روايات

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الفصل الثاني 2 بقلم أميرة الظلام

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الفصل الثاني 2 بقلم أميرة الظلام

رواية طفلة خطفت قلب قاسي البارت الثاني

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الجزء الثاني

طفلة خطفت قلب قاسي
طفلة خطفت قلب قاسي

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الحلقة الثانية

ملاك. لا انا مش هتعبك معايااكتر شكرا ابيه
ادهم. يعني انتي عايزاه تزعلي منك ابيه
ملاك.انت اسمك الحقيقي ايه انا ملاك احمدالنصراوي
ادهم. ماشاءالله اسم على مسما اسمك ملاك وزي الملاك وانا ادهم الشرقاوي
ملاك. ادهم يعني بيقوللك دومي
ادهم.لا مفيش حدا بيناديلي بلاسم ده
ملاك.يعني بس اناديلك بلاسم ده
ملاك بفرحه.يااااه
ادهم.ايو يلا على البيت
ملاك.يلا
وصلو البيت وفتحت لهم ام الدهم
ام ادهم
ياترى كانت الصدمة من اي اتفاعلو لحتى كمل هي الرواية اذا مالقيت تفاعل رح وقفها
تعريف الابطال

 

 

( ادهم شب حلوة أنيق عنده جسم رياضي لون عيونه سوداء وعصبي قاسي ذو جبروت الكل يرتجف عند سماع اسمه ويعرف بعديم الرحمه بس مع ملاكه غير عمره 26 سنة)
(ملاك فتاة اقل ما يقال عنها جميله تشبه الملاك لونه قمحي وشعرها بني طويل طيبت القلب عطوفة بريئه طفلة وعمرها 16 سنة )
ام ادهم(مريم ). مين القمر اللي معك ده يا ادهم
ادهم. مش هتقولي اتفضلو ولا اي
مريم. بانزعاج من تصرف ابنها. اتفضلو
عشق. مش هتقول مين المزه دي
ادهم حس بلغيرة. اسكتي وخليني اتكلم دي ملاك وهتعيش معانا وحكلهم قصة ملاك
مريم اخدتها في حضنها وطبطبت عليها معقول بلعمر ده وانتي اتحملتي ده كله
ملاك. بدموع انا عمري مفيش حد عاملني كدا انا كنت محتاجه من زمان ماما تحضني وتطبطب عليا لم ازعل بس
مريم. ايه انتي كده عوزا تزعليني من من دلوقتى انا مامكي
ادهم بحدة . يلا ياعشق خديها على غرفتها عشان ترتاح
ملاك. بجد شكرا ليك يا ابيه
ادهم. العفو
في اليل احد طرق باب غرفة ملاك
ملاك. اتفضل
ادهم. ازيك دلوقتي
ملاك. بإبتسامة ساحرة. الحمدلله
ادهم. بدون ابتسامتك حلو
ملاك. بخجل. مرسي
ادهم . يلا تصبحي علي خير كنت عايز اطمن عليكي
في الصبح

 

 

مريم. عشق يلا نادي لملاك عشان تفطر
ادهم. هي نايمة…… قبل ان يكمل كلامه نزول ملاك كل اميرة فهي كانت ترتدي فستان 👗 ازرق وعامله شعرها ديل حصان فكانت تبدو كل اميرة
مريم. بسم الله ماشاء الله ايه الجمال ده
ادهم بنبهار . ماشاء الله . وانتبه لنفسه
ادهم. باحراج انا هروح الشغل دلوقتي
ملاك. ببرائة. ومش هتفطر
ادهم. لا انا اتاخرت
ملاك. بنظرة بريئا. ارجوك افطر معنا خمس دقايق مش هتفرق
ادهم . بس… قاطعتها ملاك
ارجوك يا ابيه
ادهم . طيب يلا
في السفره
عشق. ادم هيوصل ايمت
ادهم. اليوم هجيبه معايه
ملاك. ببرائة. مين ادم
عشق. هو اخويا توم ادهم. وهتحبيه هو طيب وكيوت اوي
ملاك. ياريت
ادهم. بغضب عشق للمره الاف ممنوع الكلام في لاكل وانتي ملاك ممنوع الكلام في لاكل وقام من على السفره
ملاك. بنهيار ارجوك متضربي انا اسفه مش هتكلم تاني وجلست على لارض وهي تذكر عذابها مع عمها
ادهم. بخوف اهدي ملاكي انا مش هاذيكي دا انا كنت بهزر معاكي واخدها في حضنه
ملاك. ببكاء. يعني مش هتضربني زي عمو عمر

 

 

ادهم. اكيد لا دا انا مستحيل ااذيكي او اخلي حد ياذيكي
ملاك ببرائة يعني انت مش عفريت 👺 زي عمو عمر
ادهم. بضحك لا
عشق ومريم. بصدمة هو بيضحك
مريم. الحمدلله البت دي هترجع الفرح تاني
عشق. ماما ممكن تضربيني عشان اصحا
مريم ضربت عشق
عشق. اه مش كده شوي
ادهم. قوم ملاك. ورح على الشغل
ادهم. يلا باي
ملاك ومريم . معك سلامه . وعشق ما زالت في صدمتها من تصرفات ادهم مع ملاك

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية طفلة خطفت قلب قاسي)

اترك رد