روايات

رواية نور والأسد الفصل الحادية عشر 11 بقلم نور عصام

رواية نور والأسد الفصل الحادي عشر 11 بقلم نور عصام

رواية نور والأسد البارت الحادي عشر

رواية نور والأسد الجزء الحادي عشر

رواية نور والأسد
رواية نور والأسد

رواية نور والأسد الحلقة الحادية عشر

نور. بس سمعت اغمي عليها ف الحال
الكل اتخض وبيحارلو يفوفوها
ليلي. ابني ابنييي
حمزه. احنا هنروح وانتو استنو مع نور
نور. فاقت وقالت لا لا انا جايه
خالد حبيبتي انتي تعبانه بس نروح بنطمك
نور. بغضب وعصبيه لااا انا هاجي
حمزه. يلا والكل جري عالمشفي
وبعد بعض الوقت وصلو وسألو عليه
الدكتور. طمنهم
نور والكل جريو علي الاوضه اللي هو فيها
ليلي. دخلت ومعها نور ف نفس الحظه
اسد. ابتسم لهم وقالهم اهدو انا بخير الرصاصه جت ف كتفي وانا الحمد لله كويس بقلمي نور عصام
حمزه. حمدلله عالسلامه يا بطل
خالد. ضربه علي كتفه وقاله كنت هتموتنا منك لله
ليلي. طبعا حضنته وقالت سلامتك يا قلب امك
ابوه وجده وعمه وباقي العيله باسوه وفرحو انو بخير
اسد بص ل نور

 

 

 

نور. راحت عليه وقالت انت صاحي انت عايش ليه كدا مش حرام عليك ليه تعمل فيا كدا
اسد. بستغراب قالها انتي زعلانه اني كويس ولسه صاحي
نور. منك لله دا انا طول الطريق محضره سيناريو اكشن علي دراما وف الاخر اجي الاقيك كويس وراحت قعدت جنبه وقالت كان مفروض ادخل واصرخ ررواية نور والاسد بقلمي نور عصام واصوت باعلي صوتي واجي عليك واقولك لا لااا اسد حبيبي متموتش دلوقتي انا بحبك ليه كدا تسيبني ليه تسيبني لوحدي اومال مين اللي هيربي ابننا ليه كدا انت نسيت وعدك ليا وقعد اضرب فيك والكل يحاول يشدني من عليك وانا امسك ف صدرك واقعد ارج فيك واقولك اوعي تموت انت مش هتموت وبعدين ارمي نفسي علي صدرك وانت بصوت هامس تقول
اسد. قاطعها وقال اقولك قومي يا فيل من علي صدري كتمتي نفسي منك لله
نور لا لا استني بس اكمل
اسد تكملي ايه الله يحرقك
نور. استني بس وبعدين وانا علي صدرك يشاء السميع العليم والروح ترجعلك تاني وتهمس باسمي وتقولي نوري حبيبتي انا معاكي ومستحيل اسيبك يا عمري
اسد. بصلها بأرف وقالها غوري يابت دا انتي فصيله كتك البلا
جدهم وكل العيله ضحكو هههههههه هههههههه
