روايات

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني 2 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثاني 2 بقلم منار همام

رواية معشوقتي الصغيرة البارت الثاني

رواية معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني

معشوقتي الصغيرة
معشوقتي الصغيرة

رواية معشوقتي الصغيرة الحلقة الثانية

هنغير اسم البطل سيف
والبطله هيبقا عندها 13سنه
اسفه علي التغيرات 🖤🥀
سيف فتح الباب لقي بنت واقفه
نورهان: وحشتني..
سيف سابها ودخل يطلع هدوم لنفسه بكل برود
: عايزه اي…
نورهان قعدت علي الكرسي بكل اريحيه
: شكلك غيرة الصنف مكنتش اعرف ان ليك في القاصيرات
سيف راح عند مروه الي قاعده علي السرير بكل هدوء.. قعد تحت منها
سيف: روحي خدي شاور يا مروه
مروه هزت راسها ودخلت الحمام
سيف وقف قدم المرايه بيسرح شعره بكل برود
: انجزي يا نورهان عايزه اي
نورهان قامت من مكانها وحضنت سيف من ضهره

 

 

: جايه اقولك خد بالك من الكنج علشان شكله مش ناوي علي خير.. حركت ايده علي ضهره بجراءه … ونتسال شويه
سيف خلص وراح علي السرير غمض عنيه وحط ايده علي راسه
: خدي الباب في ايدك وانتي طالعه
نورهان اخدت الشنطه بتاعته بكل ضيق ومشيت
مروه طلعت من الحمام بشعرها المبللول لقيت سيف نايم علي وضعه مروه قربت بكل هدوء ونامت جنبه علي طرف السرير
سيف زي مهو مغمض: اشربي البن الي جنبك قبل ما تنامي
مروه ببراء: حاضر
مروه قامت تشرب البن وسيف بيبص عليها ورجعت نامت تاني سيف سحبه لحضنه وبعد شعرها عن رقبتها وحرك ايدها مكان جرح مروه متوتره
مروه بوجع.: ااه
سيف: الجرح دا من اي
مروه: بابا ضربني
سيف دوار ايده بغضب: وجدي كان فين
مروه: كان برا البيت وبابا ضربني
سيف حصنه اكتر: يلا نامي
…… في مكان اخر……..
محمد(بابا مروه): ولله يا باشا معرف ازي اختفت
: ازي يعني متعرفش اتصرف لازم تبقا معانا قبل الشحنه ما تطلع..
محمد: ط.. طب هو مينفغش اي بنت تانيه لحد ملاقي مروه
: لا الريس مصر علي ستي مروه… كمل بخبث… وبعدين دا انت هتاخد فيها 10مليون
ولـ بت غير ان هي هتشيل كميه كبيره من الكوكايين الريس هـ يستخدمها في حاجات تانيها
يعنى احتمال 10يبقو 100

 

 

 

محمد بطمع: اجيبه صدقني هحيبه
تاني يوم
سيف قاعد علي المكتب مركز في الشغل ومروه قاعده بعيد عنه شويه
سيف رفع وشه من علي الورق حط ايده علي رقبته بتعب
سيف: مروه تعالي
مروه اتقدمت منه وقفت قدمه
مروه ببراء: نعم
سيف شدها وقعدها علي رجله
: جعانه
مروه منزله راسها وشعرها حولين وشها.. هزت راسه
شويه ودخلت السكرتيره
لبني: عايز حاجه يا فندم
سيف رجع شعر مروه لورها: تاكلي اي
مروه بصوت واطي: اي حاجه
سيف رفع وشه لسكرتيره: هتيلها بانيه و مكرونه وعصير
لبني: حاضر يا فندم
لبني طلعت وجاه اتصال
نورهان: البت الي جات مع سيف الشركه اتوصي بيه… وقفلت…
لبني ابتسمت بشر: عنيا

 

 

 

جوا
سيف بيرجع شعر مروه لورا
: انتي في سنه كام يا مروه
مروه زي م هي راسها لتحت: مكنتش بروح المدرسه
سيف رفع وشه بصباعه
: بصيلي….. لما اكلمك تبصيلي.
مروه هزت راسه
سيف: ليه مكنتيش بتروحي
مروه: بابا مكنش بيرضا…
دخلت لبني بلاكل
: اتفضل يا فندم
سيف: حطيه هنا
سيف بدا يا كل مروه لحد مخلصت
مروه بترفع اديها: عايزه اروح الحمام علشان اغسل اديها..
سيف باس راسها: حاضر
دخلت لبني تاني
سيف: خدي مروه هانم وديها الحمام
لبني: حاضر يا فندم
سيف: روحي معاها

 

 

 

مروه مشيت مع لبني الي بتبصلها بخبث
مروه خلصت وكانت لسه راجعه مكتب سيف تاني
لبني: استني استني راحه فين
مروه: عند سيف
لبني: لا هو قلي انه هيستناكي تحت في العربيه انزلي من السلم دا هتلقيه
مروه: بس سيف مقــ…
لبني: كدا سيف بيه هيزعل منك
مروه: طيب…. ونزلت علي السلم بس وقفت بصدمه
مروه بخوف:بــــــ.. ـا… با….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية معشوقتي الصغيرة)

اترك رد

error: Content is protected !!