روايات

رواية انا حبيت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي البارت الرابع

رواية انا حبيت صعيدي الجزء الرابع

انا حبيت صعيدي
انا حبيت صعيدي

رواية انا حبيت صعيدي الحلقة الرابعة

كنزي بحب وبصوت واطي:ماشي ياقلبي تمام
:طالعه من الغرفه بتتسحبي ليه ياكنزي وبكلم مين دلوقتي في الوقت المتاخر دها
كنزي فجاء نظرت خلفها بصدمه والموبايل وقع منها
كنزي بصدمه وخوف:ا ان انا ب ببككللم
فجاء ياسين اخد التليفون من الارض وقراء الاسم
ياسين بصدمه:My LOVE
ياسين الدم غالي في في عروقه وفجاء ضرب كنزي بالقلم باقص قوته ومسكها من شعرها باقص قوه
ياسين وبيجز علي سنانه وبعصبيه واخدها الاوضه وقفل الباب
ياسين بعصبيه:مين دها انطقي
كنزي بخوف ودموعها نزلها:د دها
ياسين بعصبيه وبيشد علي شعرها اكثر لدرجه يتقلع في ايده:مين دها انطقي
كنزي بدموع اكثر ووجع:سيب شعري بترجك وانا هقول
ياسين ساب شعرها
كنزي بخوف ودموعه:دد دها
فجاء الموبايل بتاعها رن بنفس الرقم My Love
ياسين:هو الرقم بيرن اهو انا بقا هعرف مين بنفسي ياقذرها بتخونيني وانتي في نص القصري وربي ماهرحمك ولا انتي ولا هو
ياسين فتح المكالمه واستنا لما المتصل اكلم الاول
المتصل:——————–

 

 

 

ياسين اتصدام وكاد من الصدمه يقع مكانه
ياسين بصدمه:دي بنتي
وقفل السكه معها
كنزي بضحكه سخريه:اومال انت مفكرها شاب مش كده وبتخونيني في نص القصري وتضربني وماواثقتش فيه حتي واتهمتني بالخيانه
ياسين بندم:اسف بس انا سمعتك بتقولي ماشي ياقلبي تمام وبكلمك لقيتك اتصدامتي والموبايل وقع منك وانا قراءت الاسم لقيته My love فادها خليني اشك مع اسلوبك وتوترك وانتي كنتي مش راضيه تقولي انها صحبتك علي طول وبتتلجلجي في الكلام فاانا شكت
كنزي بزعل مصطنعه:بس انا كده ليها عندك حق وزعلانه
ومشيت وذهبت وداخلت الغرفه ونامت علي سرير وغطت وجهه
ياسين داخل بعديها
ياسين ونام علي سرير جمبيها:انا اسف بقا سمحيني ياقطتي
كنزي قامت من علي سرير:قطتك
ياسين بحب:ايوه قطتي صغيره الشقيه
كنزي بدموع وبصوت زعلي طفولي:وجالك قلب تشك في قطتك
ياسين حس بوجع في قلبه من دموعها:معلشي بقا انا اهبل بقا اسف ياقطتي
كنزي ببتسامه طفوليه:انا هسمحك بس بشرط
ياسين:شرط اي

 

 

 

كنزي بصوت وحركات طفوليه:تجبلي شكولاته كتيرر وشبيس وكل الحاجات الا في سوبر ماركت تمام
ياسين بحب:تمام ياقطتي ننام بقا
كنزي ببتسامه:ماشي تصباح علي خير
ياسين وبينام:وانتي من اهله
كنزي:ياسين ممكن اسالك سوال
ياسين:اسالي ياقطتي
كنزي:انت زاي صعيدي وبتكلم بحري زينا عادي وكمان حلو اوي
ياسين ببتسامه:عشان انا عاشت في القاهره خمس سنين عشان كنت بدرس في جامعه القاهره فتعلمت الهجه بتاعتكم فابكلم لهجتين صعيدي وبحري
كنزي ببتسامه:اها طب اكلم كده حاجه بالصعيدي
ياسين بنوم:بكرا طيب عشان عايز انام
كنزي بزعل مصطنعه:ماشي يا ياسين براحتك
ياسين قام واعقد علي سرير
ياسين:انتي زعلتي
كنزي بزعل مصطنعه:اها زعلت عشان اول مره اطلب منك طلب وانت رافضت
ياسين:مش رافضت ياقطتي بس انا بجد نعسان مش نمت من امبارح وخلاص متزعليش انا هجولك كده حاجه صعيديه
كنزي بضحكه: هههههه طالعه منك زاي العسل اجولك دي

 

 

 

 

ياسين بضحكه: بجد طب بجولك بجا تصدجي الانتي جمر اوي وعيونك حلوه جووي جووي
كنزي بضحكه:مرسي مرسي اوي اوي يا ياسين دمك عسل يخريبت كده هفطس من الضحك
ياسين:بعد الشر عليكي ياقطتي انام بقا
كنزي ببتسامه:ماشي نام تصباح علي خير
ياسين:وانتي من اهله
في الصباح يوم جديد علي ابطالنا
الباب بيخبط علي ياسين وكنزي
كنزي فاقت علي تخبطي
كنزي بنوم وبتهز دراعه ياسين:ياسين ياسين
ياسين بنوم:اي ياقطتي
كنزي بنوم:الباب بيخبط علينا قوم شوف مين
ياسين بدون وعي بحركه شد كنزي وكنري بقت تحت وياسين فوقها ياسين بيقرب منها يقبلها
كنزي بخجل:ياسين لا ابعد
ياسين بيقرب اكثر منها ومركز علي شفايفها وو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انا حبيت صعيدي)

اترك رد