روايات

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الثامن عشر 18 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها الفصل الثامن عشر 18 بقلم نهيلة حميمي

رواية قلوب ارهقها نبضها البارت الثامن عشر

رواية قلوب ارهقها نبضها الجزء الثامن عشر

قلوب ارهقها نبضها
قلوب ارهقها نبضها

رواية قلوب ارهقها نبضها الحلقة الثامنة عشر

ملاك وهي بتخبك بصخر
ملاك:آسفة
صخر بخبث:آسفة على ايه ياروحي
ملاك:ايييه؟روحك اتلم احسن لك
رش عليها صخر مخدرا من فوق نقابها
وشلها وأخدها لسيارة تارا
تارا:اطلع بسرعة ليشوفك حد
صخر بخبث:طيب اهووو اموت واتسلى بيها
تارا في الفون
مجهول:طيب ايو واحد عايزاه
تارا:هاتي لي فهد
مجهول:بس ليه بتختاري فهد دايما
تارا:دا بيسليني بي كلامو
مجهول:تمام نصف ساعة هيكون عندك
تارا:ماشي
وقفلت السكة

 

 

تارا بخبث:عصفورين بحجر واحد ههه هخليك ياأسد خاتم في إيدي..
♡♡♡♡♡♡
أمام المستشفى …
أسد بزعيق:هي فين
حارس:مش عارف انا وصلت حالا للمكان دا
أسد:ودع حياتك لو حصل لها حاج
أسد وفونه بيرن
أسد:خير في اي
خادمة أية:ياافندم فهد مش موجود لا في أوضتو ولافي أي مكان
أسد بصدمة:ايييه؟
وقفل سكة وراح يجري للقصر
♡♡♡♡♡♡♡♡
لميس وهي غارقة في نوم عميق
يقبل*ها عامر قبل*ة حنينة في خدها..
راجية:احم احم انت بتعمل ايه ياعامر
عامر بتوتر:ولا حاجه بس هي ليه فاضلت هنا
راجية:دي نورت بيتي
عامر بجمود:ميصحش تفضل هنا..
في الوقت دا بيسمعو خبط على الباب..
عامر:انا هروح اشوف مين
بيفتح عامر الباب وووو
♡♡♡♡♡♡♡♡
في مركز شرطة…
بلال:تمام هخدها لبيتي على مايخلص التحقيق
الشرطي بصدمة:ايه؟دا مايصحش
بلال:هكتب كتابي عليها بكرا
شرطي:اي السرعة دي يابلال
سمر بضيق:انا مش بستنى شفقة من حد
بلال:انتي شششش
سمر:هااه مش هسكت انت هتعمل ايه
بلال بخبث:بجد عايزه تشوفي هعمل ايه
سمر بتوتر:لا لا
الشرطي:تمام وخد بالك منها
بلال:دي في عيوني
♡♡♡♡♡♡♡♡♤

 

 

جنة بخوف وهي ضامة رجليها لصدرها..
جنة:دول اتأخرو دا انا بخاف اني اقعد لوحدي في البيت..
بعد قليل تسمع جنة حاجه بتتحرك في المطبخ
جنة وهي تبلع ريقها بتوتر وخوف..
وبصوت خايف:مممين اللي في المطبخ
لكن لارد
جنة: هشوف مين هناك ..
♡♡♡♡♡♡♡♡
ملاك وهي بتفتح عينيها ..
ملاك بخضة:انا فيين
صخر بخبث:انتي في الجنة ياروحي
ملاك:بدك اي مني
صخر بوقا*حة:عايز جسد*ك اتسلى بيه الليلة دي
ملاك بقرف:اي قلة أدب دي
صخر وهو بيقرب منها وفي رمشة بصر نزع خمارها
صخر بصدمة:اللله اكبر دا انتي احسن من الصورة
ملاك وهي تبعد عنه بس بتلاقي نفسها مربوطة..
ملاك بخوف:ونبي ابعد لو عايز فلوس هديلك..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تارا بخبث:عايزاك ضروري ياعامر في موضوع مهم
عامر بقر*ف:خير في اي
تارا:عايزاك تقتل فهد
في الوقت دا تخرج لميس
لميس بصدمة:اييه؟ تقتل فهد
عامر:مستحيييل انتي بتهزري ياتارا
لميس:انا مش فاهمة حاجة ازاي تارا عرفاك
تارا وهي تري لميس صورة
لميس بصدمة:اييه دا؟
واغمي عليها

 

 

شلها عامر ومش عارف سبب صدمتها وحطها على السرير
عامر:اطلعي براااا يا تارا
تارا بخبث:تؤتؤتؤ لو عايز مامتك تفضل عايشة لازم تسمع كلامي
راجية من وراه:منك لله انتي السبب في كل دا
تارا:تؤتؤ ياخالتي الصوت العالي ممكن يأذيكي آه وكمان انا للقيت متبرع لقلبك ياريت مش تعصبيني لأن غضبي مش هيعجبك
عامر:خلصتي تهديد
تارا:لو معملتش اللي قولتلك عليه ودع حياة مامتك عشان هاخد قلبها
عامر:مستحييل
تارا:هتلاقيني في العربيه…
♡♡♡♡♡♡♡♡
أسد:ازاي خرج من القصر
جودي بدموع :بابي فهد كويس صح
أسد:انشاء الله روحي دلوقتي لأوضتك عشان تنامي..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في الصباح ….
بتلاقي ملاك نفسها عريا*نة فوق السرير ..
ملاك بخوف:أيه اللي حصل امبارح انا مش فاكره حاجة غير اني اغمئ عليا
بيدخل صخر..
ملاك وهي بتلف الغطاء عل جسمها
ملاك ببكاء:خلاص ونبي خليني امشي …
صخر:….
♡♡♡♡♡♡♡

 

 

عشق وهي بتلبس هدومها ودموعها بتنهمر عل خدها.
عشق:منك لله ياعلي
وخرجت بسرعة من البيت وتوجهت الى منزل ملاك
صحي علي بدري وراح يساعد صاحبو عشان عرف انو ملاك وفهد انخطفو..
♡♡♡♡♡♡♤
بتيجي رسالة الى أسد
أسد وهو بيفتح الرسالة اتصدم صدمه عمره….
أسد بصدمة:مستحيييل
ويغمي عليه
معتز بخوف:أسد أسد ياأية اتصلي بدكتور وووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية قلوب ارهقها نبضها)

اترك رد