Uncategorized

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين الهجرسي
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثامن عشر 18 بقلم ياسمين الهجرسي

كل في صدمه لأن الرصاصة جات في المحامي لانه كان واقف بتجاه همس
سليم : همس انتي كويسه وايه فيكي حاجه أنتم الحمدلله كويسين
عامر : اتجمد مكانه من صدمه أنه يخسر ايه كمان زى ما خسر كوكي.
سليم : انت ملكش عندى ديه ولف قام من علي الارض ورفع مسدس علي هيثم انت كلب وملكش عندى تمن لسه متخلقش اللي يلمس مرات سليم سيف الدين وسحب زناد المسدس ولسه هيضربه .
همس : بدموع بلاش يا سليم عشان خاطرى ميستهلش انك تورط نفسك  معاه بلاش سيبه ده قذر وخساره وقفت قدام سليم سيبه يمشي.
هيثم : بس لو هو سابني انا مش هسيبه انتي بتاعتي انا ومش ناوى اسيبك وراح مسك لديها وشدها عليه وكان رد سليم متوقع وضربه بالنار في يده وفي رجله و هيثم وقع على الارض .
وفتحي :  جري على ابنه وطلب من رجالته أنها تشيله
فتحيه : لسه هتقرب علي ابنها منعها فتحي وضربها بالقلم انت من النهارده طالق بتلاته وملكش ابن انسيه وزقها وقعت علي الارض وجربت عليها ايه انت بتعمل اي يا بابا هتفضل لأمتي قلبك قاسي عليها مش مسمحولك تمد يدك على ماما ثاني وفتحيه وقعت اغمي عليها وعامر شالها وطلع بها فوق.
فريده : طلعوا العالم الهمجيه دى منها وطلعت مع عامر وايه.
سليم :  اسمع يا حاج ابنك المره دي انت شلته هو لسه فيه الروح المره الجايه لو قرب من همس او من ايه او من الفيلا دي ء امشي سليم رجلي مش شايلاني انا تعبانه قوي واغمى عليها في حضن سليم شالها وطلع بيها على فوق وحطها علي سرير  بداء يفوقها وهي فضلت تعيط وهو ضاممها أهدى كل حاجه خلصت خلاص وانت دلوقت في حضني وبين ايديا ومش ممكن اسمع لحد اني الشعر منك واللي يفكر يا همسه يبقى اخر يوم في عمري همسه مش قادره انسى اللي عملته في يوم قطعلي هدومي وصورني انت اللي انقذتنى من غير سليم انا هتجنن كل ما افتكر الحكايه دي السليم ديكور ايدو متضايق جدا هي طبعا ما قالتهوش قبل كده على الموضوع ده مش وقته يعني مش دلوقت ترتاحي يا حبيبتي خمس انا جسمي كله واجعني تعبان عاوزه اخذ شاور لو سمحت سعيد مامون سنين مضحك بس كده وشاله حطها في البانيو وحضر لانجيرى حلو قوي محطه في الحمام حطها في البانيو ابدا يا حاميها هل انت بتعمل ايه اسمي يحميك يا همس ده وعدى ليكي وبدأ يقلعها هدومها وفك الحجاب وقلعها هدومها وفضل يحميها ايه رايك انفع اكون ماما.
همس قامت اتعلقت في حضنه وفضلت تبوسه بدموع انا بعشقك يا سليم عارف انت لو بعدت عني ثانيه انا هموت دخلني  جواك يا سليم .
سليم : باسها بوسه بيسبت فيها حبه ويطمنها أنها في امان وشالها وهي لفت رجليها حولين وسطه وفضل يدلعها واخدها وخرج ولبسها وقاعدها قدامه وفضل يسرحلها شعرها ويشم رحته اللي مكس من الفراوله والياسمين ونزل علي رقبتها وهي لفت ليه انت وحشتني اوي علي فكره وفضلت تبوسه من رقبته وصدره وهي عارفه انا بس بأقل لمسه منه بتفقده عقله وقربت من ودنه بحبك يا سليم أوى وراحت علي شفايفه وفضلت تاكلها ووقعت علي سرير وهي فوقيه بعشق تفاصيلك يا سليم بتلمس كل حته في وشه هي بتتكلم عليها عيونك شعرك لحيتك شفايفك شعرك رقبتك صدرك وانا نايمه عليه بسمع دقات قلبك اديك يا سليم وهي بطبطب عليا رجليك اللي كانت بتمشي عشان تجيلي وتحميني في اي مكان وكانت مفاجأة ل سليم أنها باسته من رجليه وهنا سليم فقد كل حصونه ودموعه زادت وقرب عليه حضنها اوعي يا همس تعمليها تاني انتي تاج علي راسي يا قلب سليم وفضل يبوسها من كل حته في وشها واديها انا بحبك لدرجه مفيش قلب بشر وصلها
همس : مسحت دموعه دموعك اغلي من روحي بلاش دموع يا سليم وحياتي و ضمها كأنها هتهرب منه بحبك يا قلب سليم وبعد فتره .
