روايات

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الفصل الخامس 5 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا البارت الخامس

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الجزء الخامس

وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا
وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا

رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا الحلقة الخامسة

إلهام:متكملش اه ياوكستك السوده يا إلهام ياصغيره علي المرمطه يا إلهام ياثغننه علي الهم يالولو فقد الذاكره ثح يختي يختي يختي
الدكتور:ايه بس راديوا واتفتح
إلهام:اومال اي
أدهم:سيبك منها خليك معايا
الدكتور:هو الضربه بس مأثره علي جزء رئيسي في المخ وبسبب كده رجع طفل عنده خمس سنين
إلهام وادهم:احيه خمس سنين ياصغير علي البهدله يارحيم ياحبيبي
في الڤله
رحيم : لا مليث تعوه انا عايث انام جنب ماما
إلهام:ماما في عينك ياشحط
رحيم بدموع اطفال اثرت جدا في إلهام : انتي وحثه متكلمنيث تاني
أدهم واقف هو خلاص بقي عايش في بيت مجانين رسمي فهمي نظمي يعني
في الصعيد عند عيله المنشاوي بنت جميله اوي قاعده بفستان فرحها ودموعها علي خدها مغرقه وشها ومش عارفه تهرب إزاي

خلينا نتعرف عليها
البطله التالته حنين بنت جميله جداً بشرتها قمحويه
عيونها بني فاتح شعرها لونه بني في خصل صفره
٢٣سنه
الجد /٥٥سنه كبير الدار هو الي ليه الكلمه الاولي والاخيره
امها وابوها متوفين
وليها عم واحد وليها ولد وبنت الولد هو ادهم ايوه ياساده ادهم والبت هي ملاك
ملاك البطله الرابعه
عيونها زيتوني فاتح/شعرها اصفر /بشره بيضاء/٢٠سنه اولي جامعه طب ❤️
ملاك:هتعملي ايه
حنين ؛انا مستحيل اتجوز حمو كرشه ده
ملاك ؛والحل
حنين مسحت دموعها وقالت بضحكه مرح :الكيسه السودا يبت جاهزه
ملاك:ايه مش فاهمه هتعملي ايه
حنين ؛مفيش هحضر فرحي وهاخد اكل وهطلع اجري
ملاك:ابو ام التفاها ياست وانا معاكي يس شووور
. حنين وملاك ضربوا كفهم في كف بعض
زينات ام ادهم وملاك
زينات :يله يابت العريس وصل
حنين ؛مكنش يومك ياكرشه ،
ملاك ؛مش عارفه ليه مشمطمن يافخري
حنين:هاتي تلفونك
ملاك: خدي

حنين ابتدت تطلب رقم هي حفظاه زاي اسمها
ادهم كان بيشرب وشاف رقم ملاك رد عليها كانت وحشاه اوي بنت الهبله ديه
أدهم : هلاك وحشتيني يابت
حنين: والله العظيم تلاته مش وقت نحنحه انت واختك الحقني يا ادهم انا في نصيبه يا ادهم
أدهم:تف المايه من بقه بخضه وقال في ايه يابت
حنين بضحك :عايزين يجوزوني حمو كرشه وانا بصراحه امك عامله جوزين حمام منعني عن الهرب عايزه اسرق اكل واهرب
أدهم:مش وقت تخلف وحيات امك
حنين: يابني ادم براس معزه حس بيا يحس بيك ربنا
أدهم: اسف انا خلال خمس دقايق هكون عندك نطي من البلكونه
حنين: اموت في النط انا ماشي يسطا بس بقولك
ادهم افتكرها طبعا هتقول حاجه مفيده
حنين:وحيات ابوك ياشيخ ميته من الجوع هات معاك شندوتش شاورما اصلوب بيه طولي لحسن افرهد منكم سلام يامز
وقفلت
ملاك:والعشق ومن يهوي يبت
حنين ؛بس يا بنت الجزمه هتفضحيني وطلعت تجري وراها بمرح وفرحه ولا كانها في نصيبه عادتشي الحياه بيس نهائي اهو😂❤️