خالد. ههههه يخربيتك يا نور وبيت المسلسلات اللي بتتفرجي عليها دي
اسد. آل كانت عوزاني اموت آل وبعدين قالهم ارموها برا ومحدش يدخلها عليا
نور. بقا كدا الحق عليا اني كنت عاوزه اعمل الواجب معاك
اسد. الواحب تموتيني وتقولي واجب
نور. منا صحيتك تاني الله
اسد. بصلها
نور. مره واحده راحت حضناه ودموعها نزلت
اسد. حس بيها وبخوفها عليه اللي كانت بتداريه ورا هزارها ضمها لصدره بايده اللي مش تعبانه وبعدين قالها حبيبتي اهدي انا اهو قدامك بخير والحمد لله
جروب روايات بقلم نور عصام
نور. بشهقات قالت الحمد لله كنت هموت والله من خوفي عليك كنت حسه اني رجليا مش شيلاني
حمزه. بهزاو قالها ما طبعا هي رجليكي اللي كانت شيلاكي
اسد. بصله
حمزه. هو ف غيري تتعب قلبه معاها اول ما عرفت انك اصابت اغمي عليها وبعد ما فوقناها صمتت تيجي وطبعا بعد ما نزلنا من العربيه طلعت تجري وكانت هتقع اضريت اشيلها لما قطعت نفسي اعوذ بالله منها وياريت عجبها
اسد. طبطب عليها وقالها خلاص يا عمري وابتسم وقالها خساره السيناريو اللي رسمتيه ف خيالك متحققش
نور. ضربته علي صدره وقالت بعد الشر عنك ان شالله انا
اسد. بنظرة حب قالها سلامتك يا قمري
مختار. رفع جابه وبصلهم وقال بتعمل ايه ياد انته وهي
نور. خرجت من حضن اسد وقالت هنكون بنعمل ايه يا خويا
مختار. شوفي انتي بقا
نور. رفعت حاجبها وقالت واحده وجوزها واجواء ببنهم كلها حب وشوق ولهفه انتو ايه اللي مقعدكم معنا يا عالم يا رخمه
مختار. والكل بصلها ومش متوقعين انها تقول كدا
جدها. قاله كنت فاكر انك هتقدر عليها وتجاريها اهي
مختار. قاطعه وقال اعوذ بالله دي معندهاش دم خالص
نور. بقا انا معنديش دم يا مختار طيب والله لقولهم علي اللي شوفتو امبارح وانت بقلمي نور عصام
مختار. ابوس ايدك خلاص اخر مره اتحداكي
نور. لا بقا انا مصممه اقولهم
مختار. علشان خاطري يا ام مختار
نور. نعععععم كمان سميت الواد مختار دا انته مصمم بقا اقولهم وبصت ل ليلي وقالا عرفه يا ليلي وانا ف المصنع امبارح شوفت ايه
ليلي. انتبهت ليها
نور. شوحت بايدها وقال كان بيعاكس السكرتيره
ليلي. نهار اسود
مختار. انا يابت
نور. وايه يا ليلي السكرتيره صاروووخ حاجه كدا من الاخر

