روايات

رواية نوري انا الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية نوري انا الفصل السادس 6 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية نوري انا البارت السادس

رواية نوري انا الجزء السادس

نوري انا
نوري انا

رواية نوري انا الحلقة السادسة

زين بغيظ ٔ: بتعملي ايه فوق
نور بضحكه هبله: بشوف في تراب ولا لا 😁
زين وهو بيضغط على اسنانو: والله
نور بابتسامه مستفزه: مفيش تراب شوف
زين: طب انزلي بقى
نور: لا عاجبني المكان فوق المنظر روعه من هنا
زين: فكرك كدا هتهربي يعني من كل عقلك متوقعه مش هعرف اوصلك يعني
نور بدموع: خلاص يا زين بالله عليك انا اسفه مكنش قصدي
للحظه صعبت عليه بس قال بغضب وبرود:انزلي فورا والا
قبل ما يكمل كانت نور واقفه قدامو بتعيط
زين بهدوء: بتعيطي ليه دلوقت
نور بدموع: عشان بتزعقلي
زين: طب مش انت غلطتي

 

 

نور وهي بتحرك راسها: اه
زين: وانا زعقت عشان انت غلطتي
نور بدموع: بس انا بخاف
زين: بتخافي مني انا
نور حركت راسها بمعنى اه
زين: ايه دا هو انا بخوف
نور: جداااااااااااا
زين: لا والله انا بخوف دا انا كيوت اصلا
نور بضحك: لا مش كيوت انت عفريت
زين: بقى انا عفريت طب والله لامسكك
وطلع يجري وراها وهي بتجري والاتنين نسيو تقريبا انهم كانو هيتخانقو 😂
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند حسام
كان حسام قاعد وبيفتكر ذكريات طفولتو هو وزين وقد ايه كان متعلق بزين جدا وبيحبو
فلاش باك.
حسام: زين هو احنا هنفضل نجري كدا انا تعبت يا عم
زين بضحك: يا عم بقى انا بتقولي يا عم ماشي يا حسام وفضلو يجرو ورا بعض بس ساعتها سمهو صوت زعيق جامد جاي من القصر بتاعهم الاتنين حسو بخوف شديد وبداو يقربو وساعتها شافو بابايهم وهو بيزعق مع مامتهم كالعاده وهي بتعيط وهو مش بيبطل زعيق
ساعتها مامتهم صعبت عليهم وجرو حضنوها ساعتها ازداد غضب الاب وبدا يضربهم التلاته ومامتهم كانت بتحاول تحميهم بعد فتره كان كل يوم بابهم يرجع سكران ويضربهم الجد لاحظ دا وقرر انو يطردو ويهتم هو بالام وباحفادو وفعلا دا حصل بس ساعتها الاب اخد حسام وهحدش فيهم قدر عليه بس حسام كان فاكر انهم استغنو عنو وانهم اختارو زين وسابوه هو وبدا يكره زين من وقتها لحد لقى بنت واتعرف عليها وبقو اصحاب وهو حبها وقرر ينسى الانتقام بس لما جه يعترفلها
فلاش باك
حسام: انا عايز اقولك حاجه يا رودي
رودي: وانا كمان
حسام: ايه دا بجد طب قولي انت الاول

 

 

رودي وهي بتبتسم: انا بحب يا حسام
حسام وهو فاكر ان قصدها عليه بصلها بفرحه
رودي: انا بحب زين اخوك ممكن تخليني اقابله انا عارفه انكو كنتو مش بس اخوات وكنتو اصحاب
كان حسام بيسمعها وهو مش مستوعب حاجه كل اللي بيفكر فيه ان حتى البنت اللي حبها واختارها هي كمان اختارت اخوه
من بعدها بعد عنها بعدين سمع انها اعترف لزين وهو تجاهلها وعاملها وحش واهنها فسافرت ومعرفش حتى هي راحت فين
باااااااك.
حسام بدموع: الكل بيختارك انت الكل بيفضلك حتى اللي قلبي اختارها حبتك انت وسابتني وانت كنت السبب في اني خسرت كل حاجه وانا هحرمك من حبيبتك زي ما انت عملت فيا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في المطار
بتنزل بنت جميله اوي من الطياره

 

 

البنت وهي بتتنفس بعمق: اخيرا رجعت كنت ضعيفه وهربت بس اكتشفت اني كنت غلطانه غلطانه اوي حتى اني معرفتش الحب من الاعجاب بس هصحخ كل دا المهم دلوقت لازم الاقي مكان افضل فيه على ما اعرف اكلم نور ونتقابل

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية نوري انا)

اترك رد

error: Content is protected !!