همس : تعالي نطمن علي طنط أنا قلقانه
سليم : انتى ارتاحي انا كنت مستني تنامي وانزلها عشان انتي تعبتي اوى النهارده .
همس: لما يصحش يا سليم هاجي اتطمن عليها ماك وهنطلع سوا على طول.
سليم : تمام بس ممكن طلب وبيملس علي جسمها بلاش تلبسي حاجه ديقه وتلمي شعرك انا مش عاوز حد غيري يشوف انوثتك اللي كانت بطير عقلي.
همس : انا فعلا جسمي عجبك يعني ياسليم لما بتبصلي بتشفني ست زي اللي انت بتحبها 
سليم : انتي اجمل ست في دنيا انا عمرى ماشفت جمال شكل والجسم مع بعض من غير تحميل اقولك حاجه كنت دايما اقولها لنفسي عليكي صاحبه الجسم القاتل انتي فعلا كنتي بتقتليني لما بشوفك لابسه حاجه بتظهره كنت بحتار انا بختار فساتينك كنت بختار ابشع فستان عشان محدش يبص عليكي ولما تلبسيه العن نفسي عشان طلع يجنن عليكي انتي هوسي يا همس ربنا يقدرني واسعدك
همس : باسته فاكر الفستان اللي شفتني بيه اللي واتكهربت وشخط فيا وخلتني اقلعه كنت شايفني ازى وهي بتحرك اديها بدون وعي منها هي بتعمل ايه سليم قام وعكس الوضع بقا هو اللي فوقيها وايدها حررتها من كل لبسها انتي بتستفيدى ايه لما تشفيني ضعيف قدامك انا بفقد عقلي بقربك وبيبص علي وشها وايدها بتلمس كل حته فيها أما كان احساسي اي لماشفتك بالفستان انا هقولك دلوقتي وبداء لعبه العشق المجنون اللي بينهم انا بعشق دلعك وجنونك وقلبك وعقلك وانوثتك اللي بتخليني أفقد كبريائي وهبتي مركزى انا بنسي نفسي بين اديكي وباسها من شفايفها وحضنها وهي مامت علي صدره وهو فضل يلعب في شعرها .
همس : كفايه لعب في شعرى انا كده هنام ومسكت أيده وباستها.
سليم : نامي ولما تصحي اطمني علي طنط.وفعلا نامت ولما جه يقوم وشاف علامت ملكيته ليها علي جسمها لمسهم بايده هتفصلي تدلعي وتختبري حبي لحد ما هكلك يا همس وعمر جسمك ما هيرجع للونه الطبيعي وبأسعار من دماغها وقام دخل الحمام اخد شاور وصلي ودعي ربنا أنه يحفظها ليه ونزل ل عامر لانه اخد الدور التاني في فيلا ليه هو همس عشان تاخد راحتها فيه.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في اوضه فتحيه
سليم : خبط وفتحله عامر اتفضل يا ابيه.
ازيك يا طنط عامله ايه دلوقت وانتي يا ايه ازى دراعك.
ايه الحمد لله انا كويسه بس هي مش قادره تحرك دراعها
عامر : قرب مسك دراعها انتي مالك وليه مقولتيش انك تعبانه .
ايه : اه حاجه بسيطه انا كويسه.
عامر : ‏دراعك وارم ولازم  نرواح المستشفى حالا.
ايه : مقدرش اسيب ماما لوحدها .
فريده: عيب يا ايه انا موجوده وهي هتبقي زى فل انشاء الله.
فتحيه : روحي يا ايه وانا كويسه يا حبيبتي.
سليم : اهم حاجه يا عامر انت هتكتب كتابك علي ايه النهارده عشان ممكن يرجعوا تاني ويخدوها وساعتها مش هنقدر نعمل حاجه .
عامر : لمجرد الفكره فقد صوابه اي كلب هيجي هنا هقتله .
سليم : ده أمر مفروغ منه بس دلوقتي لازم نعمل الاصول الا إذا ايه والحاجه فتحيه ليهم رأى تاني.
فتحيه: موافقه طبعا اللي تشوفه انت اخوها الكبير. واللي تشوفه انا موافقه عليه ايه بقت مسوله منكم.
عامر : قرب علي ايه لو حبه تفكرى براحتك ولو حبه ترفضي براحتك .
ايه : بخجل ولو حابه اوافق اعمل اي.