 

 

 

ليلي. عملت زعلانه وقالت بقا كدا يا مختار بعد العمر دا كله
مختار. محصلش والله دا انا حتي عندي سكرتير راجل مش بنت وقرب عليها
نور. قامت وقالتله يلا يا حبيبي انته وهي اطلعو برا واتصالحو وزئتهم برا الاوضه وقالت لجدها والكل مع السلامه انتو كمان يلا شوفو قرايبكم اللي زعلانين دول حاولو تصالحوهم وكانت طلعتهم كلهم برا وقفلت الباب
اسد. هههههههه يخربيتك انتي طردتيهم
نور. منا عرفه وراحت عليه وقالت سلامتك يا قلب نور
اسد. مال عليها والتقط شفايفها بين شفايفه وذهبا معا ف عالم النسيان 🤫 وبعد ثلاث ايام خرج اسد من المشفي وبعد فتره اتعافي تماما ورجع شغله تاني والحياه بين نور واسد ف احسن حال ومع الكل جو من المرح بشقاوة نور وهزارها
اسد. كان راجع من الشغل دخل وباسها من خدها
نور. ابتسمت وبعدين قالت حبيبي انا عاوزه بطيخ
اسد. نعععم وانا اجيبلك بطيخ منين دلوقتي
نور. بزعل قالت اعمل ايه بتوحم
اسد. طيب خلاص متزعليش بس ارتاح شويه واروح اشوف هجيبه منين دا
نور. بزعل علي راحتك
اسد. اتنهد وبعدين قالها طيب متزعليش مقدرش علي زعل القمر والله مقدر
نور. انا مش عاوزه حاجه ابنك اللي عاوز
اسد. اممم ابني ماااشي انا عيوني لابني وام ابني وباسها من شفايفها بوسه سربعه وخرج وبعد ساعه رجع ومعه بطيخ
نور. فرحت قوي واكلت منه
اسد كان مبسوط انها فرحانه
وبعد فتره علي حمل نور وهي ف شهرها السابع
نور. كانت قاهده تحت مع العيله وبعدين طلعت اوضتها
اسد. كان بياخد شاور وفونه رن كذا مره وبعدين رساله
نور. فتحت الفون وشافت الرساله وانصدمت وقعدت السرير
اسد. خرج وقالها نوري حبيبتي طلعتي امته
نور. قامت وقفت قدامه وبصتله قوي
روايات بقلم نور عصام
اسد. مالك يا قلبي انتي تعبانه
نور. بغضب قالت لييييه
اسد. استغربها وبعدين قالها ليه ايه وليه بتتكلمي كدا
نور. بصوت عالي قالت لييييه عملت فيك ايه علشان تخوني
اسد. اخونك انتي اتجننتي وبعدين هدي صوتم وانتي بتتكلمي فاهمه
نور. انت كمان ليك عين تتكلم
اسد. مسكها من دراعها وقالها اعقلي كدا وتعالي اقعدي واتكلمي كويس
نور. رمت الفون ف وشه وقالت اعقل وانت بتخوني
اسد. اخد الفون من الارض وشاف الصوره وكانت صوره لبنت عريانه وف وضع غير لائق وكاتبه تحتها اسد حبيبي فينك انا ف انتظارك يا عمري 🙄🙄
نور. بعصبيه قالت ياتري بتخوني من امته
اسد. نور اهدي واسمعيني
نور. بغضب الدنيا كلها قالت اسمعك ليك حق تقول كدا منا نايمه علي وداني منا المغفله والدموع ف عيونها قالت خلاص شكلي مبقاش عجبك زهئت مني
اسد. نووور اهدي وخلينا نتكلم
نور. قالت بقهر اللي مستغرباله انك مانكرتش وبتتعامل عادي وبهدوء لدرجه دي بفيت حقير نور عصام
اسد. ضربها بالقلم علي وشها وقالها انا حقير
نور. حطت ايدها علي خدها وقالت كمان بتمد ايدك عليا
اسد. حط ايده علي راسه واتنهد وزعل من نفسه انو ضربها
نور. بعصبيه وغضب قالت مديت ايدك عليا وخونتني بعد حبي ليك وخوفي عليك سلمتك روحي وحياتي وعمري كله وف الأخر تطعني وبكل برود يبقي متلزمنيش
اسد. بصلها

