روايات

رواية حب دمر كياني الفصل التاسع 9 بقلم إسراء هاشم

رواية حب دمر كياني الفصل التاسع 9 بقلم إسراء هاشم

رواية حب دمر كياني البارت التاسع

رواية حب دمر كياني الجزء التاسع

حب دمر كياني
حب دمر كياني

رواية حب دمر كياني الحلقة التاسعة

ار بخضه ادهم الحق هشام بسرعه النوبة رجعتلو تاني ومش راضي يهدا خالص ومش عارف اعمل اي
هنا بيقع الهاتف من ادهم وهو بيلف العربيه عكس الطريق بسرعه رهيبة مع لفه ادهم بالعربيه بتتخب”ط عشق في التابلوة وهي بتتالم بخضه وبتقول عشق في اي حد يسوق كدا
ادهم بغضب اخرسييييي مش عاوز اسمع صوتك
عشق بتسكت ومبتتكلمش وبتفضل عيونها علي الطريق باستغراب
ادهم سايق بجنون وفخلال دقائق بيوصل ادهم قدام الفيلا بيسيب العربيه وبينزل بسرعه وبيسيب باب العربيه مفتوح وعشق لسه جوة العربيه وبيدخل ادهم لداخل الفيلا بسرعه وهو شايف هشام عالارض فالصالون وجسمه كله بيترعش وعمار بيحاول يمسكه ويهدية بينزل ادهم لمستواه بسرعه وهو بيقومه بنص جسمه وبيمسكه من وشه وهو بيبص فعيونه وبيقول هشام متخفش هشام انا معاك مفيش حد هيقدر يقربلك
عشق بتنزل من العربيه وهي بتدخل وراه ادهم باب الفيلا كان مفتوح وبتدخل عشق وبتقف مكانها بصدمه وهي مبرقه عيونها شايفه ادهم وهشام وعمار قاعدين عالارض ومش مستوعبه ازاي هشام عايش وواقفه عشق في حاله ذهول من اللي شايفه

 

 

ادهم بقا يحضن هشام ويطمنه وهشام بيبتدي يهدا تدريجيا لما بيحس بوجود ادهم
عمار بيقوم من عالارض وبيلاحظ حد واقف بيبص باتجاه الباب بيشوف عشق اللي واقفه في حاله ذهول بيتصدم عمار من وجودها وبيوجه نظرة لي هشام وادهم وبيمسح عمار علي وشه بضيق
ادهم بيفضل حاضن هشام لحد ما بيتاكد انو هدي ورجع لوعيه وبيقول ادهم هشام انت كويس
هشام وهو بيخرج من حضن ادهم وبيقول بتعب كويس يا ادهم متخفش وبيرفع عيونه بيشوف عشق اللي واقفه مصدومه وبيقول بخفوت عشق بيسمعه ادهم وبيوجه نظرة باتجاه الباب بيلاقيها واقفه زي التمثال من صدمتها وبي”لعن ادهم فسرة علي غباءه وانو جابها معاه بس مكنش قدامه حل تاني وبيقوم ادهم وهو بيقوم هشام
هشام عيونه علي عشق اللي بصله بصدمه
عشق بتتحرك ببطئ شديد باتجاهم وادهم واقف مستغرب ومستني يشوف هي هتعمل اي بتقرب عشق وبتقف قصاد هشام بصدمه وهي بتقول بدموع تلمع فعيونها انت عاييش
هشام وهو بيهرب من نظراتها وبيبص فالارض
عشق بدموع انت مينفعش تعيش عشان انت مش بني ادم انت دمر”تني خدت مني اغلي حاجه عندي انت لازم تمو”ت
ادهم بيتعصب من كلامها وبيقول بصوت غاضب عشق
هشام بيمسك ايد ادهم وهو بيقول سيبها يا ادهم سيبها
عشق بدموع زي المطر انا بكر”هك يا هشام بكر”هك عمري مهسامحك ابدا علي اللي عملتو فيا هشام كان بيسمعها وحاسس بندم وخنقه من كلامها
ادهم بيحس بوجع فقلبه من دموعها وبيكون حاسس بوحعها ببس ظد س هو ما بين اخوة وهي وكان نفسه ياخدها في حضنه بس مش قادر وبيكون مخنوق جدا
عشق انت لازم تمو”ت يا هشام ياريتك مو”ت ليه فضلت عايش ليه طول ما انت موجود انا مش هقدر انسا اللي عملتو فيا وهنا بتبص عشق لي هشام بغ”ل وبترفع ايدها وبتنزل بالق”لم علي وش هشام بكل قو”تها
ادهم بيبصلها بصدمه هو وعمار وكان هيتكلم ولكن هشام بيضغط علي ايده انو ميدخلش
وبيبص هشام لي عشق بندم وبيقولها حقك تضر”بيني وتعملي كل اللي عاوزة فيا بس صدقيني انا ند”مان علي اللي عملتو ومكنتش في وعي هنا عشق بتصرخ فوعيه وبتقولو مش عاوزة اسمع صوتك انا هعمل اي بند”مك هتقدر ترجعلي شر”في اللي خدته مش عاوزة اسمع منك حاجه اسكت بكر”هككككككككك بكر”ه صو”تكككككك وهنا بتنهار عشق وبتفقد قواها وبتقع عشق فاقده الوعي
بيتخض ادهم عليها وبيشيلها بسرعه قبل ما تقع عالارض وبيطلع بيها ادهم لي اوضته وهو بيقول بقلق ظاهر عليه عمار اطلب الدكتور بسرعه بسرعه يعمار
عمار حاضر وبيتصل عمار بالدكتور بيكون الدكتور تبعهم وبيديه العنوان
هشام بيقعد علي اقرب كرسي فالصالون بحزن وندم وبيبكي لاول مرة فحياته بند”م عمار بيشوفه وبيبصله بصدمه انو بيعيط وبيقرب عمار منه وبيقعد جمبه وهو بيحط ايده علي كتفه وبيقول بدهشه انت بتعيط يا هشام

