روايات

رواية أحببت انتقامه الفصل الرابع 4 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه الفصل الرابع 4 بقلم دنيا فادي

رواية أحببت انتقامه البارت الرابع

رواية أحببت انتقامه الجزء الرابع

أحببت انتقامه
أحببت انتقامه

رواية أحببت انتقامه الحلقة الرابعة

أسر ف صدمه وزهول ومش فاهم اي علاقتهم ببعض
ملك بتشويش : أكد كلامي وحياه امك
خالد :صح الكلام ده يا أسر بيه
أسر بتفكير : انا شايف ان الموضوع ميخصكش!
خالد بنفاذ صبر : لا يخصني بنت عمي ومخطوبين وبنحب بعض
ملك : انت كدابب انا بكره*ك
.. –
خالد عمل مكالمه وخلال دقايق كان وصل مأذون و شخصين
خالد بص لاسر بتحدي وقال : اكتب ياشيخ
ملك : انا مش موافقه
خالد : مش بمزاجك ير*وحمك
أسر اتعصب وضربه لحد ما مبقاش قادر يتحرك
خالد بصلو بغل ومشي بصعوبه
ملك بعياط: ا انا اسفة
اسر باستغراب: هو بيجبرك تتجوزيه لي
ملك : خالد يبق ابن عمي وعايز يتجوزني غصب
_________________________

 

 

 

خالد : ماشي يا أسر الكل*ب
خالد : نفذ الي قولتلك عليه
مجهول: امرك
خالد : بسرعة قفل السكه
________________________
نسرع حبه
سهر : حصلك كل ده بسببها
خالد : وربنا لدفعك التمن غالي اوي يا أسر بيه
سهر بعدم فهم : وماله أسر بيه بيها؟
خالد : طلعت بتحبه وهو بيحبها
سهر بصدمه : بجد!! احم طب انا لازم امشي دلوقتي حالا
___________________________
أسر : هيسلم انهارده بليل
علي : بالظبط
أسر : طب حلو
علي : انت واثق ف سهر
أسر بضحك : سهر دي ضحيه
علي :مش فاهم
أسر : افهمك خالد بيديها معلومات غلط وانا بخليها تعرف الي انا عايزو وبتروح تقولو الي هي عايزاه
علي :يبت ال***
أسر : يوووه اهي جت
علي بضحك : طب استأذن انا
سهر :ممكن افهم مبتردش عليه لي
أسر وهو بيرجع بالكرسي لورا: شغل
سهر : مشغول بالسنيوره طبعا
أسر : قصدك اي
سهر : قصدي ملك
أسر : سهر بقولك اي شايفه الباب ده خدي ف ايدك يحبيبتي
سهر : قصدك اي
أسر : قصدي الي فهمتيه
سهر : ماشي يا أسر واللهِ لتندم
أسر : مع السلامه يروحيي
__________________________

 

 

 

عند ملك
ملك : هودي وشي منه ازاييي انا اي الي هببته دهه كان لازم اتكلم
… –
حاضرر يالي ع الباب
ملك : يرب مش هخلص اتفضلي
حسنيه : ازيك يحبيبتي
ملك بتمثيل : الحمدلله انتي عامله اي يمرات عمي
حسنيه : وحشتيني اوي يملك مش ناويه ترجعي
ملك : لا مش ناويه يمرات عمي انا مرتاحه كده
حسنيه : بس انا ميرضنيش قعدتك لوحدك كده
ملك : معلش يمرات عمي سيبيني ع راحتي
حسنيه : يحبيبتي انا عايزه مصلحتك
ملك : تشربي حاجه يمرات عمي؟
حسنيه : لا يحبيبتي متتعبيش نفسك انا ماشيه
ملك : مع الف سلامة
.. –
ملك : داهية تاخدك
_____________________________
سهر : شوفتي بيعمل معايا انا اي
نهال :اهدي بس
سهر : الحيوان كان بيستغلني وربنا لندمه
نهال : اهدي عشان نعرف نتصرف
سهر : نتصرف ف اي!!
نهال : مش انتي بتقولي بيحبه
سهر : اه
نهال : يبقي نوقعهم ف بعض
سهر بشر : خلاص عرفت انا هعمل اي
___________________________

 

 

 

الساعه 6:00
جه معاد التسليم واخيرا قفشو وهو بيهرب مخد*رات
أسر : مكنتش متوقع صح
خالد : ههه لا متوقع اويي انت طلعت غبي يا أسر بيه بس في حاجه انت متعرفهاش ان ع.. ثم تفاجئ بوجود علي
علي : انت الي طلعت غبي يا خالد
أسر : للأسف انت طلعت مغفل ياخالد
خالد مسك المسدس واتجه ناحيه علي
خالد : حلو ياعلي بيه لعبتها حلو
أسر عكس اتجاه السلاح وخلاه علي خالد
خالد بضحك: اقتلني
أسر : سهله
خالد بضحك : قبل ما تقتلني عايز اقولك ع حاجه
انا السبب ف قتل ابوك اقولك ع الأكبر اخوك لو حصلي حاجه هيحصل ابوك يا أسر بيه ههه
أسر بغل ومسكه من رقبته : كنت متأكد انك السبب ف قتله يزبا*له
خالد : ا أن انت ن نسيت اخوك ولا اي
أسر سابو وقال بعلو الصوت : امسكوه
___________________________
جت الساعه 10:00 بليل
ملك : يوووه مين تاني وفتحت الباب ولقت حد كتم بوقها فجاء و…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية أحببت انتقامه)

تعليق واحد

اترك رد