في البيت بقي عند إلهام
شروق:مالك بس ياحجوج مش عارفه انت معثب نفثك علي ايه
عمرو:هقتل*ك هقتل *ك
شروق طلعت تجري وعمرو طلع يجري وارها
شروق وهي بتجري :ياراجل عيب علي سنك هدي أعضاءك خلي خلقك استريتش متبقاش كِنز كده بس
عمرو:يابنت الجزمه ليه طالبه السوبر ماركت
شروق ؛مكنوش ٢٠٠٠جنيه صرفتهم علي اامصاصه اعااااااا الحقني يا معلم وحشتيني ياوليه يا ام هاجر المعلم منعم بيهدي عمرو الي هيفرقع منها قريب ووقفت تتكلم مع ام هاجر
ام هاجر:ازيك يابت وحشتيني
شروق:ازيك يا وليه وازاي هاجر وازاي ابنها عماد وازاي ابنك عماد ايه يختشي انتوا مبتزهقوش من تكرار الاسامي كده
ام هاجر : وحشتني يابت فينك كده
شروق:بتمرقع كنت بتمرقع
ام هاجر :عماد ابني طلق الحيزبونه مراته وكنت بقول يعني انك بنت حلال وهتعرفي ترعي عماد الصغنن
شروق :مالك ياوليه انتي اتهلفطتي في دماغك لاء يختي ده انا ……
عدنان ؛معلش والله مخطوبه تعالي معايا

في الصعيد
إلهام : ياحبيبي مش هينفع تنام جنب مامي
رحيم ؛اوعي انتي وحثه متكلمنيث تاني
إلهام ؛يخواتي علي الحروف الطايره ديه 🥺
وه انا بعمل ايه انا في مهمه خطشيره علشان مصر
ايه ده صح مصر ام الدنيا طب مين هي ام مصر اصلا 🙂
فاقت من تفكرها المتخلف ده علي صوت عياط رحيم
إلهام :فوضت امري إليك يارب تعالا يا رحيم نام
طلعت قعدت جنبه علي السرير وفضلت تلعب في شعره وقلبها كان بيطبل من الفرح ❤️🥺
إلهام: يخربيت جمال امك عليطلاق انت خساره في الماڤيا العفنه ديه مكناش اتقبلنا في ظروف احسن من كده ياخويا كنت شقطتك بس يله بقي تتعوض مع مز اخر
رحيم نام وإلهام جات تقوم رحيم سحبها لحضنه وهي معرفتش تبعد
إلهام :ياعم اوعا ياعم
رحيم:بس بقي عايز انام
إلهام ؛وه وه يخربيت جمال اهلك أكاد من فرط الجمال اذوب بس كده حرام يختي الي انا بعمله ده
استسلمت للاسف ونامت في حضنه الليله ديه وبس

تاني يوم الصبح
شروق؛حجووج ثباحوا ياحجوج
عمرو :اوعي متتكلميش معايا ليه يامفتريه جايبه ب ٢٠٠٠جنيه اندومي وبيست ولبان وشيبسي وعصير والباقي.كله.مصاصه انا لو مربي بنت اختي معايا مش هتعمل كده ياراجل
إلهام:متبقاش بقي قموصه يا عمرو
شروق: هدي نفسك بس انا مش عارفه انت معثب نفسك ليه
عمرو بزعيق:غورررييييييي ياشيخة علي الشغل
شروق؛حبيبي تسلم سلاموز يا مزتي
إلهام ؛مع السلامه يا بطتي ،
شروق راحت الشغل ووقفت تتكلم مع فرج وده بقي الحارس
شروق:عايزه قلبظ هاتهولي بطعم الجبنه يله
فرج:طيب حاضر
شروق: لاء خليه بالطماطم
فرج :طيب حاضر
شروق:رأيك ايه يافرج اجيبه بطعم ايه بالجبنه ولا بالطماطم؟
فرج :الي تشوفيه يا سيده المقدم
شروق: لاء يافروجه اختار معياا بس
فرج بزهق منها :هاتيه باطماطم

شروق؛فكره يبقي علي رأيك بالجبنه طيب يله روح هاتوا
فرج مشي خطوتين
شروق؛فرج يافرج
فرج نعم ياسياده المقدم
شروق:ان غيرت الاوردر
فضلت واقفه نص ساعه بتختار القلبظ بتاعها
في الاجتماع اومال فين هي المقدم شروق
هيثم : قالتلي الي يسأل عليا أقوله بتجيب قلبظ 😂
الكل انفجروا من الضحك مفيش فايده فيها
وائل:هتشل هتشل روح يا عدنان معلش هاتها يبني
عدنان؛تمام يافندم واول مخرج لقي….

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وقعت في عشق ظبوطه ورجال المافيا)

اترك رد