريم طلع فوق عند كيان لقاها قاط”عة شري”ان ايديها بالسك”ينة وايديها بتن”زف جري عليها بلهفة وخوف شديد وحاول يفوقها لكن مافاقتش شالها وراح بيها ع المستشفى
في المستشفى🖤
كريم بزعيق شديد هز اركان المستشفى:عاوووووووووز دكتورررررررة بسرررررررررررعة
الدكتور بخوف:اتفضل حط المدام ع الترولي بسرعة
كريم بغيرة:قوللللللللللت عاوووووووووز دكتوررررررررررة مش دكتورررررررررررر
الدكتورة:خير انشاء الله يا استاذ كريم المدام هتبقى كويسة

 

 

 

كيان دخلت اوضة العمليات وكريم سند رأسه ع الحيطة ولاول مرة ف حياته يعيط
كريم بعياط:الو
:الو مالك ياكريم بتعيط ليه
كريم:تعالى ع مستشفى *****بسرعة
:تمام نص ساعة وهكون عندك سلام
بعد نص ساعة🖤
:خير ياكريم في ايه
كريم قص لها الذي حدث
:اهدى ياكريم خير إنشاء الله وفجأة الدكتورة خرجت من اوضة العمليات
كريم:خير يادكتورة كيان كويسة
الدكتورة:للأسف نز”فت كتير بس احنا الحمدلله قدرنا ان احنا نوقف النز”يف دي الروشتة وفيها كل الادوية اللي لازم تاخدها
كريم:يعني عادي لو دخلتها
الدكتورة:ايوة عادي بس لو سمحت بلاش إنك تزعجها لانها دلوقتي تعبانة عن إذنك
كريم:خليك هنا هاجيب الدوا ومش هتأخر
:لاء خليك انت انا اللي هروح اجيبه

 

 

 

في غرفة العمليات 🖤
كريم راح عند كيان ومسك ايديها وفضل يعيط
كريم:سامحيني ياكيان أنا آسف انا عارف اني عذبتك كتير وعملتلك كل حاجة وحشة ف العالم بس والله العظيم انا بحبك ومقدرش اني اعيش من غيرك و …..
كيان مسكت راسها:اهه انا فين
كريم بلهفة:كيان ان.. انتي فوقتي
كيان افتكرت اللي حصل وفضلت تعيط كريم خدها ف حضنه وفضل يواسيها
كيان بعياط:هو ليه كل اللي بحبهم بيبعدوا عني هو انا وحشة للدرجادي
كريم:لاء انتي مش وحشة هما اللي وحشيين مش انتي وكمان خدي هنا انتي بتقولي كل اللي بتحبيهم بيمشوا وانا قاعد اهو افهم من كده بقى إنك مش بتحبيني كيان اتكسفت وقالتله
كيان بكسوف:لاء انا ….
كريم بخبث:ها انتي ايه
كيان:انا … بحبك
كريم قرب من كيان و …. فجأة جيه مراد(وش المصايب 😂😂 طبعاً كلكم دلوقتي اتصدمتوا عشان قولت مراد حبيت بس اعملكم حتة جامدة من بتوع المسلسلات 😂❤️)
مراد: احم احم شكلي كده جيت ف وقت غير مناسب خالص 😂😂
كيان بعدت عن كريم وكانت مكسوفة

 

 

 

كريم بعصبية:يعني انت سبت كل الاوقات وجاي ف الوقت ده
مراد:اهو اللي حصل بقى ياكيمو 😂😂
وفجأة الدكتورة دخلت
الدكتورة:ممكن لو حابب يا استاذ تاخد مدام كيان ف البيت تقدر تاخدها
كريم بفرحة:بجد
الدكتورة:اه بجد بس لازم تتغذى كويس وتاخد الدوا ف معاده
كريم:تمام شكراً جداً لحضرتك
الدكتورة:العفو عن إذنك عشان عندي مريض
كريم:اهه اتفضلي
ف القصر عند كريم🖤
كريم:اديكي سمعتي الدكتورة قالت ايه لازم تتغذي كويس
كيان بضحك:ده حاجة اكيدة ده انا هخليك كل ثانية تجيبلي با٥٠٠ جنية اكل فضلوا يضحكوا
:مش تضحكوني معاكوا
كيان وكريم اتصدموا و …..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية وللحب فرصة أخيرة)

اترك رد