 

 

 

نور. طلقني
اسد. انتي اتجننتي
نور. من غير ولا كلمه
اسد. بنفاذ صبر قالها ممكن تسمعيني
نور قاطعته وقالت طلقني علشان ما افضحك قدام الدنيا كلها مش عيلتك بس وبعدين قالت لو كان حد جاني وقالي انو اسد بيخونك مستحيل كنت اصدق وكنت اكيد اتكلمت معاك لكن للاسف عرفت وقدام عينك وانته ماانكرتش يبقي كلامنا ملوش لزوم ومش نور الجوهري اللي تتخان
اسد. بصلها ومقدر الحاله اللي هي فيها
نور. بصتله بقوه وقالت طلقني لاني مش هعيش مع واحد زيك تاني مهما كانت اسبابك والفتت لدولاب وغيرت هدومها والتفتت للباب الروايه كامله علي جروبي
روايات بقلم نور عصام
اسد. نور رايحه فين استني
نور. بكبرياء قالت طلقني وابعد عن حياتي وزئته عنها رغم وجعها وكسرتها إلا انها اتكلمت بكبرياء
اسد. سابها تخرج وقال اكيد هتروح اوضتها القديمة وبس ترتاح شويه بيكلمها ويفهمها
حمزه. كان خارج من اوضته سمع صوتهم عالي وشاف نور نازله تحت راح علي اسد ودخل وقال مالكم صوتكم الي ليه
اسد. مارد
حمزه. مادام مارديت يبقي غلطان ايه اللي حصل
اسد. نور عاوزه تتطلق
حمزه. اييييه
اسد. للاسف هي دي الحقيقه
حمزه. عملت ايه خليتها تقول كدا نور بتحبك بجنون ويوم ما تطلب كدا يبقي الموضوع كبير قوي
اسد. فاكراني خنتها
حمزه. اييه وبعدين قاله فكراك ولا خونتها فعلا وبصله وقال انا عارفك كويس مستحيل تعمل كدا بس هتجنن ليه نور تقول كدا وايه اللي خلاها تعتقد انك خونتها
اسد. فتح الفون وقاله شوف كدا
حمزه. شاف الصوره وانصدم من شكلها والكلام اللي تحتها
اسد بصله
حمزه. انت غبي ازاي تعمل كدا ولييه
اسد. دا شغل
حمزه. شغل شغل ايه دا الي بالمنظر دا
اسد. حمزه اهدي واسمعني دا قضيه وانا لازم اجاري البنت دي لانها هي اللي هتوصلنا للي احنا عوزينه
حمزه. بعصبيه تجاريها علي حساب مين نوووور ولا حسابك يا حضرة الظابط ليها حق نور والله
اسد. اهدي انته كمان واسمعني البت دي شغل وانا اول مره اتعامل معها انا بس شوفتها مره ف مكان عام بس متوقعتش انها تعمل كدا علطول
حمزه. شغل ايه دا اللي يخليها تعمل كدا بسرعه وكمان انت
اسد اولا ملكش فيه بس علشان اريحك البت دي شغاله مع ناس كبار لتجارة الاعضاء وهي اللي عرفاهم كلهم شكلا واسما ولازم حد يوقعها علشان تقول وتعترف عنهم
حمزه. خلاص فهمتك بس نور
اسد. المجنونه شافت الصوره من هنا وعفاريت الدنيا اتنطط ف وشها عارف انو حقها بس هي مدتنيش فرصه اقولها
حمزه. لانك بارد واتعاملت مع الموضوع بهدوء وكانها حاجه عاديه وهي عرفاها
اسد. كنت هفهما بس هي اللي اتسرعت
حمزه. مش سهل عليها اللي شافته وانت عارف الحمل وهيرموناته ونور بتجبك بغباء مش،بس بجنون وانته عارف
اسد. انا كمان بموت فيها
حمزه. طيب يلا قوم صالحها قبل ما الموضوع يكبر
اسد. هي راحت اوضتها هسيبها تهدي شويه وبعدين اكلمها
حمزه. لا مش ف اوضتها انا شوفتها نازله تحت
اسد. اوووف منها
حمزه. يلا تعالي انزل معايا واوعي تزعلها مهما قالت
اسد. نزل وما لقاها سئل امه عليها
ليلي. والله يابني شوفتها من شويه نازله بسرعه ناديت عليها بس تقريبا ما سمعت وخرجت علطول
اسد. بغضب قال خرجت
ليلي. ايوا يابني اهدي دلوقتي تيجي جايز تكون برا ف الجنينه انته عارف الحمل
اسد. خرج بسرعه ومعه حمزه بس ما لقوها
حمزه. روحتي فين يا مجنونه عيلة الجوهري
اسد. انا عارف راحت فين متقلقش
حمزه. فين يابن الجوهري
اسد. شقتها القديمه
حمزه. معقول
اسد ايوا

