روايات

رواية احببتها في سريري 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم إيناس

رواية احببتها في سريري 2 الفصل السادس والعشرون 26 بقلم إيناس

رواية احببتها في سريري 2 البارت السادس والعشرون

رواية احببتها في سريري 2 الجزء السادس والعشرون

احببتها في سريري
احببتها في سريري

رواية احببتها في سريري 2 الحلقة السادسة والعشرون

آدم:ادخل ..
تدخل سكرتيرة..
سكرتيرة:في فتاة على برا عايزا تشوف حضرتك..
آدم بستغراب:مين دي؟
سكرتيرة:تدعى كاكامي..
آدم:طيب خليها تدخل..
تدخل كاكامي الى مكتبي آدم..
كاكامي:…….
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
فتحت رؤي رسالة …
“دي قرصت ودن صغيرة لأنك رفضتي زواج مني.. أحمدي ربك ان ماماكي لساتها عايشة يامدام رؤي مرة قادمة راح تكون نوبة فيكي ________رسالة من هود…..
رؤي بصدمة:هوود مستحيل يعمل كدا هو شاب كويس أوي أه عرفت لراسل رسالة دي..
قاطع حديثها دخول رجل في أربعين من عمره …

 

 

الرجل بخبث:هههه ايوا عرفتي أنو حبيب قلب مستحيل يكتب كدا..
رؤي بصدمة:…. ……….. ♡بقلم نهيلة حميمي ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
استيقض هود وأخد شاور ورتدى ملابس رياضة ووضع سماعات في أدنه ..وهم بخروج حتى قاطعه صوت عمه…
صالح بخبث:أممم انت رايح عند آه شو اسمها شو اسمها آه عرفتها رؤي..
هود بغيض:اقفل موضوع ياعمي..عن إدنك..
صالح:بس ياإبني لساتك مو فطرت..
هود:نعم لأني صايم ليوم..
صالح:آه نسيت اليوم الاثنين ..
هود:ايوا صايم أجر طب عن إدنك..
صالح :ادنك معاك ياحبيبي..
خرج هود من قصر وبدأ يجري في حديقة أمام مكتبة بعد قليل أتت في باله تلك الملاك التي سحرته بورودها من أول نضرة ..
هود:راح أشوفها اصلا منزلها قريب من هنا…
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عندما انتهت أسمهان من صلاة..
أسمهان:وحشني أوي فهد انا عايزا أشوفو..طب راح اتصل بكاكامي…
ضلت ترن أسمهان على كاكامي لكن هاتف خارج التغطية…
أسمهان بغيض:حيوان*ة دي مو بتجاوب واكملت بقلق وخوف ليكون صار لإلها او لفهد شي …يارب يارب احميهم…
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡بقلم نهيلة حميمي ♡
في مكان مهجور…
عامر بغضب:بعني وين راح تكون راحت وأخدت فهد..
حارس بخوف:مو عارف ياباشا انا شفتها صبح بتغير هدوم فهد وعندما قاطعتها…
فلاش بااااااك..

 

 

حارس:لوين رايحا ياكاكامي.؟.
كاكامي:راح اشم بعض هواء انا وفهد عشان زهقت من مكان دا..
حارس:بس أوامر باشا بتقول ممنوع تخرجي من هون..
كاكامي:بس انا أخدت ادن من عامر..
حارس:طب ودليل..
كاكامي بغضب:انت شكلك عايز تتصاحب معي ..
حارس بتوتر:لا انا مش قاصد..
قاطعته كاكامي.
كاكامي:ابعد عن طريقي …
“العودة للواقع”
عامر بغضب:اووووف ليكون في بالي صح انتو يابها*يم انا عايز كاكامي وفهد يضهرو بعد ساعة او ودعو ارواحكم …
حراس بخوف:أمرك ياافندم..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كاكامي:انا صاحبت أسمهان..
آدم:شوو؟انتي بتعرفي مكان أسمهان..
كاكامي:ايوا صح المهم بعد ساعة راح تكون عندك مفاجئة في قصرك بتمنى تكون هنيك..
آدم بستغراب:مفاجئه؟
كاكامي:ايوا بس عايزا اطلب منك طلب ..
آدم:شو هو ؟
كاكامي:عايزاك تسامح أسمهان..
آدم ساخرا:هاه شو اسامح وحدة تخلت عني وانا في أمس الحاجة اليها تركتني وسافرت وانا في بلد ضروفها منكوبة ،دون ان تسأل او تكلف نفسها بإتصال..
مادا افعل بفتاة لا قلب لها وكيف أحببتها دون ان أكتشف بأنها لا تملك قلب ..
كان تتسلى على جرحي وتمشي فوقه..
كاكامي:بس فتاة غلبانة أوي واكملت بتنهيدة على راحتك عن إدنك…
واثناء خروج كاكامي من مكتب آدم اصتدمت بشخص..
كاكامي :اسفة..
شخص:…………
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤

 

 

رؤي:ونبي ابعد عني..
بدأ يقترب منها صخر بخطوات بطيئة وإبتسامة خبيثة مرسومة على شفتيه كان ينضر إليها بنضرات شهوان*ية …
مسكها من يدها وحاول ان يطبع قبلة على وجهها وهي تبكي وتحاول ان تبتعد عنه …
رؤي:ابعد عني ابعد عني ياحيوان انا بقرف منك أوي..
ضلت تصرخ وهو يقترب منها أكثر حتى ووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها في سريري 2)

اترك رد