فريده : تبقي تيجي في حضن امك التانيه مبروك يا ولاد وانا هعملكم فرح زى بتاع سليم وهمس.
سليم : طبعا ده هيحصل واحسن كمان بس مش دلوقتي لازم الأوضاع تهدى شوى عشان سلامه ايه وعامر .
عامر : يبقي علي خرت الله بس هنروح المستشفي حالا بعد اذنكم .
سليم : مش هوصيك تخلي بالك من نفسك ومن ايه وانا هبعت اجيب شبكه همس وايه ودخلت سهيله ايه اللي سمعته ده أنتم كويسين اسفه بس كنت بفرش الفيلا بتاعتي وجريت علي سليم.
سليم : الحمدلله كل الامور تمام.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في المستشفى
وعامر اخد ايه وراحوا المستشفي
الممرض اتفضل يا فندم دكتور في انتظارك.
عامر : انا عاوز دكتوره مش دكتور.
الممرض : بس الدكتوره معاها حاله.
عامر : نستني لحد ما تخلص اتفضل.
ايه : مش هتفرق يا عامر عادى.
عامر : رافع حواجبه ربع اديه اتفضل انت ولما تخلص قولنا وبص ا ايه يعني ايه مش هتفرق انا تفرق معايا انا محبش راجل يلمس مراتي غيري ده يزعلك.
ايه : ابتسمت وباسه أيده ده يفرحني.
وجه الممرض بعد فتره اتفضل يا فندم الدكتورة في انتظاركم وكشفت علي ايه
ودراعها اتجبس وعامر اخدها خرج اسف اني مقدرتش احميكي بس انا انصدمت من انك ممكن يحصلك حاجه وبأسعار من لديها اللي اتجبست.
ايه : انا اللي  اسفه علي انت عشته بسببنا ودموعها ذادت.
عامر  اهم حاجه عندي انك بخير وتكوني حبه تتجوزيني مش خوف من اخوكي.
ايه : انا حبيتك يا عامر ونفسي فعلا اكمل حياتي معاك وده من قبل ما اعرف اللي اخويا عاوز يعمله واترمت في حضنه.
عامر : مستحيل اسمح لحد يحرمني منك
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سليم وهمس
سليم  : دخل قلع تيشرت  نام جانب همس وفضل يتأمل ملامحها ما هي لو فضلتي بالجمال ده مش هتقدر علي ثوره المشاعر اللي جوايا ليكي وانتي مش هتستحمل يا همستي وبعد ولسه هيقوم مسكت أيده.
همس : رايح فين وسايبني خليك في حضني وبضمه ونامت علي صدره بعشق دقات قلبك ورحتك بدوخني.
سليم :  هقوم اشرب سيجاره في البلكونه وجي تاني.
همس : انا مش بتعب منها اشربها هنا انت كنت فين انا دورت عليك كنت عاوزه اشرب ملقتكش.
سليم :  وشربتي ولا كسلتي تقومي.
همس : مقدرتش يا سليم جسمي تعبان جدا انت عضتني كتير اوى يا سليم ومسكته من دقنه بس برده بعشق جنونك وضعفي بين اديك بحس اني كده عامله زى القطه اللي مسكها فهد شرس.
سليم : فضل يضحك علي طريقتها في الكلام وقام جاب كوبايه مايه فهد وقطه والله انتي مصيبه يالا محضرلك مفاجاه 
همس : بفضول إيه .
سليم : قعد جانبها اشربي الاول اخدت الكوبايه شربت وكانت عطشانه جدا ووقعت مايه علي رقبتها وسليم مسحهالها برومانسية قشعرت جسمها.
همس : حاطه الكوبايه ايه بقا المفاجأة.
سليم : عامر وايه هيتجوزه النهارده.
همس : وقف علي سرير وفضلت تتنطط ونسيت أنها من غير لبس .
سليم : وقف وحضانها اعمل فيكي اي ناويه تجنيي ولبسها تيشرت بتاعه اهمدى بقا مش هتستحملي اللي هعمله فيكي تاني.
همس : هتعمل ايه يا سليم وبتحرك اديها علي جسمه.
سليم : بيضحك فهد هيعض قطه وبيغمز بعيونه.
همس :  لو مسكتني هخليك تاكلني مش تعضني وجريت وسليم جرى وراها ومسكها وسألها فضل يلف بيها وشالها حطها علي سرير وهو فوقيها بتستفيدى ايه لما تشوفي ضعفي.
همس: بتضحك بعوض سنين حرماني منك ومن قربك ومن حضنك وخطفته في بوسه طويله شبيك لبيك همس بين اديك وتحت رجليك.
