روايات

رواية عشقت قسوته الفصل الثاني 2 بقلم جنى أحمد

رواية عشقت قسوته الفصل الثاني 2 بقلم جنى أحمد

رواية عشقت قسوته البارت الثاني

رواية عشقت قسوته الجزء الثاني

عشقت قسوته
عشقت قسوته

رواية عشقت قسوته الحلقة الثانية

وفجأه ضربت حياه ليث ب قلم ومسكت ايد همس وجريت.
ليث بغضب: بقي انا ليث الشرقاوي انضرب من واحده زي دي وربي لانتقم منك علي القلم ده.
ركب ليث العربيه بغضب وراح الشركه.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند الشركه
********
نزل ليث من العربيه ودخل الي الشركه بكل غرور وغضب.
ليث بغضب: ميييي مييييي.
مي ( السكرتيره) بخوف: نعم لييث بيه.
ليث بغضب: ورايا اي ميتينج انهارده.
مي بخوف: لا بس حضرتك هتعمل الانترفيو علشان تختار السكرتيره بتاعت حضرتك.
ليث بغضب : تمم يلا اتفضلي انتي.
مي: تمم حضرتك.
وخرجت.
ليث وهو بيراجع الملف فجأه الباب انفتح يدخل منه شخص.
ليث بغضب: هو انت يحيوان امتي هتبطل تعمل كده.

 

 

اسر بضحك: لو مش عاجبك طلقني.
ليث بغضب: اطلع بره
اسر: مالك يسطا مش طايق نفسك لي.
ليث بغضب اكبر: اطلععع بره
في ثانيه كان اسر اختفي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند همس وحياه
※※※※※※※※※※
حياه: هووف اخيرا هربنا اععع.
همس بنرفزه: هاا انتي عبيطه ي بت انتي ازاي تعملي كده.
حياه ببرود: هو الي مغرور وشايف نفسه وهو حته خنزير يستاهل سيبك منه ويلا علشان منتأخرش.
وراحو الشركه.
★★★★★★
همس: واو دي جميله اوي.
حياه بذهول: جميل بس عليا الطلبات بتلاته دي اجمد من قصص الي في الخيال امال من جوا عامله ازاي.
همس؛ تب يلا ياختي ربنا يستر علي الشركه.
ودخلو.
حياه بهمس لهمس: دي طلعت من جوا اجمد من مما كنت متخيله.
همس: فعلا دي جميله مشاءالله.
حياه: تب هنعمل اي الشركه كبيره هنروح ازاي.
همس: اهي السكرتيره هناك تعالي نسألها.

 

 

حياه للسكرتيره: حضرتك انتو كنتو نزلتو انكو عايزين سكرتيره واحنا جايين علشان نقدم علي الوظيفه نروح فين.
السكرتيره: اطلعي الطابق التالت وهناك هتلاقي السكرتيره وهتدخلك لمستر ليث.
حياه وهمس: تمم شكرا ليكي.
وطلعو.
❥❥❥❥❥♕♕♕♡♡♡♡♡
فوق في الطابق التالت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
طلعو وشافو البنات الي جايين يقدمو.
حياه بصدمه: ينهار اسوسو دول جايين الشركه ولا كباريه.
همس بنرفزه: اتكتمي الله يخربيتك.
السكرتيره: انسه حياه المنشاوي دورك.
حياه بخوف: اني خايفه ادعيلي.
همس: يلا بت انجزي.
السكرتيره لهمس: انسه همس حضرتك هتعملي الانترفيو مع مستر اسر.
همس بتوتر: تمم.
&&&&&&&&&&&&&&&
عند مكتب ليث.
دخلت حياه لاقيت شخص قاعد علي الكرسي ولافف نفسه .
حياه بتوتر: احم السلام عليكم.

 

 

لف ليث بالكرسي ولسه هيرد.
حياه بصدمه: انت هتطرد يلهوي .
ليث في نفسه؛ جتيلي برجلك من غير مجهود انا بقي هوريكي الانتقام عامل ازاي.
ليث بخبث: اي ده انتي وكمان جايه تقدمي علي وظيفه وانتي مش عارفه المدير تؤتؤ ده غلط حتي.
حياه لسه هتمشي.
ليث ببرود: انتي استأذنتي علشان تطلعي.
حياه: وانت مين سمحلك يعني علشان تأمرني.
ليث ببرود: انا مديرك وبكره الساعه 8 بدقيقه تكوني موجوده ويلا وقتك خلص.
خرجت حياه بصدمه.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
عند همس
ــــــــــــــــ
دخلت همس بتوتر المكتبد
همس بتوتر: السلام عليكم.
اسر رفع عينه عن الاوراق.
اسر: وعليكم السلام.
اسر في نفسه: اوبا اي المزه دي.
همس: حضرتك اتفضل السي ڤي.
خد اسر السي ڤي.
اسر بتفكير: امم السي ڤي بتاعك حلو اوي تمم ي آنسه همس الساعه8 تكوني هنا علشان تبدأي شغلك.
همس بسعاده: تمم حضرتك شكرا.
وخرجت همس وفجأه.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية عشقت قسوته)

اترك رد