روايات

رواية أسيرتي المتزوجة الفصل الرابع 4 بقلم مريم الشهاوي

رواية أسيرتي المتزوجة الفصل الرابع 4 بقلم مريم الشهاوي

رواية أسيرتي المتزوجة البارت الرابع

رواية أسيرتي المتزوجة الجزء الرابع

أسيرتي المتزوجة
أسيرتي المتزوجة

رواية أسيرتي المتزوجة الحلقة الرابعة

سعيد/جاي اخد مراتي
عز راحله /انت جاي دلوقتي تفتكر مراتك
سعيد/فين مرام انا عارف انها هنا
كان هيدخل بس عز مسك ايده /خد هنا هيه رايح فين
سعيد/مراااام
مرام طلعت من اوضتها/سعيد
عز /متقلقيش يا مرام مش هيقدر ياخدك من عندي طول مانتي ف بيتي مش هيقدر يلمس شعره منك
سعيد زق ايده /وسع كده
عز ضربه بالبونيه /الظاهر الذوق مش نافع
مرام/سعييد
جرؤت عليه /انت كويس…. اي يا عز الي انت عملته دا انت اتجننت
عز/اتجننت
مرام/دا جوزي… قوم يا سعيد انا آسفه
سعيد/يلا بينا يا مرام

 

 

قامت مرام معاه وقبلما تطلع برا البيت عز مسك ايديها عز/انت رايحه فين يا مرام انت هتسيبيني
مرام بصتله /دا جوزي يا عز
مشيت معاه
الباب اتقفل وعز مش فاهم حاجه
عمر/هيه مرام متجوزه يا عز
عز مبيردش ومش عارف ينطق ليان برضو سابته بنفس الطريقه ومكنتش معرفاه انها على علاقه بحد تاني طب هو ليه بيحصل معاه كده دا ما صدق نسي ليان تجيله مرام بنفس الحوار مسك دماغه مش عارف يفكر هيموت نفسه ف اللحظة دي
مرام ركبت مع سعيد العربيه
سعيد/انت كنت فين امبارح يامرام انا اتصلت بيكي
مرام/سعيد انت امبارح بعت ناس ليه تهاجم عز
سعيد/مانتي عارفه اني عاوز اجيبه علحديده وعاوزه يبقى ضعيف وقتها
مرام/احنا متفقناش على كده
سعيد/انت اتعورتي
مرام/كان فيه صخور كتير وواحنا بنجري اتزحلقت بسبب المطر ودماغي اتخبطت
سعيد حضنها وباسها من راسها
سعيد/خلص كل الورق متقلقيش بكره هيبقى عز النابلسي علحديده
بعد مرور ثلاث ايام
عمر بزعيق/سيادتك قاعد هنا مع احزانك وسايبني ف الليلة السوده دي
عز كان بيشرب ومش شايف قدامه/عمر انا مش عاوز اتكلم

 

 

عمر/هخليك تتكلم جاب ازازة ميه وكبها على وشه
عمر/انا هخليك تفوق
عز بزعيق/يا عمرررر
عمر/فوق يا اخويا بكره هيجو ويرمونا ف الشارع وانا مش هسكت على املاك بابا الي طارت وشركته
عز/مال الشركه
عمر/ما سيادتك قاعد بتشرب هنا ولا دريان…. سعيد كسب الاتفاقيه واتحولت الشركه باسمه وفيه ديون علشركه لازم نسددها
عدى اليوم وبال كل ابطالنا مشغول
تاني يوم اضطر عز وعمر يبيعو الفيلا وعربيتهم وقعدوا ف بيت الغابه بيفكروا وعز ساكت وبيفكر ازاي ينتقم من مرام اذا كانت هيا او سعيد
سعيد ومرام عايشين اجمل لحظاتهم وليان معاهم مبسوطه بالجو
سعيد اتصل بعز وقاله ان باباه عنده وعز راح بسرعه للمكان الي قاله عليه لكن غموله عينيه وحبسوه ف اوضة
عز/سعيد انت متفقتش معايا على كدا
سعيد فك الغمامه من على عينه
سعيد/ازيك
عز/فين ابويا
مرام طلعت وبتجر كرسي متحرك عليه نبيل
عز بصلها بذهول من لبسها كانت لابسه جاكيت جلد وبنطلون جلد ورافعه شعرها لفوق كاحكه وبص لابوه الي كان راسه مايله ومش قادر ينطق وقاعد على كرسي متحرك

 

 

عز عيونه اتملت بالدموع على منظر ابوه/انتو عايزين اي تاني سيبونا ف حالنا بقا
مرام/وهو انتو كنتو سبتونا ف حالنا
عز/امتى
مرام/مش وقته بعدين ابقى افكرك اونكل نبيل سلم على عز
عز/انت انسانه حقيره وانا ندمان اني عرفتك
مرام ضحكت وطلعت المسدس ناحيه راس ابوه
مرام/انا جبتك عشان تودعه كنت هجيب عمر لكن خليه ينبسط مش هامه اصلا ومش هيتوجع اوي زي مانت هتتوجع
تز/انا عملتلك اي يخليكي بتعملي كدا وابويا ماله
مرام/واحده بواحده نبيل بقا عنده شلل رسمي ودا بمساعده مني
عز/انت مكنتيش بتعالجيه
سعيد/انت اهبل يلا تعالج مين احنا كنا عاوزين نهدكو واحد واحد
مرام/معلش يا عز انت عملت كتير وباقي دورنا
عز/انتو هتجننوني انا مش عارف اي الي انا عملتهولكو
نبيل عيونه دمعت وعز دمعته نزلت
مرام/يلا قول باي باي لبابي
عز /فكوني احضنه
سعيد/انت شايفنا عيال برياله ولا اي يلا يا مرام
عز/لا…استنو
مرام/واحد
عز/مرام طب انا اسف لاي حاجه انا عملتها
مرام/اتنين
عز بعياط/ارجوكم لا…لا يا مرام متعذبينيش
مرام/تلاااته
طلقه اتضربت ودماغ نبيل باقت كلها د*م
وعز مبرق وجسمه كله متشنج……

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية أسيرتي المتزوجة)

‫5 تعليقات

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: