روايات

رواية حلم الملاك 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 الفصل التاسع عشر 19 بقلم رنا سعيد

رواية حلم الملاك 2 البارت التاسع عشر

رواية حلم الملاك 2 الجزء التاسع عشر

رواية حلم الملاك 2 الحلقة التاسعة عشر

تقف فتاه قصد المرايا تسرح شعرها طويل الناعم الاسود
وترتدي قم”يص لو”نه ابي”ض قص”ير يد”خل شا”ب ويحت”ضنه من الخ”لف
الفتاه بخو”ف وبر”عشه:مين
شاب بضحكه:ههههههههه اناحبيبك
الفتاه بخو”ف:حبيبي مين بس انا مليش حبايب
شاب بضحكه:انتي هتهزاري ياملاك هههههههههه
ملاك وبعدت عنه
ملاك:مش كان صفاء المره الافات يانور
نور:كان قبل انتي ماتتدخلي حياتي بس تصدقي انتي فكرتيني باليوم دها لما عو”راتيني بس”كينه في ايدي
ملاك بضحكه:ههههههههههههههه يعني كنت عايزيني اعملك اي يانور اسل”ملك نف”سي كنت ساعاته لوعملت كده كنت يبقا مش مر”اتك دلوقتي وام عيا”لك صح
نور ببتسامه:صح بس انا معرفش ليه بحبك اووي كده ياملاك
ملاك:بجد كل دها ومتعرفيش بتحبيني اووي ليه يانور
نور بضحكه:لا طبعا عارف

 

 

 

 

 

 

ملاك:طب حبتني ليه يانور ليه حبت ملاك الخا”دمه مع ان كان في بنات احسن واجمل مني وكانوا مستو”اهم من مستو”اك ليه بقا حبتني انا
نور وشد”ها من خ”صره ليها:اولا بقا مسمعش منك الكلام دها تاني وثانيا انتي اجمل واحلي وارق بنت شوفتها في حياتي
ومين قال الانتي مش من مستو” اي انتي مش حاسه بنفسك ولا اي يادكتوره دها انتي دكتوره جراحه ليكي كيان وشان وشاطرها في مجالك ومشهوره في دوول العالم صح يادكتوره
ملاك بضحكه:كنت دكتوره يانور من كام سنه من ساعات ماادم وزينب اتولده وانتي خلتيني اسيب الشغل
نور:ما مين كان يهتم بولدك ياملاك غيرك انتي واحنا مش محتاجين فلوس ياملاك
ملاك:مش حكايته فلوس يانور بس دها مجالي كنت بحبه وكمان كنت بساعد وبفيد الناس بيها
نور:يعني انتي زعلانه مني صح عشان خليتك تسيبي عشان خاطر ولادانا صح
ملاك بضحكه:لا مش زعلانه منك طبعا هو انا اقدر ازعل منك ياابو مروان
نور بضحكه:قلب ابو مروان بس اي الحلا”وه دي فكرتيني باايام شبا”بنا
ملاك خجلت وشها احمر
نور:طب انا عايزك تر”قصلي
ملاك:حاضر بس انت تغني وتر”قص معايا
نور ببتسامه:ماشي

 

 

 

 

 

 

في مكان اخر
في المطعم
زينب ببتسامه:المكان جميل اووي ياعدي
عدي ببتسامه:كل عشان خاطر عيو”نك اقصدي عيو”نكم
هند:تسلم ياعدي
هند فجاء ببص وراها شافت زين وادم جايين عليهم
هند بخوف:الحقي يازينب مش دها زين وادم ولا انا بيتهيألي
زينب:لا اكيد بيتهيألك اي الا يجبهم هنا
فجاء لقيت حد واقف جمبيها بتبص لقيته زين
زينب بصدمه وبخوف وتوتر وقامت واقفت:ز ز ي زين
زين بغضب:دها الانتوا مرواحين مع ريتال ويوسف بتستغفلوني واكيد قولتوا نفس الكلام لي يوسف صح افرد انا رواحت دلوقتي وابوكي سالني عليكي كنت هقولوا اي انتي وهي كان ساعاته يفكر الانتوا حصلكم حاجه دام انتوا مش معانا
هند:زين احنا اسفين
زينب بندم: ايوه احنا اسفين احنا فعلا غلطنا يازين لما عملنها كده
عدي:خلاص يجماعه حصل خير يلا تعالوا اعقدوا اتعشوا معانا
زين:لا متشكرين ياعدي ويلاوا انتي وهي اسبقوني علي العربيه
هند:طب ماشي بس انت ازي عرفت مكانها يازين
زين:ادم سمعكم وانتوا بتتكلموا وبتتفقوا انكم تروح مطعم تتعشوا فيها
هند:امممم يلا يازينب
زينب وهند مشيوا