 

 

 

حمزه. طيب تعالي نروحلها بسرعه
اسد. خليك انا هروح واجيبها
حمزه. لا هاجي معاك
اسد. ماشي يلا وانطلقو
نور. فعلا وصلت شقتها القديمه
ام فاروق. شافتها وهي بتفتح قالتلها نور حمدلله علي سلامتك والله كنتي وحشاني ايه الغيبه دي كلها
نور. الله يسلمك يا ام فاروق انتي كمان وحشاني
ام فاروق. انا بس اخلص الاكل واجي اقعد ارغي معاكي شويه بقلمي نور عصام
نور. ماشي يا ام فاروق ودخلت وقفلت بصت للشقه افتكرت كل زكرياتها مع امها ولما كانت لوحدها راحت نضفت الكنبه وقعدت عليها طبعا الشقه كلها غبار واتنهدت ودموعها نزلت وقالت بقا كدا يا اسد تحرق قلبي بدم بارد
في ببت الجوهري
الجد. ياسمين فين نور مش باينه
ياسمين. مش عرفه ياجدو ماما قالت خرجت بس فين معرفش لحظه اسالها تاني
الجد. ليلي ليلي
ليلي. نعم يا بابا
الجد. فين نور
ليلي. خرجت وناديت ليها ماردت وشكلها كان مستعجل
الجد. واسد فين
اسد. سأل عنها وخرج يشوفها
الجد. استغرب وبعدين قال ليه هي خرجت من وراه
ليلي. سكتت لانها هي كمان شكت يكون ف حاجه بينهم
الجد. مفيش قايده ف ابنك ولا ف عصبيته
ياسمين. لحظه يا جدو اتصل عليها
الجد. لا عليه هو وخليه يكلمتي بس يفتح
ياسمين. حاضر واتصلت عليه
اسد. شاف فونه قال خد يا حمزه دي مراتك رد انته
حمزه. هي بتتصل عليك يبقي عوزتك انته مترد
اسد. حمزه رد مش ناقصه عصبيه
حمزه. هات ياخويا ماهو الواحد مش بياخد منكم غير الزهئ والعصبيه وفتح عليها وقال الو يا قلبي
ياسمين. حمزه هو اسد معاك
حمزه. ايوا خير يا حبي ف حاجه
ياسمين. جدو عاوز يكلمه
حمزه. جده وقاله جدك عاوزك ربنا يستر
اسد. اتنهد وبعدين قاله هاته وقال اهلا جدو خير ف حاجه
جده. بغضب قال نور فين وعملت فيها ايه
اسد. اتنهد
جده. مترجعش البيت غير ومراتك معاك وليا كلام تاني بس تيجي لحد كدا وكفايه البنت مش ناقصه عصبيتك كمان
اسد. بزهئ قال حاضر يا جدو مع السلامه وقفل
حمزه. ايه عرف حاجه
اسد. لا بس انت عارفه مش بيحب نور تزعل
حمزه. انته عارف انو بيحاول قدر الامكان يعوضها
اسد. عارف والله بس
حمزه. مبس يلا نلحقها
اسد. ربنا يهديها وبعد شويه وصلو عند نور وطلعو وخبطو
نور. بصوت عالي قالت جرا ايه ياوليه انتي لحقتي وفتحت واتفاجئت ب اسد وحمزه وكانت فكره انها ام فاروق
حمزه. ببتسامه قال مالو القمر مين زعله
اسد. علطول لسانك طويل كدا
نور. بصتلهم وقالت نعم ف حاجه
حمزه. من عالباب كدا يانور مكنتش اعرف انك بخيله قوي كدا يابت الجوهري
نور. معلش بقا الزمن بيغير كل حاجه
حمزه. بس اختي عمرها متتغير
اسد. ايه يانور مش هندخل يعني هنفضل كدا كتير عالباب
نور. بأرف قالت اتفضلو ويعدين قفلت الباب
حمزه. نور ممكن تهدي ونتكلم شويه
نور. نفيش كلام بينا انتهينا
اسد. نور حبيبتي والله انا مظلوم
نور بغضب قالت مظلووم وبعدين قالت خونتني وتقول مظلوم يابجحتك يا اخي
اسد. نوووور دا شغل
نور. ياحبيبي شغل ليه نقلت الأداب وانا معرش
اسد. مش عاوز تريقه اكتمي شويه واسمعيني
نور. كفايه اللي شوفته منك طلقني ومش عاوزه اشوفك تاني
اسد. لو سمعتك تقولي الكلمه ذي تاني هقطع لسانك فااهمه
نور. لا مش فاهمه وهطلقني ورجلك فوق رقبتك
اسد. كور ايده واتنهد بصوت عالي وبعدين مسك ايدها وقعدها غصب عنها وقالها اخرصي ومسمعش صوتك لحد ما اخلص كلامي فاهمه
نور. بصتله وعوجت بوئها

 

 

 

