روايات

رواية جحيم عشقه الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه البارت الحادي عشر

رواية جحيم عشقه الجزء الحادي عشر

جحيم عشقه
جحيم عشقه

رواية جحيم عشقه الحلقة الحادية عشر

ليل بزعيق…..هاتي التلفون بقولك
كيان رجعت لورا….لا يا ليل انا قولتلك حاجه متخصكش
ليل بحده…..لاخر مره بقولك هاتي التلفون يا كيان
كيان مسكت التلفون ومره وحده راحت خبطاه في الارض
التلفون اتكسر وليل بص ليها بصدمه…..اي اللي عملتيه ده
كيان بتوتر…..مش تلفوني اعمل فيه اللي انا عايزاه
ليل سحبها من شعرها……مخبيه عليا اي ومين ده انطقي يا كيان بدل ما اطلع بروحك اخلصي
كيان بعند…..مش هقول يا ليل لو حصل اي سيبني
ليل…..بقا كده يا كيان قالها بعصبيه وهو بيرميها علي السرير
قرب منها كيان رجعت لوراء
ليل ضر”بها بقوه بالقلم كيان داخت
ليل……ماشي يا كيان انا هعلمك الادب وازاي تعملي كده
كيان بصوت مبحوح…….ليل ابعد عني انا مش عايزاك
ليل قرب منها……..ولا انا عايزك ولا طايق اشوفك
كيان…..اطلع برا يا ليل اطلع برا

 

 

ليل…..هطلع بس صدقيني مش هرحمك لو عرفت انك بتعملي حاجه من ورايا يا كيان
كيان بسخريه……..انت مفكر انك كده راحمني انت بتعذبني يا ليل
ليل…..صدقيني عذابك ده بالنسبة ليا راحه
ليل خد التلفون من علي الارض وفتح الباب وخرج
كيان مكنتش قادره تفتح عينيها حاسه بوجع في بطنها وراسها لفت من قوه القلم
كيان حاولت تقوم ودخلت الحمام اللي في الاوضه خدت دوش قعدت حوالي تلت ساعه في الحمام وخرجت وهي لافه فوطه حوالين جسمها
اول ما خرجت لقيت ليل اتخضت
كيان……انت بتعمل اي هنا
ليل قام وقف ورفع التلفون في وشها وكانت اخر مكالمه بأسم باسم
كيان اتوترت وحاولت تتكلم…..اخرج لو سمحت هلبس هدومي وبعدين نتكلم
ليل…..كان بيتصل عليكي ليه
كيان…..عادي ممكن يكون هيسال عن حاجه او هيسال عن زهره
ليل قرب منها……امممم قولتيلي هيسال عن زهره انتي مفكراني غبي لاخر مره يا كيان باسم بيرن عليكي ليه
كيان بخوف……معرفش والله انا مش بكلمه
ليل…..يعني مش ناويه تقوليلي بيرن عليكي ليه تمام
كيان…..انا معرفش بيرن عليا ليه
ليل…..متعرفيش اه صح والتلفون اللي رمتيه علشان معرفش مين اللي بيتصل
عارفه يا كيان انا ممكن احبسك طول عمرك في الاوضه دي ومخلكيش تشوفي النور صدقيني
كيان…..التلفون رميته علشان مكنتش عايزاك تشوف مين اللي بيتصل وتعمل مشكله
ليل……اعمل مشكله ليه شيفاني عيل مراهق قدامك
انتي مصدقه نفسك انا نفسي تبطلي كدب يا كيان كفايه بقا
كيان…..كفايه فعلا انا اكتفيت ضر”ب وذ”ل وإها”نه صدقني يا ليل لو جيت عليا اكتر من كده انا همشي وعمرك ما هتشوفني تاني يا ليل
لاني تعبت بجد
ليل…….اعمليها يا كيان والمرادي هك”سرلك رجليكي

 

 

كيان……ملكش الحق تعمل كده انا ساكته علي اللي بتعمله فيا وصابره
ومستحمله يمكن في يوم ربنا يفتح بصيرتك وتعرف الحقيقه لكن انت مصمم انك تشوف اللي انت عايزة
ليل قرب اكتر منها…..لو فعلا بنتكلم علي الحق فانا ليا كامل اعما اللي انا عايزة وانتي مش هتقدر تمنعيني يا كيان
كيان بعدت لورا برجفه……متقربش يا ليل مش هتقرب مني
ليل……انا قولتلك اليوم كله معاكي لحد معاد الخطوبه
كيان…..ليل انا عايزه اشوف بنتي خليني البس هدومي واروح اشوفها يا ليل
ليل شدها عليه وهي صرخت……انت عملت اي انت مجنون
ليل…..لا مش مجنون تقدر تلبسي هدومك
كيان……ليل لو سمحت
ليل…..اي مش عايزه تلبسي هساعدك
كيان……انا مطلبتش منك مساعده انا بس قولتلك اخرج برا
ليل…..وانا مش هخرج هو انا حد غريب ده انا حتي جوزك يعني
كيان…..ليل مش هعرف البس قدامك لو سمحت

 

 

ليل بخبث وجرأه……ليه هشوف حاجه مشوفتهاش
كيان اتصدمت من كلامه ولسه هتلف سحبها وقربها جامد عليه…..اي يا زوجتي وحشتيني
كيان اتوترت جامد ومتكلمتش ليل قرب منها
_________
عند زهره كانت قاعده في الحديقه الخلفيه للقصر وهي بتفكر تقول لليل كل حاجه
قطع تفكيرها صوت شاب…..زهره
زهره وقفت واتكلمت بتوتر…..دكتور سليم
سليم بصدمه…..انتي بتعملي ايه هنا وكنتي فين السنين اللي فاتوا اختفيتي مره وحده
زهره بتوتر……انا اتجوزت
سليم بصدمه……اتجوزتي

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جحيم عشقه)

اترك رد