 

 

 

 

 

وفضل زين وادم
زين:بص بقا ياعدي متحاولش تتقر”ب من زينب لان زينب بتا”عتي انا وبس وعمرها ماهكون لحد غيري فاهم
عدي:اي الكلام الانت بتقولوا دها يازين
زين؛:انت فاهم اقصدي كويس ياعدي يلا ادم
زين وادم راحوا راكبوا العربيه
زينب:زين
زين:نعم
هند:متقولش لي ابويا علي الحصل النهارده مننا
زين:متخافيش مش هقول بس مايحصلش تاني الانتوا عملتوا وترووح تتعشوا مع شخص غريب من غير ماتقوليلنها
زينب:بس عدي مش شخص غريب دها صديقنا
زين:وانتي لحقتي صحبتي امتا
زينب بحراج:اقصدي يعني صدقكم وصديقي هند
زين:مما كان مين مينفعش تخرجي في حته الا لما تكوني مع عرفها حد من اسرتك
زينب:ااممم

 

 

 

 

 

في مكان اخر
مروان:جاتلي فكرها
فرح بحزن:اي هي
مروان:بصي ياستي احنا نعيش مع بعض بس شهر وبعد شهر نطل”ق تمام
فرح بحزن:تمام عن اذنك بقا عايزه انام
في مكان اخر غرفته ملاك ونور
نور:اغنيلك اي
ملاك وبت”حزم نفس”ها:اي حاجه وانت تعال قوم ا”رقص معايا
نور:لا انا عايز اتفر”ج عل’يكي وانتي بتر”قصي
ملاك:ماشي طب غني
نور:حاضر
طالعه في دماغي نروق شوية
اعدي عليك وتنزلي
ده انت فوق دماغي وحقك عليه
طول خصامنا زلزلني
وملاك بتر”قص ر”قص شر”قاي جا”مدا احسن من صا”فيناز نفس’ها😂😂😂
نور: ايوا ياجا”مدا اي الحلا”وه دي
طالعه في دماغي نروق شوية
اعدي عليك وتنزلي

 

 

 

 

 

 

ده انت فوق دماغي وحقك عليه
تعال ادلعك اقولي ايه هيمنعك
جمبك مش هتعبك والمكان هيعجبك
تعال بحلفك قولي مين مقريفك
لوكنت انت في مكاني عمري ماكنت هكسفك
تلاته بالعظيم مقامك عظيم
خلافنا واختلافنا دها موضوع قديم
جايلك بنيه صافيه وقلب سليم
مهما حبيبك تمادي لايمكن يخون
مكانك في السوادة في نني العيون
لا العشره لحظه هانت ولاانت تهون
تعال اظبطك قولي مين ملخبطك
صدقتي هخدمك واحده واحده هفهمك
تعالي اروقك ياحبيبي واهياك
لوكنت انت في مكاني والله كنت هسبقك
نور وسقف ليها وصفار:دها انا مجوز صافيناز وانا معرفش
ملاك:واحسن واحلي منها كمان
نور ببتسامه وبيقر”ب منها وشا”لها:واحلي منها كمان
ملاك بخجل:انت هتعمل اي نزلني
نور وبي”طفي النور: بحبك ياملاكي 💗💗

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حلم الملاك 2)

اترك رد