روايات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة البارت الثالث عشر

رواية اوقعت في حب مجنونة الجزء الثالث عشر

اوقعت في حب مجنونة
اوقعت في حب مجنونة

رواية اوقعت في حب مجنونة الحلقة الثالثة عشر

مالك ورمها علي سرير واقترب من شفتيها وقبلهم بعنف
وبعد عنها لما حاسه انها بحاجه للتنفس
مالك وبيقترب من لبسها يقطعوا
جنا بدموع:لا مالك ابعد الله يخليك متعملش فيه كده
مالك بصوت مخيف:انتي لسه شفتي حاجه
وبيقترب منها اكثر وو
جنا بصوت عالي وقامت من نوم بفزع:لأ لأ لأ لأ مممااااللكك
جنا وبتحاول تاخد نفاسها:بسم الله الرحمن الرحيم الحمدالله
الا كان حلم
وفجاء موبيله رن وقرات الاسم وبصت في الساعه
جنا بستغرب:معقول حد يرن في الوقت دها الساعه ٣ بليل
يااستاذ مالك
مالك ببتسامه خبيثه:واحشتني ياجاسمين هعمل اي بقا وفي اي الساعه ٣ او ٤ حتي طب مااحنا بنكلم كل يوم لحد
الفجر مش كده ياجاسي
جنا بضيق وغمضت عينها:وانا مش جاسمين علي فكره انا جنا يا مالك
مالك ببتسامه خبيثه:جنا انا اسف رنت عليكي بالغلط
جنا بضيق:عادي سلام عشان قفلت مع خطيبي عشان ارد عليك فكرتك عايز حاجه مهمه
مالك بضيق:لا مش عايز حاجه

 

 

 

جنا ببتسامه خبيثه:طب سلام ياقطه
مالك بضيق:اي قطه دي يابت انتي خدتي عليه اوي
جنا ببتسامه:اي هترفدني من الشغل
مالك ببتسامه:دها في احلامك
جنا ببتسامه:يبقا استحملني بقا
مالك بتوهان:استحملك لحد اخر يوم في عمري بس انتي متبعديش بعيد عني
جنا بصدمه:انت بتقول اي
مالك بضحكه:لا مش بقول بس انتي هبله اوي علي فكره
جنا بغضب:انا هبله اومال انت تبقا اي
مالك بضحكه:انا كينج العبقري انتي بقا هبله سهل يضحك عليكي من كلمه واحده
جنا بغضب:انا
مالك بضحكه:ايوه عشان انا بقولك هستحملك وكده وكنت بهزار اتصدامتي واحستك لو قولتلك كلام تاني هتقوليلي بحبك
جنا بزعل:انا ممكن اسالك سؤال
مالك:اسالي ياستي
جنا وبدون وعي:هو انت ليه ديما بتحاول تضايقني بكلامك دها هو انا عملتلك حاجه وحشه او اذيتك حتي هو انت عايز مني اي يامالك بالظبط ليه راجعتني الشركه بعد مارفديني ليه كنت مضايق وعمال تبص عليه انا ومازن
بضيق وغيره ليه قفلت علينا الاغنيه واحنا بنرقص ليه
انا عايزه افهم ليه يامالك دلوقتي

 

 

 

مالك بضحكه:انتي مجنونه صح انتي شاربه حاجه يابنتي
انا هبص عليكي انتي ومازن بضيق ليه وقفلت الاغنيه عشان اقول لناس كلمتين تحيا ليهم فوقي ياجنا انا عارف اقصدك اي اقصدك الا انا بحبك صح لا دها وهام ياجنا وانتي عايشه انا بحب خطيبتي جاسمين ومن زمان كمان وخلاص كلها شهرين وبكتير وهتكون مراتي ياجنا افهمي بقا
روحي نامي ياجنا وطلعي الافكار دي من دماغك وعلي فكره بلاش لعبتك انتي ومازن وصحبتك علي انه مازن خطيبك لعبتكم اكشفت علي فكره
جنا بصدمه:انت عرفت ازي
مالك بضحكه:الحفله فيها كاميرات يابنتي وكل حاجه متسجله الصوت والصوره سلام ياجنا ومتفكريش كتير
ومالك قفل السكه
جنا وفضلت تبكي شويه وبعدها نامت
صباح جديد علي ابطالنا
جنا كالعاده قامت اخدت شاور وراتدت بنطلون جينز اسود ضيق وتشيرت اسود ومدخله جوه البنطلون وجاكيت طويل قماش خفيف لحد كعب رجله ومفتوح وكوتش ابيض بكعب
وشعرها منسدل علي ظهرها وضعت مكياج بكثره علي وجهه واحمر شفاه كانت جميله جدا جدا
واخدت موبيله وشنطتها سوداء ونزلت
جنا ببتسامه:صباح الخير
امها وابوها:صباح الورد
جنا:انا ماشيه علي الشغل سلام

 

 

 

