Uncategorized

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نرمينا راضي

المره دي يمنى هي اللي صحت بدري،،  عمر قام من النوم  ما لقاش يمنى جنبه، استغرب صحيانها بدري 
عمر لنفسه: دي خم نوم ازاي تصحي بدري كده، لاا. أنا بدأت اقلق، هروح اشوف مالها ولا راحت فين 
نزل من السرير ، ما كانش لابس غير شورت البرمودا بس.
 وطى جاب  التيشرت بتاعه مكان مراميه على الارض من امبارح
 لبسه وطلع بره الاوضه، شم ريحه حاجه زي ما تكون تقليه او تخديعه باين ????
دخل المطبخ لقاها قعده علي الارض وبتعمل محشي 
عمر: انتي بتعملي ايه 
يمنى: بعمل محشي زي ماانت شايف يابيبي 
عمر: ده ليه ده، احنا مسافرين دهب انهارده
يمنى: هي مش دهب دي فيها بحر ولا مفيهاش
عمر:……. 
يمنى: ماترد فيها ولا مفيهاش
عمر: مش محتاجه فقاقه يعني اكيد فيها 
يمنى: اشطاا والبحر بيحب المحشي 
عمر: انتي عااوز تجيبي محشي معانا دهب يايمنى 
يمنى: وايه المشكله ، نبقا ناخد حله نتسلى فيها واحنا قاعدين علي البحر
عمر وهو بيشد شعره: انتي ناويه تجننيني يابت انتي، في حد ياخد معاه حله محشي دهب لييه ياروح امك مسافرين جمصه 
يمنى وهي بتقلد تامر حسني في عمر وسلمى: مش انا هاخد يبقا فيه،  نيهاااع ????????طلعتله لسانها وفضلت تحشي في ورق العنب برضه (بيئه اووي يمنى دي بس سكرره ????
.
عمر مستحملش المنظر وراح شايلها علي كتفه غصب عنها وهي عماله تضرب فيها عشان ينزلها 
يمنى: عاااا نزلني ياعمرر هلف اخر صوباع بس ومش هعمل تاني
عمر: اخرررسي يابت، ولاا وحشك عقاابي ????????
يمنى: ياسيدي قرفتني، بوسني عااوز تبوسني بوسني 
عمر: ههههه مش مستني منك اوامر انا ابوسك في اي وقت، بس حاليا هتدخلي تاخدي دش عشان ريحه التقليه المقرفه دي 
يمنى: مش هستحمى يلااا هي ????????
عمر: بقااا كده، مااشي انا هوريكي تكسري كلامي ازاي ياملبن انتي ورااح زاققها مدخلها الحمام 
اخلعي يلاا الهدوم اللي ريحتها تقليه دي واستحمي انا واقفلك اهو 
يمنى: انت اتجننت، طب اطلع برا وهستحمي طيب 
عمر: مش طالع واختاري حاجه من الاتنين ياأحميكي انا، ياما افضل مستني لحد متستحمي
يمنى: طيب اطلع براا 
عمر: متخلصي يابت بقاا، انتي محسساني ان اول مره اشوفك جسمك 
يمنى: هااا احيييه عليك، والله انت قليل الادب 
عمر ومتحرش كمان وراح خلع هدومه وزقها في البانيو وملااه مايه واستحمى،  قصدي واستحموا سوا ????الكدب حرام ????????????????????
… 
يمنى واقفه قدام المرايه بتسرح شعرها وعمر بيكوي قميصه عشان مسافرين 
يمنى بتبص علي نفسها في المراي:ايش هااطعامه ياريتان ????واقسم بالله وتكه يابت يايمنى،جمر جمر يعني،انا لو مكنتش بنكسف كنت اتقدمت لنفسي واتجوزتها 
عمر سمعها فضل يضحك 
معتووها والله ياحبيبتي 