 

 

هشام بدموع انا زبا”لة اوي يا عمار دمر”ت حياتها اول مرة احس بتاتيب الضمير كدا هي عندها حق مكنش ينفع اعيش كان احسلي امو”ت بدل تانيب الضمير اللي انا فيه ده
عمار بيحضنه وهو بيقول بعد الشر عليك اهدا وكل حاجه ليها حل هو وقت وهتنسا كل حاجه وهتسامحك
هشام بامل بجد يا عمار يعني ممكن تسامحني
عمار ايوة يا هشام مفيش حاجه مستحيلة بس سيب كل حاجه للوقت وكل حاجه هتتحل وانا وادهم معاك مش هنسيبك
هشام بيهدا وبيحس بامل انها ممكن تسامحه
عشق بتكون نايمه عالسرير ولا تحس باي شي حولها ادهم بيقعد علي طرف السرير وهو بيحسس علي وشها وبيمسحلها دموعها وبيقرب منها وهو بيق”بلها من جبينها وهنا بيخبط عمار علي الباب وبيدخل وهو معاه الدكتور بيخرج عمار وبيسب ادهم مع الدكتور وهو يتفحصها
عمار بيمسك هاتفه وهو بيتصل علي شخص وبيقول العمل”يه تتنفذ النهاردة وعاوزك تجبلي واحد اسمو _____المخزن في اسرع وقت يكون عندي وتبلغني
الدكتور بيخلص فحص وادهم واقف بقلق وبيقول ادهم مالها
الدكتور بخوف هي بس عندها ضغط عصبي وحصلها انهيار ونفسيتها تعبانه وده هيسببلها اغماء كتير غير انها ضعيفه ومحتاجه اهتمام وتغذية انا كتبتلها شوية ڤيتامين ومهدئ ياريت تهتمو بيها وبيخرج الدكتور بخوف بسرعه
عشق بتفوق في اللحظه دي وهي حاسه بصداع وتعب وبتفتكر كل حاجه حصلت معاها واتفاقها مع الباشا وبتبكي عشق بصوت عالي ادهم واقف بصصلها بيقرب منها بهدؤء وبيقعد علي طرف السرير وهو بيقول ممكن اعرف مالك بتعيطي ليه؟
عشق زي ميكون صدقت بتترمي فحضن ادهم وبتفضل تعيط بصوت عالي

 

 

ادهم بقا مستغرب بكاءها هي بتعيط ليه بقا يحاول يهديها وبقا يطبطب عليها وضمها لحضنه اكتر وهو بيلمس علي شعرها
جبران قاعد هو ونوال بيشر”بو الخمر باحتفال لاتمام العملية او كما يظن هو ولكن فجاه بياتي اتصال لجبران بيتحول 180درجه لغضب وهو بيرمي الكاس اللي فايده بينزل متك”سر بتقلق نوال وهي بتقول بقلق في اي يا جبران ولكن جبران بدون مقدمات بينزل بالق”لم علي وشها نوال بتحط ايدها علي خدها بصدمه وهنا جبران بير”فع سلا”حه فوش نوال ووووو
ادهم بيفضل واخد عشق فحضه اللي بتكون هديت وبتخرج عشق من حضن ادهم وهي بتقول بتوتر ادهم انا عاوزة اقولك حاجه مهمه جدا
ادهم بيلاحظ توترها وهي بتفرك فايدها وبيقول بهدؤء حاجه اي يعشق قولي
عشق بتوتر وخوف ادهم انا _______________

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب دمر كياني)

اترك رد

error: Content is protected !!