روايات

رواية روح السيف الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية روح السيف الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية روح السيف البارت السادس

رواية روح السيف الجزء السادس

روح السيف
روح السيف

رواية روح السيف الحلقة السادسة

روح: مامتي في حد رن عليكي
ام روح: لا
روح: طيب ماشي
روح في بالها: مرنش ليه ده
بعد شويه
ام روح: لولولولولولوي
روح واحمد وهما بيجرو: اده الزغاريط دي جايه منين
روح:معرفش تلاقي البت شرو وافتكرت ان ممكن يكون سيف رن علي مامتها
ام روح بفرحه: جالك عريس ياقلب امك وهنفرح بيكي
روح: شوفتو عيب عليا
ام روح: بتقولي ايه
روح: بقول الف مبروك ربنا يتمم بخير
ام روح: هو انا بقولك اخوكي هيتجوز
احمد: يسمع من بوقك ربنا بس ياوختشي بس مين العريس
ام روح: معيد في الجامعه عند روح وحبها وجاي انهارده نتفق علي الشبكه ويقعدو مع بعض الاول
روح: ماشاء الله ده انتي عرفتي كل حاجه هيجي يتكلم في ايه بقه
ام روح: نينينينينيني
روح: نينيني هروح اجهز
ام روح : ماشي

 

 

بليل
مامت روح: اتفضلو اتفضلو
(الي جه ابوه وامه طيبين و نور اخت سيف ٢٣ سنه عنيها خضرا وشعرها اصفر غامق زي اخوها)
مامت روح: هخش اجيب روح واجي
(روح كانت لابسه فستان احمر وسايبه شعرها الاسود القصير وحاطه ميكب خفيف تخيلو بقه)
نسيب العرسان سوا يتعرفو بقه
روح بتسرع: متعرفين ق قصدي يعني ماشي
سيف: مكنتش اعرف انك قمر كده
روح: ونبي ليه كنت شايفني راجل قبل كده
سيف: عايزه تعرفي حاجه عني
روح: هعملك بطاقه ولا ايه
سيف: ايه يابت الخفه دي
روح: بنتعلم منك ياعسل
سيف: هاجي اخدك بكره تنقي دهبك
روح: انت ليه محسسني اننا هنتجوز بجد ده كله تمثيل
سيف: مااحنا علشان بنمثل لازم نطلع التمثيل صح
روح: ماتيجي ننزل نتمشي شويه
سيف: بمنظرك ده
روح بعصبيه: ماله منظري ان شاء الله
سيف: قمر
روح بكسوف: اتلم ها
سيف: لسانك ده عايز يتقص
روح: ليه شايفه بنطلون چينز
سيف: نادي احمد كده علشان متعصبش عليكي
روح: نينيني احمد
احمد وهو متنح مع نور : يوووه قطعتو التسبيله
روح: احمد ينفع ننزل انا وسيف نتكلم تحت احسن ونغير جو ونفكر هنعمل ايه بكره وكده
احمد:انتي وافقتي خلاص بلسرعه دي والدهب كمان بكره طب ايه رايكو كتب الكتاب بعد بعد بكره
روح: ونبي
احمد: طب انا هنزل معاكو
نور: احم وانا كمان
سيف: ماشي تعالو بس هروح ماما وبابا بقه الاول ونتقابل في كافيه ***

 

 

نور: تمام
#post_posts
في الكافيه
احمد لنور: وانتي مرتبطه
نور: مردتش
احمد: تعرفي وانا كمان مش مرتبط
نور: مردتش
احمد: بتحبي عبد الحليم
نور مردتش
احمد: وانا بعشقه
نور في بالها: ايه الهبل ده
احمد: هو انتي مش بتتكلمي زينا طيب
نور: اشمعنا
بقلمي menna moharam
احمد: اخيررا نطقتي ياشيخه ده انا كنت قربت افكرك مش بتتكلمي
نور بضحك: لا بتكلم عادي بس انت كنت بتكلم نفسك باين
عند سيف وروح وهما باصين علي احمد ونور
روح: ماشاء الله التمثيل الي احنا هنعمله طلع بفايده اهو
سيف: يعني اي
#post_posts
روح: انت مش شايف البت والواد واقعين ازاي
سيف: ونبي ده لسه شايفين بعض من ساعتين
روح: عادي حب من اول ساعه
سيف: بلا ساعه بلا خاتم ركزي في الي احنا فيه
روح: في اي
سيف: انتي محدده بعد يومين طب كنتي خليها الاسبوع الجاي علي الاقل
روح: خلاص بقه ياعم اهي ذله لسان
سيف: تمام هنروح بكره نجيب الدبل ونلبسها في البيت علشان مافيش حجز قاعه قبلها بيومين كده
روح: اشطا الا قولي امك وابوك وافقو كده بلساهل
سيف: ده انبهرو بسرعه الاداء

 

 

روح: ههههههه
عند نور واحمد
نور: ههههههه انت مسخرهه
احمد: والله انتي الي مسخره المهم مقولتيش انتي مخطوبه ولا سنجل بائس زي
نور بتوتر: لا مخطوبه
احمد:صدمه كبير!!!!
نور: نعم
احمد: ها ولا حاجه انا قايم اقعد مع روح وسيف
نور: لا اقعد هنا سيبهم يتعرفو علي بعض
احمد: لاا الجو بقه خنقه فجاه فعلا الحلو مش بيكمل
نور: ماله ده
نور في بالها: وبعدين كان لازم اقولك كده
ياترا نور قالتلو ليه كده

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية روح السيف)

اترك رد

error: Content is protected !!