يمنى بترد علي عمر  وهي بتشيل الفوطه من علي جسمها ومش واخده بالها من اللي بتعمله:تنكر انك بتعشق هبلي ده ????????وهووب عينكم ماتشوف الا النور 
الفوطه وقعت ????????
عمر وهو بيقلد اللمبي:وانا اللي كنت فاكرك مؤدِبه ????????????
وطت بسرعه جابت الفوطه تغطي جسمها وشها احمر من الكسوف زي مايكون مش جوزها بنت الهبله ????????
عمر لبس لبس كاجوال شيك،بنطلون جينز اسود وقميص جملي وشوذ بلون القميص 
ويمنى لبست فستان زيتي عليه حزام فيونكه لونه جملي وطرحه جملي وهيلز أسود 
كانو كابلز قمرر اووي ????
عمر حط الشنط في العربيه وطلع ينادي ليمنى 
كانت لسه طالعه من باب الشقه
عمر:انت ايه اللي حطاها علي شفايفك ده 
يمنى:ده روچ نبيتي
عمر بزعيق:منااا عاارف انوو زفتت،انا مش قايلك مليييوون مرره متحطيش زفت رووچ تااني 
يمنى خافت منه لما لقيته اتحول فجأه كده لشخص عصبي جداا:عمر حبيبي انا هفضل قاعده في العربيه مش هنزل غير عالفندق علطول
عمر لسه بيزعق:ولماا تنزلي الززفت وراجل يشوفك،ساعتها اقتله بقا ولااعمل اييييه،غوووري امسحي القرف ده 
يمنى بعند:مش همسحه ياعمر 
عمر:انتي بتتحديني يارووح امك،ماااشي اناا هعررفك 
زقها دخلها باب الشقه وراح باسها جااامد لدرجه انها فضلت تزق فيه يبعد عنها عشان تاخد نفسها بس لانه اقوي منها بمراحله معرفتش تحركه خطوه واحده 
لما حس انها مش قادره تاخد نفسها،بعد عنها شويه وهو بيلهث علي اخره 
عمر:كده اتمسح خالص،ابقى اشوف حطا زفت تااني،المره الجايه هورملك شفايف ده اذا مكانوش ورموا اصلاا 
انا نازل،خشي اعدلي هدومك،دقيقه والاقيكي في العربيه،اداها ضهره ولسه هينزل سمع صوتها بتعيط 
قرب منها وخدها في حضنه،فضل يطبطب عليها ويبوس كل حته في وشها برقه لحد مهديت خالص
عمر:أحسن شويه
يمنى:……
عمر:طب حقك عليا متزعليش،انا بس دمي غلي لما اتخيلت بس ان ممكن راجل تاني يبص لشفايفك
بيلمس شفايفها برقه:دوول بتووعي انا بس،ملكي،فاهمه 
يمنى:حاضر 
حضنها جامد وباس راسها ونزلوا يركبوا العربيه 
عشان يقضوا شهر عسلهم في دهب اللي من اجمل الاماكن في مصر 
….
في نص الطريق 
يمنى:شغلنا حاجه كده تروق الجي وتكبر الدي
عمر:هههه حاضر ياأميرتي 
تحبي تسمعي ايه
يمنى:أدهم….افتكرت انه بيغير لما بيسمع اسم راجل تاني علي لسانها 
وحان الآن
عمر:هااا
يمنى:دي اغنيه جديده لوااحد كده معروفش،اكتب اسم الاغنيه وهيطلعلك اسمه ????????يااقااادره ياايمنى بقاا عامله نفسك متعرفيش أدهم نابلسي ????????
شغلها الاغنيه،ساق العربيه بايد وخدها في حضنه بالايد التانيه وفضلوا يغنوا مع الاغنيه لحد ماوصلوا للفندق..
 وتعبيرا عن الحاله اللي جوايا
  هاقول كل الكلام دلوقت لعنيكي
وجودك جنبي بالنسبالي ده كفايه
 موافق اعمل اي حاجه ترضيكي????????♥

يتبع..

لقراءة الفصل الرابع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية الوقت المتبقي لي للكاتبة روزان مصطفى

اترك رد