احمد:سلام ياحبيبتي
حنان:سلام ويبقا طمنيني عليكي لما توصلي
جنا:تمام السلام عليكم
احمد وحنان:وعليكم السلام
جنا مشيت وراكبت مع السائق وذهبت عند صحبتها جنه واخدتها معها وبعد فتره وصلوا الشركه
جنا وذهبت اول حاجه عند سيف وخبطت واستاذن لها بدخول
جنا:السلام عليكم
سيف ببتسامه:وعليكم السلام ازيك ياجنا
جنا:الحمدالله تمام
سيف ببتسامه:اهلا ياانسه جنه انتي هتكوني سكرتيره الخاصه
جنه:تمام
جنا:طب انا هروح بقا عند مالك عشان ميقوليش انتي اتاخرتي وانت عرفه بقا ياسيف
سيف:تمام
جنا وذهبت عند مالك واستغربت لما لقيت سكرتيره جديده اعقده مكانها
جنا وبتخبط علي باب مكتب مالك
سكرتيره:انتي ياانسه انتي مش شايفني اعقدها
جنا بغضب:لا مش شايفكي اعقدها اصل انا شايفكي هواه عندك مانع
سكرتيره:انتي واحده مش محترمه علي فكره وانا هتصل دلوقتي بمستر مالك
سكرتيره:الو يامستر مالك عايزك دقيقه برا في واحده كانت بتخبط علي باب مكتب حضرتك وانا بكلمها راحت قليلت ادب معايا
ومالك خرج من المكتب وشاف جنا واقفه

 

 

 

مالك:فين البنت دي يا اميره
اميره وشاورت علي جنا:هي دي
مالك بصدمه:ج جنا
جنا بحده:ايوه انا شتمتها ومستعده اشتمها قدامك تاني لو مش مصدق
اميره:حضرتك عيب كده انا مش راضيه اغلط فيكي عشان خاطر مستر مالك
جنا بضحكه:بجد عشان مين مستر مالك هههههه انا بقا مستعده اغلط فيكي قصده واقصد الاجابوه كمان
مالك بصوت عالي ومخيف:ج ججججننننننا
وضربها بالقلم باقص قوته لدرجه وقعت في الارض من سبب القلم والعمال كلهم اتلموا عليهم
مالك بصوت عالي وبعصبيه:انتي م
جنا وقامت من الارض وبضحكه:اي هترفدني ياريت لو راجل بجد ياريت ترفدني بس انت بقا مش راجل يامالك ولا فيك ذره من الرجوله حتي يابن هيثم الشافعي
مالك وضربها بالقلم تاني باقص قوه وقعت في الارض تاني
ومن اثر الضربه وشها ورام وسنانها جبت دم والدموع نزلت من عنيها من شدت الوجع واغم عليها
وسيف وجنه طلعوا من المكتب علي صوت مالك واتصدموا من المنظر لما لقه جنا مااغم عليها في الارض جنه وجريت علي صحبتها بس قبل ماتقرب ليها مالك شالها
جنه بدموع:انت عملت فيها اي يامفتري
مالك مردتش عليها ومشي

 

 

 

سيف:انت رايح فين بيها يامالك
مالك لايوجد رد واخد جنا وراكب الاسانسير
ونزل وراكب السياره ولسه هيتحرك بسياره
سيف واقف قدم السياره بتاع مالك
سيف:مالك انت رايح فين بيها انت اتجننت يامالك
مالك بغضب شيطاني:ابعد من وشي دلوقتي ياسيف
سيف:لا مش هبعد غير لما تقولي وخدها ورايح فين
مالك بغضب وبعصبيه:بقولك ابعد ياسيف ابعد
سيف وبعيد عن العربيه عشان عارف وقت غضب مالك محدش يقدر يقف قصده ومالك مشي بالعربيه باقص سرعه
جنه وجريت علي سيف
جنه بدموع:مستر سيف قولي مالك واخد جنا علي فين انا خايفه عليها اوي
سيف:متخافيش مالك عمره مايذيها انا واثق من كده
عند مالك مالك اخد جنا في شقه وقلع قميصه وبقا عاري الصدر
مالك وجاب كوباية مايه ودلقها علي وشها جنا
جنا فاقت وبصت علي مالك وخافت وقامت واقفت
جنا:انا فين

 

 

 

مالك وبيقترب منها:انا مش راجل صح انا بقا دلوقتي هوريكي انا راجل ازي غصب عنك وعن الخلفوكي
جنا وضربته بالقلم
مالك بعصبيه:اها يا بنت********
وضربها بالقلم باقص قوه وقعت علي سرير ومالك اقترب منها ونام فوقها وبيقترب من شفايفها
جنا بخوف:مالك ابعد انت هتعمل اي
مالك ومركز علي شفايفها:مش انا مش راجل انا بقا هوريكي الامش راجل دها هيعمل فيكي اي
جنا بخوف ودموع:انا اسفه انت الراجل وسيد الرجاله كمان
مالك واقترب اكثر من شفايفها وقبلهم بعنف لدرجه شفايفها ورامت وجابت دم مالك وبعد عن شفايفها وضعه ايدها علي تشيرت بتاعها
جنا بخوف وبدموع اكثر:انت هتعمل اي ابعد الله يخليك
مالك بضحكه شيطانيه:هقطع تشيرتك الحلو دها عشان اشوف الحاجات الحلوه
جنا بزعيق وبدموع وبتحاول تبعده بس مش قدره عليه: انت واحد زباله وسخ انت اقذر انسان شوفته في حياتي يامالك انا بكرهك يامالك بكرهك
مالك:تؤ تؤ القلوب عند بعضها اسكتي بقا وخليني اركز
مالك واقترب من تشيرت ويقطعوا و
جنا بصريخ:مممممممماااااااااااللللللللللللك لاااااااااااااااااااا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اوقعت في حب مجنونة)

اترك رد