روايات

رواية مليكتي الفصل التاسع 9 بقلم آلاء عبدالله

رواية مليكتي الفصل التاسع 9 بقلم آلاء عبدالله

رواية مليكتي البارت التاسع

رواية مليكتي الجزء التاسع

رواية مليكتي الحلقة التاسعة

اقترب صلاح من مليكة وهو يراها مغشى عليها وهى لا حول لها ولا قوة فاقدة للوعى غير واعية لما سوف يحدث لها
اخذ يقترب ويقترب ثم ……..
فى نفس اللحظة اوقف مازن السيارة اسفل العمارة وصعد الى مكانها حيث يشير جهاز التتبع الذى بساعتها
صعد بسرعة البرق الى الشقة المطلوبة اخذ يطرق على الباب بعنف
فتحت له لوجى بغنج
اخذت تنظر له بانبهار : ايه دا انت ذبون جديد ادخل ادخل دا انت هتنبسط اووى ثم غمزت له
مازن ابعدها بعنف عن طريقه وبدأ في البحث عن مليكة فى كل ركن من اركان الشقة
الى ان وصل الى غرفة مغلقة فتح الباب بعنف ويا ليته لم يفعل
مازن بصدمة من الموقف الذى يراه امام عينيه : مليكة فاقدة للوعى وصلاح يحاو اغتصا*بها
اخذ الدم يفور داخل جسد مازن كأنه بركان ثائر
مازن بغضب جحيمى : مليييييكة
فزع صلاح من شكله وصوته الغاضب
صلاح برعب حقيقى من شكل مازن : ااا ا أ أ أنا م م
انق*ض عليه مازن كالأسد الذى ينقض على فريسته
اخذ يض*ربه بالبوكس فى وجهه وفى بطنه وانه*ال عليه بالض*رب الى ان اصبح جث*ة هامدة ثم بصق عليه
حمل مليكة بسرعة ثم قام بستر جسدها بالجاكيت خاصته وذهب بها الى السيارة
ثم الى المستشفى

 

 

 

 

 

وصل مازن الى المستشفى ومعه مليكة ثم وضعها بغرفة العمليات وانتظر حتى يخبره
الطبيب عن حالتها
⭐ عند رنا
** اخذ كريم رنا الى المخزن المهجور
رنا بضيق : انت واخدنى على فين يا كريم
كريم بخبث : واخدك اعرفك على البوص مش لازم تكونى عارفاه بردو
رنا : الله يخربيتك انا مش عاوزة اشوف حد مش كفاية معرفتك السودا
قطع كلامها رنين هاتفها برقم دعاء
رنا بضيق : اتفضل يا استاذ اكيد متصلة عشان بقيت فلوسها دى طماعة اووى ومعندهاش صبر
كريم بنفاذ صبر : ردى بس الاول وبطلى رغى الا يكون حصل حاجة
اجابت رنا بتأفف : ايوة يا دعاء فلو…..
دعاء بخوف : فلوس ايه بس دلوقتي فى مصيبة حلت على دماغنا كلنا
ابتلعت رنا ريقها برعب : م م مصيبة ؟! مصيبة ايه انطقى بسرعة
دعاء بتوتر : قصت عليها كل ما حدث من لحظة مجئ مازن وضرب صلاح واخذ مليكة وتعرضها للإغتصاب
رنا بخوف حقيقى: ينهار اسود ينهار اسود طب اقفلى وانا عاوزاكى انتى وكل اللى كان فى الشقة تختفو خالص اليومين دول عشان لو مازن
بس لمحكم هيموتنا كلنا
دعاء بخوف : حاضر حاضر

 

 

 

 

 

رنا ببكاء : شوفت اخر خططك السودا هتوصلنا لفين اكيد مازن مش هيسكت دا لو عرف ان ليا طرف فى الموضوع احتمال يموتنى
انا ملييش دعووة بكل دا
كريم بقلق : لا اهدى كدا عشان نعرف نلاقى حل للورطة دى زمان البوص على وصول هيجى يحل الموضوع متقلقيش
رنا بخوف : لا مليش دعوة انا عاوزة امشى من هنا سبنى فى حالى بقا بقلك مازن لو عرف ه هيقت..
مجهول : مكنتش اعرف ان قلبك ضعيف كدا يا قطة دا كريم كان بيقول عليكى قطة مخربشة
التفت كلا من رنا وكريم الى مصدر الصوت
رنا بصدمة : ا ا انت ؟!
فى المستشفى خرج الطبيب لاخبار مازن على حالة مليكة
مازن بقلق : خير يا دكتور
الطبيب : المدام اتعرضت لحالة اغتصاب وهى حاليا عندها انهيار عصبى من اللى هى اتعرضت ليه
احنا كدا يا باشا لازم نبلغ البوليس
مازن بغضب جحيمى جعل عروقه بارزه بشده : ل لأأ انا عاوزك تعلجها بس مفيش داعى للبوليس
خاف الطبيب من منظر مازن ثم اكمل بتوتر : ت تحت أأمرك يا مازن بيه
مازن بغل : انا بقى شاكك ف حد معين لو طلع الل فى دماغى صح اقسم بالله لأندم كل واحد اتكلم بس كلمة مش كويسة على مراتى

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مليكتي)

اترك رد