سليم : شالها ونايمها في حضنه انتي تعبتي اوي كفايه عليكي يا مجنونه كده هتتعبي مني وانا مقدرش اتحكم في نفسي قدامك جسمك تعب وبيلمس كل مكان عليه علامه.
همس : انت نبض قلبي وليك حق تعمل اي حاجه انت عاوزها وانا هستحمل كل هجماتك وانت استحمل جنوني احتياجي ليك سليم انت بتفقدني عقلي لما بشوفك قدامي وبصراحه خايفه اتحرم منك قربت عليه وضمته وبدموع اوعي تبعد عني يا سليم.
سليم : انتي جواي يا همس وانا عايش بس عشانك انتي حلمي اللي ربنا رضي عليا وحققه ليا انتي اللي اوعي تسمحي لحاجه تاخدك مني انا بحب عمرى عشان انتي بقيتي فيه ارحمي ضعفي قلبي قدرى ضعفي وكرامتي اللي بتنازل عشانها استحملي غرتي عليكي نفسي محدش يشوف شعره منك اويستمتع بظره ليك نفسي اخبيكي بين ضلوعي وهمس حست بدموعه .
همس : باسته من عيونه ودماغه واديه ربنا يقدرني واسعدك واحقق كل اللي تتمناه يالا اسيبك عشان نعمل مفاجاه انا و سهيله ا ايه.
سليم: انا معاكي اطلبي وانا هنفذ .
همس : اخد شاور واجيلك بس ممكن تشلني يا سليم.
سليم : قام انتي ناوى علي هلاكك النهارده وقام وشالها ودخل بيها الحمام 
وطبعا هزار همس فقده عقله.
✨✨✨✨✨⁦✨✨✨✨✨✨
عند روزا.
روزا : تمام اقفلي وابعتلي عنوان المستشفى.
الحارس : تمام يا فندم اول ما رساله وصلت ل روزا اخدت شنطتها وخرجت روصلت المستشفى ممكن يا حاج أقابل هيثم .
فتحي : اتخض منها ومن لبسها انتي مين.
روزا : دخلني ليه وانا جياله في مصلحه تخصه واوي كمان.
فتحي : لراجل من رجاله هيثم ادخل قوله وفعلا دخل نفذ الكلام وخرج اتفضلي يا فندم هيثم باشا في انتظارك.
روزا : ازيك يا هيثم من غير استغراب أو اسئله كتير انا مصلحتي مصلحتك دلوقتي انت عاوز همس مرات سليم وانا عاوزه سليم وهسلمك اختك علي طبق من ذهب وهنصفي عامر قولته اي.
هيثم: انتي ومين وبتقولي اي.
روزا : طلعت كارت فيه ارقامها شخصيه ده كارت فيه ارقامي فكر وكلمني ومتنساش عدو عدوي صديقي ورمتله بوسه علي هواء وخرجت.
هيثم : نده علي الحارس تعرف كل حاجه عنها في ساعتين واطمن علي المحامي زفت .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سليم وهمس 
همس : اخر فستان يا سليم هلبسه .
سليم : ضيق يا همس اعمل إيه .
همس : حرام عليك يا سليم انا اصلا مش بلبس حاجه ضيقه طيب سبني البس ده وانت جيب اللي انت عاوز البسه بعد كده.
سليم : ماشي يا همس وقرب عليها انتي وعدتني انك هتستحملي غرتي اسفه لو بزعلك.
همس انا مش زعلانه انا مستعجله لازم نجيب فستان ل ايه ونشوف هتخرج تجهز بره ولا تجهز هنا ولسه هتمشي سليم شدها خبطت في صدره انتي اعملي كل ترتيبك هنا مفيش خروج بره وانا بعت اجبلك شبكتك انتي و ايه .
همس : باسته من خده مش عاوزه شبكه ولا اي حاجه كفايه عليا انتي.
سليم : شاله يسلملي القنوع حبيب قلبي بس ممكن تلمي شعرك انا عارف كلكم ستات بس انا وبغير عليكي من نفسي.
همس : ثواني وراحت جابت فرشه وادتهالوا لمه انت بايدك الحزينه دى مبسوط.
سليم : أوى يا قلب سليم.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في شركه.
اتصل احمد اي يا سليم ازى يحصل كل ده وانا معرفش كان لازم تكلمني.
سليم عدت علي خير عاوزك ساعه 10 عشان كنب كتاب عامر وايه.
احمد : كان قلبي حاسس الحمدلله أنه ارتاح تعب اوى ربنا عوض عليه الف مبروك.
سليم : عقبالي يااااارب بس ادعيلي الاقي اللي تخطف قلبي.
سليم : انشاء الله ودى اكبر نعمه ربنا هينعم عليك بيها هستناك سلام.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
يتبع…
لقراءة الفصل التاسع عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!