روايات

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع 7 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل السابع 7 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة البارت السابع

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء السابع

معشوقتي الصغيرة
معشوقتي الصغيرة

رواية معشوقتي الصغيرة الحلقة السابعة

سيف فاق بهدوء حاسس بوجع هيفجر راسه
بص يدور علي مروه بس اتصدم لما شفه بلمنظر دا
سيف قرب منها بهدوء
: مـ…ـروه.. فضل يهز فيها…. مروه مروه
فجاء طلع ايده وبص فيها شاف دم استوعب الموقف وشاله وجري علي المستشفى
الدكاترة خدوها منه سيف رغم وجوعه فضل يلف في الممر بتاع المستشفي شويه واخد باله من الحارس الي كان واقف مسكه من بعنف
سيف: مين دخل الفيله بعد م انا رجعت
: مفيش حد يا سيف بيه غير الممرضه الي جات معاك وراجل تاني جه قال انه تبع الممرضه
سيف: المرضه دي لسه في الفيله؟!!!
: اتصلت بوحد من الرجاله الي هناك وقال انه مشيت
سيف ساب الحارس وضرب الحيط بغضب طلع تلفونه وتصل بحد
سيف: الكاميرات الي في الفيله اخر اربع ساعت تبعته كله ليا….
سيف اتصل بحد تاني: تجبلي نورهان باي طريقه و معاها رضوي.. بسرعه فاهمه
……..

سيف: لا محمد دا تسبهولي علي نار هاديه ابعت بس حد يراقبه
الدكتور طلع من عند مروه…
سيف جري عليه..
: هي كويسه
الدكتور: الحمدلله كويسه بس تقريباً دخلت في غيبوبه في شرين مهما موصله للموخ اتاذت
سيف هز راسه ودخل عند مروه
نام جنبها اخدها في حضنه وقضل يملس علي شعرها نام من غير ما يسحس
…..
الدكتور: سيف بيه سيف بيه.
سيف فاق علي صوت الدكتور…..
سيف مسح وشه بنوم وبص علي مروه الي لسه موصله بـــ أجهزة.
سيف: هي الساعه كام
الدكتور: احنا الصبح حضرتك.. لازم تيجي معاي علشان اوضحلك حالت المدادم
سيف بص علي مروه.. وقام مع الدكتور
سيف قاعد قدم الدكتوره
سيف: خير يا دكتور

الدكتور: الحمدلله هي عدة مرحلة الخطر وبقيه كويسه بس يعنى مش هتقدر تخرج دلوقتي
احتمال تقعد هنا اسبوع اواتنين لحد ما تخف
سيف قام: كويس انا هذود الحارس والمستشفي هيبقا احسن من البيت… هي هتفوق امتا
الدكتور: كمان كام ساعه…
سيف: تمام
سيف طلع من عند الدكتور وتصل بشخص
: بلغ حد من الشرطه علي الشحنه الي هتتسلم عند المينا…
………
سيف: تمام ساعتين وجاي
سيف قعد شويه و مروه فاقة
سيف دخل عندها.. قعد جنبه علي السرير وحط ايده علي شعرها..
: الف سلامه عليكي ياروحي
مروه ابتسمت ليه و هو ميل باس راسها
سيف: احسن دلوقتي حاسه بوجع لسه
مروه بوصت ضعيف: لا

سيف: اي الي حصل يا مروه.. لو تعبانه خلاص نتكلم بعدين
مروه: بعد ما اخت العلاج ونمت انا نمت جنبك مسحتش غير وهو في حد جنبي بفتح عنيا لقيته ماسك سكين ولسه هصرخ لقيت السكين فيا
سيف اتهد بحرقه وميل باس راسها بوسه طويله اوي وهو مغمض عنيها
سيف: طاب جعانه حاسه بوجع عايزه اي حاجه
مروه حضنة: لا عايزه انام بس
سيف خدها في حضنه وبيحرك ايده علي شعرها لحد مل نامت بعد م مروه نامت سيف قام من جنبها بكل هدوء سيف طلع برا
سيف: الحرس بتزود ولو جرتلها حاجه مش حرام حد فاهم
: حاضر يا سيف بيه..
سيف اخد العربيه وطلع علي المينا وهناك كان في شحنه بتتسلم
الظابط: معانا امر بتفتيش الشحنه دي

الرجل بتوتر: ليه يا باشا دا احنا في السليم ولله
رجل واقف بعيد شويه اتصل بالكنج
: ياباشا بقولك فجاء كدا عايز يفتش الشحنه
الكنج: ازي يعنى مش كل حاجه كانت تمام
قبل ما الرجل يرد سيف سحب الفون من الراجل
سيف: الشحنه هتطلع بس بشرط يا كنج
الكنج كان هيرفض بس لما سمح صوت دوشه والظابط مصر يفتش الشحنه
الكنج: اطلب
سيف: اول حاجه اطلع من المافيا بدون اي خسرات وتاني حاجه تبعد عن مروه
الكنج: لو الشحنه طلعت هسحب اسمك من المافيا لاكن بنت محمد لا
سيف: وانا موافق…

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية معشوقتي الصغيرة)

اترك رد