اسد. انا مستحيل اخونك انا بحبك وانتي عرفه وبعدين اخونك ليه ايه اللي نقصني علشان اعمل كدا
نور. عينك فارغه
اسد. مد ايده ف وشها كانه هيضربها واقلها اكتمي خالص وبعدين قالها الزفته اللي شوفتيها دي شغل
نور. تاني هيقولي شغل
اسد. والمصحف اضربك اخرصي شويه وبعدين قالها دي بنت بتشتغل مع …… وقص عليها المهمه اللي هو فيها وبعدين قالها انا المفروض مقولكيش حاجه لان دي اسرار شغل وكمان غير كدا البنت دي انا شوفتها مره واحده وكان ف مكان عام يعني قدام الدنيا كلها اعتقد مش هعمل حاجه قدام الناس ومش ذنبي انها خفيفه ووقعت فيا من اول مره وعموما هو دا المطلوب علشان اقدر اوصل للي عاوزه نور عصام
نور بدموع مديت ايدك عليا
اسد. اسف حقك عليا
نور. لو حمزه ضرب ياسمين تعمل ايه
اسد. بتسرع قال كنت قتلته وبعدين فاق لنفسه
نور. بصتله وحست بالقهر وبعدين قالت ليه هي غاليه وليها اهل وانا لا
اسد. انا مقصدش انااا
نور. اطلع برا يا اسد ومشوفش وشك تاني ف حياتي وبعدين قالت انا موضوعي مش ياسمين انا بتكلم عامه يعني اختك كنت هاعمل ايه بس واضح ان
حمزه. قاطعها وقالها حبيبتي مين قال انك مش اختنا وغاليه عندنا واوعي تفتكري ان حد فينا هيسكتله لو غلط فيكي
نور. واهو غلط ومد ايده عليا
حمزه. بتسرع ضرب اسد بالبوكس ف وشه
نور. بلهفه قالت اسد
حمزه. داري ابتسامته وبعدين قالها اعتقد اني اخوكي وانتي غاليه قوي عندي ولو مره تانيه فكر بس مجرد تفكير انو يعملها قسما بالله ما حد هيقفله غيري وزئ اسد عنه وراح عليها واخدها ف حضنه وقالها اوعي تفكري ان ملكيش حد اقتلك لو قولتي كدا تاني وبعدين قالها كفايه جدك واللي عامله ف البيت بسبب غيابك ولا طنط ليلي وبص ل اسد وقاله ولا الواد الزفت دا من ساعة مخرجتي وهو هيتجنن
نور. متقولش عليه زفت
حمزه. لا وانبي
نور. قعدت وعيطت
اسد. راح عليها واخدها ف حضنه وقالها بحبك ومقدرش علي زعلك واللي حصل غصب عني انتي عرفه اني عصبي وكمان انتي شتمتيني ومحبتيش تسمعيني ودا جنني وبعدين طبطب عليها وباسها من جبينها وقالها حقك عليا علشان خاطري سامحيني بقلمي نور عصام اسف ياعمري كانت تنقطع ايدي قبل تتمد عليكي وبصلها نظره فهمتها وقال علي فكره انتي غاليه اوي وزي ياسمين واكتر كمان وانتي عرفه
نور. مش بترد
اسد. حبيبتي خلاص علشان خاطري اهدي بقا ويلا نروح
نور. لأ
اسد. نور كفايه عند
نور. مش هرجع وكلامي معاك انتهي وطلاقي منك هيحصل
اسد. بغضب قالها انا مراتي متباتش برا بيتتي مهما كان اللي بينا فاااهمه
نور. رفعت حاجبها وبصتله بعند
اسد. وتاني مره تخرجي من بيتك بالشكل دا مش هعديها علي خير وكلامك عن الطلاق هعقاقبك عليك ويلا قومي
نور. انا محدشش،يمشي كلمته عليا وانتي عرفني انا مش ضعيفه ولا مكسورة الجناح علشان اعديلك مدت ايدك عليا
اسد. اوووف ولسه هيتكلم
حمزه. قال نور خلاص عديها المره دي هو غلط واتأسفلك وكمان برر لك موقفه من ناحية البنت دي يبقي خلاص قومي نروح وان شاء كل شئ هيبقي تمام
نور. مش خارجه من بيتي
اسد. انتي مفيش فايده فيكي
نور ف نفسها ايه دا هو هيمشي ولا ايه طيب يتحايل عليا شويه كمان دا الاسد دا 🤭🤭🤭
اسد. قام وقف وف لحظه مال عليها وشالها
حمزه. ابتسم
نور نزلني نزلني بقولك خلاص مش عوزتك
حمزه. راح وفتج الباب
ام فاروق. بصتلهم وقالت ايه يانور دا انا كنت جايه ادردش معاكي شويه
نور. كان بودي يام فاروق بس اهو شايفه مخطوفه
ام فاروق. يامصبتي مخطوفه وصوتت الحقوونييييي
اسد. اكتمي ياوليه انتي انا جورها
ام فاروق. منا عرفه يا خويا بتزعئ ليه
اسد. باين ان المنطقه كلها هبله
حمزه. يلا ياعم ونزلو
في العربيه
نور. متفكرش اللي عملته دا انا هسكتله انا محدش يلوي دراعي وانت عارف
اسد. ببرود قالها الصوت يا ماما شويه
نور. ماشي يابارد انا هوريك
حمزه. منكم لله انتو الاتنين كفايه بقا صدعتوني تكو الأرف
نور. خبطته ف كتفه وقالت وانت كمان والله لوريك
حمزه. بهزار الله يخليكي بلاش انا انتي حبيبتي يانوري
نور. حبك قرد يابعيد
حمزه. قرد ليه كدا بس
اسد. ممكن تخرصو بقا جدي بيتصل
نور وجمزه. سكتو

 

 

 

