روايات

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2 الفصل الثالث 3 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2 الفصل الثالث 3 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2 البارت الثالث

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2 الجزء الثالث

وقعت اسير لي زوجتي الثانية
وقعت اسير لي زوجتي الثانية

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2 الحلقة الثالثة

يا لهوي يامسك كل دا بيحصل معاكي وانتي سكته
اعمل ايه يعني ياسحر
سحر: لازم تعرفيها انك مراته زيك زيها بالظبط وانك ليكي حقوق عليه زي ماهو ليه حقوق عليكي وحاجه تانيه يامسك لازم تقربي من جوزك اكتر من كدا مينفعش الهبل اللي انتي بتعمليه دا لازم تخليه ديمآ مشدود لك ويكون يتمنالك الرضا ترضي وسعتها عمره ما هيفكر يسيبك مش بعيد انه يحبك ويفضل معاكي على طول ويلغي فكرة الطلاق دي وممكن وقتها تقدري تخلفي ويكون عندك عائله جوز وابن وربنا يعوضك عن الغلب لي عشتيه مع اهلك .
مسك: لا طبعا انا مش هعمل كده
سحر: مسك انا عاوزه رد انتي مش بتحبي الدكتور طارق
ها بتحبي ولا لأ
مسك: اه ياسحر بحبه بس مش ممكن اعمل الكلام اللي انتي بتقولي عليه ده مش ممكن
سحر: وليه بقا إن شاء الله ايه اللي يمنعك تعملي كدا دا جوزك ودا من حقه عليكي انك تدلعيه ، بصي امشي واريا انا بس وانتي تكسبي
مسك: ما هو يعني
سحر: انتي لسه هتفكري قومي معايا
مسك: ليه رايحين فين ؟
سحر: هخطفك قومي يامسك الله يسترك
انتي بتستهبلي صح ؟
بستهبل ! ليه يعني ؟
مسك: انتي عاوزني اشتري دي ؟
سحر: مالها دي ياختي ؟
مسك: دي دي مكشوفه اوي ياسحر لأ مش عاوزها
سحر: هو ايه اللي مكشوفة دي بدلة رقص يعني اكيد حتبقي كدا

 

 

مسك: لأ ياستي انا مستحيل البس حاجه زي دي اتكسف
وهتتكسفي من اي ياختي انتي هتلبسيها لحد غريب دا جوزك يعني مفيهاش كسوف
بعد مرور بعض الوقت
مسك . يعني عملتي بردو اللي انتي عاوزاه وخلتيني اجبها عاوزه مني حاجه كمان؟
سحر: اه اهم من البدلة لي لابسه البدله
مسك: يعني اي ؟
سحر: يعني ميخلاش من حبت دلع بنات كدا من لي يخطف القلب
مسك: لأ مش هعمل كدا
مسك: ياربي اي البدله دي منك الله ياسحر دي مكشوفة اوي انا مستحيل اقابله كده انا هروح اغيرها قبل مايجي اه انا هغير قبل ما تكمل كلامها كان
طارق: مسك مسك انتي في.. ن
طارق بذهول وهو يبلع ريقه . ايه اللي انتي لابساه ده؟
والله والله ما انا دي دي سحر اللي قلتلي انا هروح اغيره وكانت ماشي طارق مسكها من ايدها
تغيري اي ياشيخه دا انا ما صدقت ايه ده اي الحلاوه دي
يخربيتك دانتي قمر
مسك: يعني انت مش زعلان
طارق: لأ زعلان
مسك: والله
طارق وهوبيحط ايدو علي شفايفها: هوس انا مش عاوز اسمع انا عاوز اتصالح بس
عارفه هتصالحيني ازاي؟
هزت مسك رأسها بلا
اقولك انا ياستي انا هتصالح لما تكملي جميلك وترقصلي
مسك هزت راسها بلا
طارق: طب كدا انا زعلان وراح قعد على السرير ومثل انه زعلان
مسك راحت قعدت جنبه طب طب مينفعش اي حاجه تانيه: غير اللي انت طلبته ده؟
طارق لأ
مسك: طب طب
طارق: من غير ما طبطبي هتصالحيني ولا لأ ؟
مسك مردتش
طارق . كده طب تمام انا ماشي
مسك رايح فين
حروح عند حبيبة وهي مش بترضى بزعلي وهتصالحني
طب طب خالص والله هصالحك
ابتسم طارف بمكر لنجاح خطته في استفزاز مسك
هنشوف… ايه لسه وقفه ليه ؟
اصل اصل مفيش اغاني
بس كدا هشغلك اغاني ياقلبي ولا يهمك
امسك طارق بالهاتف وقام بتشغيل اغنيه شعبيه مشهوره

 

 

