روايات

رواية عشق المراد الفصل الثامن 8 بقلم نورا رمضان

رواية عشق المراد الفصل الثامن 8 بقلم نورا رمضان

رواية عشق المراد البارت الثامن

رواية عشق المراد الجزء الثامن

عشق المراد
عشق المراد

رواية عشق المراد الحلقة الثامنة

الشخص ده هو مراد ومعاه اسد
مراد :ده انا اللي هدلعكم دلوقتي يبن الكلب ومسك ايد اللراجل الللي كان عينيك عشق وأسد مسك الراجل التاني الللي كان هيروح علي ملك
مراد مسك الراجل وكسر دراعه :ادي ايدك اتكسرت اللي كانت هتلمس بيها مراتي ولكمه في وشه وفضل يضرب فيه والراجل ضرب مراد في حاجبه ومراد حاجبه نزف بس مهتمش بيه كل اللي كان في دماغوا لو كان مجاش المول وشاف اللي حصل اي اللي كان هيحصل لعشق وفضل يضرب في الراجل والد*م ينزف من بوقه ومناخيره
اسد :مسك الراجل التاني وفضل يضرب فيه بغل
عشق واقفه بتعيط جنب مراد وبتشده :خلاص يمراد الراجل هيموت في ايدك
مراد :ده مر*ا مش راجل لازم يتادب شويه
اسد :ساب الراجل اللي كان بيضربه وراح لمراد :خلاص يمراد هو كده خد جزاءه متوديش نفسك في داهية بسبب 🐕‍🦺 زيه
وشد مراد قومه من فوق الراجل والأمن جه وخد الشباب اللي دايقوا عشق وملك وطلبولهم الاسعاف ومقربوش من مراد وأسد لأن هما عارفينهم وشافوا اللي حصل من الاول وخافوا من مراد جدا لان كان شكله يخوف
مراد راح لعشق وخدها في حضنه: انتي كويسه
عشق بخوف:اه وشك اتعور
مراد : متخافيش

 

 

 

مراد :هات ملك يا اسد ويلا نروح علي الفيلا
اسد :ماشي يكبير
راح اسد لملك :يلا
ملك :تمم
خرجو من المول
مراد : يلا اركبوا هنروح الفيلا
عشق :هنروح المستشفي تخيط حاجبك
مراد :لا مش مستاهل ده جرح بسيط
عشق بإصرار :يلا يمراد هنروح المستشفي
اسد :عشق معاها حق يلا دي غرزتي*ن
عشق :عشان خاطري يلا
مراد : طيب يستي عشانك
ملك :طب انا همشي يعشق وهكلمك بليل
عشق :لا تعالي معانا يلا
ملك : طيب
ركبوا العربيه مراد وعشق ورا
وأسد ركب مكان السواق
ملك مكنتش عايزه تركب جنب اسد
اسد : يللا يملك خلصي مش هنفضل واقفين ساعه
ملك :بغيظ ركبت

 

 

 

وطلعوا علي المستشفي بعد فتره وصلوا ونزلوا دخلوا جوا
عشق للممرضه:لو سمحتي عايزين نخيط حاجبه وشاورت علي مراد
الممرضه :تمام يفندم اتفضلي ادخلي الاوضه دي وشاورت علي الاوضه
دخلت عشق هي ومراد وملك وأسد استنوا بره
الممرضه :اتفضل يفندم اقعد هنا وبدأت تخيطله الجرح وعشق قاعده جنبه وماسكه أيده بس لاحظت أن الممرضه بتتعمد أنها تقرب من مراد
عشق نفخت بضيق :خلصي بسرعه لو سمحتي
مراد:ابتسم
الممرضه :حاضر يفندم وبقت عماله تحسس علي وش مراد
عشق :انتي الجرح ولا بتشوفي نوع بشرته بشرته طلعت دهنيه ولا جافه
اللمرضه بإحراج:اسفه يفندم وخلصت وخرجت
مراد :براحه علي البنت
عشق بغيره :لا والله اروح انده عليها تيجي تشوفلك نوع شعرك بالمره
مراد : خلاص يقطه
بره الاوضه اسد وملك عمالين يبصوا لبعض بغيظ
ممرضه بتروح عند اسد بدلع:تحب اساعدك يافندم
مراد بغمزه:شكرا يعسل لو احتاجت حاجه هندهلك
الممرضه بدلع :قول بس يشوشو وانا هجيلك في ثانيه
اسد :من عنيا يجميل

 

 

 

ومشيت البنت
ملك فضلت تبص لاسد بقرف
اسد لملك:في حاجه يعسل
ملك :بس يمعفن يبتاع البنات
اسد : والله مفيش معفنه غيرك يبت ده انتي شبه خله السنان
وبعدين انتي مالك بتاع بنات ولا بتاع رجا*له خليكي في حالك
ملك :يخربيتك طلعت الوان
اسد :وانتي مالك ده انتي رخمه
ملك :رخامه ولا سيراميك هههه
اسد :يلاهوي علي السم هما طلعوا مستحملني ازاي
ملك :سم اما يسسمك
مراد وعشق خلصوا

 

 

 

خلصوا وخرجوا لملك وأسد
عشق :يلا يملك
ملك :لا انا هروح
عشق :لا معلش تعالي معانا الفيلا عشان هنتفق هنعمل اي بكره بصت لمراد ولا هناجل الفرح
مراد :لا مش هيتاجل هيتاجل لي
عشق :عشان لو انت تعبان
مراد :لا يحبيبتي مش تعبان يلا نمشي وراح مسك ايد عشق
عشق اتكسفت لما مراد قالها يحبيبتي ولما مسك ايديها
وملك فرحت لعشق واتمنت مراد يعوضها عن كل الوحش اللي في حياتها
اسد فرح لأن مراد مبيقولش كلمه حبيبتي دي لحد في كلامه
خرجوا ورجعوا الفيلا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق المراد)

اترك رد