اسد. فتح وقال نعم ياجدي
نور. بصوت عالي قالت الحقنيييي ياجدوووو اسد بيضزبني اااااه جدوووو اااااه الحقني ياجدوووو اااااه هموووت
حمزه. بصلها وقال يخربيتك دا انتي هتوديه ف داهيه
اسد. بصلها واتوعد لها
جدهم. ايه اللي بيحصل ونور بتعيط ليه انت عملت فيها ايه
اسد. معلش ياجدو اصل بنت ابنك اتجننت ياريت تتصل بمستشفي الامراض العقليه عقبال ماوصل علشان نخلص منها
نور. انا مجنونه وراحت مصوته اااااااااااه الحقوني ياناااااس وخبطت عالشباك بتاع العربيه انا مخطوووفه حد ياحقنيييي وف لحظه وقفت عربيه قدامهم واسد وقف
الشاب. نزل وراح عليهم وقال ممكن تنزلها
اسد. غور ياض من وشي
الشاب. البنت كانت بتصوت وبتشاور وتقول انها مخطوفه نزلها بدل مبلغ عنك وخبط علي العربيه وبيحاول يفتح الباب علشان ينزلها بس طبعا اسد قافل الباب من عنده
حمزه. ادخل وقال اتفضل انته دي مراته
الشاب. مراته ازاي يعني
نور. ولا اعرفه الحقني وخليه ينزلني دول خاطفني
اسد. بصلها والشر يتطاير من عينه وقالها قسما بالله لو ما سكتي ماهتعرفي هعمل فيكي ايه
نور. بصت للشاب وقالت شوفت وكمان بيهددني
الشاب. بصوت عالي نزلها احسنلك بدل ما انادي كل الناس اللي ف الشارع ونموتك دلوقتي
اسد. بصله وبعصبيه وصوت عالي قاله وربي لو مامشيت واختفيت من قدامي ف خلال ثانيه لاخليك تقول حقي برقبتي واندمك عاليوم اللي اتولد فيه نور عصام
الشاب. للحظه خاف وبعدين قال مش همشي غير والبنت معايا ولو حكمت بموتي واعمل اللي عاوزه
نور ابتسمت وبصتله وقالت تسلملي ربنا يحفظك
حمزه. اعجب بيه وبعدين قاله خلاص لو سمحت هي فعلا مراته وبينهم مشكله وشويه عند
الشاب. بصلها من ازاز العربيه وقالها امشي
نور. ببتسامه اومئت بعيونها
الشاب. ابتسم وقالها ربنا يهدي ومشي
اسد. مبسوطه وبصلها وقال وحياتك عندي وحياة اللي عملتيه دا لعرفك واخليكي تشوفي اسد علي حق
نور. رفعت حاجبها وبصتله بغرور وماردت
حمزه. يلا يا اسد حصل خير
اسد. مشي وبعد شويه وصل البيت
نور. نزلت ورزعت باب العربيه وراها
اسد. مسكها من دراعها وقالها علي فين
نور بمكر قالت ااااه ااااه بطنيييي
اسد. بت انتي الحركات دي مش عليا
نور. اااااه اااااه
اسد. بلهفه قالها نور انتي بجد تعبانه
حمزه. بخوف شكلها تعبانه فعلا تعالي نروح لدكتور
اسد. حبيبتي مالك
نور. بتنهيده قالت خلاص مفيش داعي انا بس تعبت بسبب الانفعال وبصتله وعملت زعلانه
اسد. طيب اهدي علشان متتعبيش ومسكها من ايدها براحه
حمزه. بصلها وغمز بعينه
نور. ابتسمت ابتسامه جانبيه ودخلو
حمزه. دخل وقال السلام عليكم
الجد والكل ردو السلام ولكن قلقاتين وعاوزين يفهمو ايه اللي حصل ونور كانت فين وياتري هي واسد زعلاني ولا
روايات بقلم نور عصام
جدهم. بصلهم وقال كنتي فين يانور
نور. كنت غضبانه
جدها والكل. اتفاجئ من ردها
نور. بصتلهم وقالت ايوا انا مش بحب اكدب جوزي زعلني وانا غضبت وسيبت البيت مش بردو الطبيعي لاي واحده بتزعل بتمشي
جدها. وروحتي فين وسيبتي بيتك يابنت ابني
نور. روحت شقتي القديمه
جدها. ودا مش بيتك بردو ولا اتا بيتهيئلي
نور. اعمل ايه مهو بيته هو كمان
جدها. قرب منها وف لحظه …

يتبع

‫2 تعليقات

اترك رد