اما مسك بدات ترقص بس كانت مكسوفه اوي لدرجة انه كان هيغم عليها طارق لاحظ ده عشان يهديها راح يرقص معاها ووو…..
نسبهم مع بعضهم شويه.
حبيبه: شايف يا جده ده رجع من بره ودخل عندها علي طول ولا كاني موجوده
سليم: اهدي ياحبيبه
اهدي اذاي بس ؟ ده مش عامل حساب للي قاعدين في البيت وراح عليها علي طول اي لحقت وحشته؟
سليم: في ايه يا حبيبه هما بيعملوا ايه يعني؟ راجل ومراته وده من حقهم يكون وا مع بعضهم شويه
حبيبه: انت لي بتقول كده ياجده
سليم: بصي يا حبيبه يا بنتي كلمتين قلتهم لطارق وهقلهملك
مسك مراته و زيها زيك ومهما كان السبب لجوازها من طارق فهي مرته ودا من حقها زي ماهو من حقك انتي كمان وربنا سبحانه وتعالى أمر الراجل المتزوج أكثر من واحدة بالعدل ما بين زوجاته
حبيبه: وايه العدل في اللي بيحصل ده يا عمي ؟
انتي اللي قبلتي يبقي عندك ضره ياحبيبه فلازم تستحملي
نتيجة اختيارك.. وربنا يهديكوم يا ولادي وقام وتركها
سمعت حبيبه صوت اغاني طالعه من اوضة مسك
حبيبه لأ كده كتير بقي
كان طارق بيرقص مع مسك تحت كسوفها وغزل طارق لها
بحب الطماطم اوي
ههههههههههههههه
دا اغراء ولا ايه ههه
بس بقا
منا هبس بس لما اقولك حاجه في ودنك هههه
مسك لأ وكانت ماشيه بس طارق مسكها رايحه فين انتي مش هتمشي غير لما اقولك
سمع طارق صوت خبط شديد على الباب
طارق دي اكيد حبيبه… ثانية واحدة هشوفها عاوزه اي و هرجعلك تاني اوعي تتحركي
طارق خير ياحبيبه في ايه
حبيبه اي صوت الاغاني ده
لا والله هو دا سؤال !
حبيبه اه يا طارق سؤال و اوعي كدا خليني اشوف السنيورا بتعمل اي وزقت الباب ودخلت
مسك بخضه اي دا انتي إزي تدخلي كدا ؟
حبيبه نهارك اسود ومنيل ايه اللي انتي لابساه دا يامظغوطه انتي ، انتي اكيد اتجننتي يعني بعد ما بقول البت غلبانه ومش قصدها انها تتجوز جوزي دلوقتي انتي بتخطفي عيني عينك
طارق حبيبه احترمي نفسك واتفضلي اطلعي بره عاوز انام
حبيبه بسخريه عاوز تنام طب اتفضل روح نام في اوضتك
طارق بهدوء لا انا هنام هنا عند مسك
حبيبه لا والله وانا
طارق من بكره هقسم الايام عليكم بس انهارده هبات عند مسك
فرحت مسك اوي لما طارق قال لحبيبه انه هيبات عندها..
حبيبه بقى كدا يا طارق ماشي وسابته ومشيت
مسك كانت ماشيه طارق شلها

 

 

رايحه فين
كنت رايحه اغير عشان ننام
طارق هههه ننام لاياحبيبتي دا الساهره لسه طويله
نسبهم ومالناش دعوه بيهم….
في صباح يوم جديد
طارق مسك يا مسك اصحي يا حبيبتي عشان تروحي الجامعه
لأ بالله عليك سبني انا تعبانه ومش قادره اقوم سيبني انام
قومي ياكسلانه قومي يلا والا والله مروحش الشغل النهارده وحقعد معاكي وانتي حره
وجدها قامت وقفت على السرير فين الحمام فين الحمام ؟
طارق هههه ايوا كدا ناس ما بتجيش غير بالعين الحمرا
بقولك ايه ما تجيبى بوسه
طلعت مسك لسانها بطفوليه ههه بعينك
طارق لا والله طيب ماشي والله لاخذها وقام يجري وراها ومسك فضلت تجري لحد ما طلعت من الاوضه وخبطت في حبيبه
حبيبه مش تفتحي يا عاميه
مسك مختش بالي
حبيبه عشان عاميه
طارق خلاص يا حبيبة ما هي بتقولك مخدتش بالها عديها بقى
حبيبه ومخدتش بالها ليه بقا انشاء الله

 

 

كانت مسك منشرحه من حرقت دم حبيبه بسكانت مسك منشرحه من حرقت دم حبيبه بس حست انها مش مستكفيه لذلك قررت انها تلعب معها بأكثر سلاح مثير للمرأة وهو سلاح الغيرة .
وقفت مسك بجانب طارق ووضعت يدها داخل يده وتكلمت بخجل مصطنع .
اصل طارق كان بيجرى ورايا علشان يبوسني صح يا حبيبي قالت جملتها وهي تحضنه امام حبيبه .
فرح طارق بخطوتها الجريئة لكن بداخله استر يارب شكلها حضلم ههههههههههه
ياتري حبيبه حتعمل ايه 😂😂😂😂😂؟؟؟؟؟

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية 2)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: