روايات

رواية بين يدي الوحش الفصل التاسع عشر 19 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش الفصل التاسع عشر 19 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش البارت التاسع عشر

رواية بين يدي الوحش الجزء التاسع عشر

بين يدي الوحش
بين يدي الوحش

رواية بين يدي الوحش الحلقة التاسعة عشر

غادر اسر القصر وذهب الي المخزن الذي فية علي دخل
اسر الي المخزن بسرعة
اسر بغضب:فكوة بسرعة انتو بهايم
علي بتعب:ابوس ايدك يا اسر باشا سبني انا تعبت
اسر بغضب:متخفش كل حاجه هتبقي تمام ثم امر الحراس بحملة ووضعة في السيارة وذهب الي القصر ودخل القصر الي القصر وخلفة الحراس يحملون علي

اسر بعصبية:طلعو اوضت الضيوف
الحراس:حاضر
نور:مين دا يا اسر واي الي حصلو
اسر :هفهمك بعدين
الحراس:طلعناة يا باشا
اسر:اطلبو الدكتور خمس دقايق ويكون هنا
الحراس:حاضر
اسر:تعالي معايا ثم سحب اسر نور من يدها وصعد بها الي الاعلي ودخل الغرفة الذي يوجد بها علي نايم بتعب
اسر:تعرفي دا مين
نور:لا مين دا
اسر ببرود:ابن عمك
نور بصدمة :اي
اسر:ابن عمك يا نور
نور:انا مليش ولاد عم بابا عمرة مجاب سيرت اهلو
اسر:هو دا الي هنعرفة لما يفوق
نور:طيب ثم بعض دقايق جاء الطبيب وكشف علي علي
الطبيب:هو كويس شويه هبوط وانا علقتة محليل وهيفوق كمان شويه وخرج الطبيب من الغرفة
نور:انا هنزل احضرلو اكل خفيف احطلك الاكل
اسر:لا شويه كدة

 

 

 

 

نور:حاضر خرجت نور من الغرفة وذهب اسر الي الغرفة وغير ثيابة وبعد وقت فاق علي
علي:اةة انا فين فنظر حولة فوجد نفسة في غرفة واسعة وجميلة
علي:يا بوي انا شكلي موت ودخلت الجنة اي دا
دخلت نور وهي تحمل الطعام:حمدلله علي السلامة
علي:الله يسلمك
دخل اسر:حمدلله علي السلامة
علي:الله يسلمك يا باشا
اسر:باشا اي احنا نسايب قولي يا اسر بس
علي:حاضر يا اسر
اسر وهو يحضتن نور:اعرفك نور ممراتي وبنت عمك
علي بصدمة:انتي نور
نور:ايوةبس انت ازاي ابن عمي وازاي كنت عاوز تقتلني
علي بدموع الندم:والله مش انا دا جدك قعد يقولي عار لازم تاخذ بعار عليتنا مكنتش اعرف انك متجوزة والله
نور وهي تبكي:ممكن تهدي وكفاية عياط
علي:انا مش مسامح نفسي علي الي كنت هعملة فيكي
نور:بس انا مسمحاك يا ابن عمي
علي بفرحه:بجد يا نور
اسر بغيرة:اقسملك بالله لكون قتلك
علي بخوف:الحقيني يا بنت عمي
نور وهي تضحك بقوة:الحقني انت
ضحك اسر عليهم:اخلص كل الاكل كلو انت محتاج غذاء
علي:حاضر يا اسر يا اخوي
نور:علي ممكن اطلب منك طلب
علي:طبعاً
نور:وديني عند جدي
علي وهو ينظر لاسر:خدي راي جوزك يا نور
اسر:مفيش مشكله بكرة نروح ولا انت تعبان يا علي
علي:لا انا كويس الحمدلله نروح بكرة
نور واسر:تمام تصبح علي خير

 

 

 

 

علي:وانتو من اهل الخير
خرج اسر ونور تاركين علي وذهبو الي الغرفة
نور:بجد انا فرحانه اووووي طلعلي اهل
اسر:بس خلي بالك جدك مش بيحبك وعاوز يموتك
نور بحزن:لي كدة
اسر:معرفش بس هنعرف كل حاجه بكرة
نور بتنهيدة:طيب يالا ننام
اسر :ننام وقدرتي تقوليها في وشي كدة
نور بضحك:هو انا بقولك يالا نشرب سجاير
اسر:كنت قطعتلك لسانك
نور بدلع:واهون عليك يا اسوري
اسر:يالهوي اسوري دا انا مش لازم اسكت ثم حملها
نور بخضة:انت بتعمل اي يا مجنون
اسر:اي نفسي حد يقولي يا بابا
نور بخجل:طيب وانا مالي
اسر:مالك ازاي بس يا حبيبتي فتحي مخك معايا انا عاوز بيبي صغنن شبهك كدة
نور:انا مليش دعوه برضة
اسر:خلاص براحتك انا هروح اتجوز واحده تجبلي عيل يقولي يا بابا طلما انتي مش عاوزة خلاص مش هغصبك علي حاجه انتي حرة
نور بغيرة:علشان اقتلك واقتلها انت فاهم
اسر بضحك:طيب متجبيلي انتي انا مش معترض
نور:اسر انت ممكن تتجوز عليا
اسر:مقدرش يبقي معايا الاصلي وابص للتقليد
نور وهي تتعلق في رقبتة:بحبك يا اسر بحبك اوووي
اسر:وانا كمان بمووووت فيكي ثم قبلها بشوق وحب
(تسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح)

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

 

 

 

 

اما عند مازن استيقظت ندي من النوم وقامت من حضن مازن براحه حتي لا يستيقظ ولكن وجدت مازن يمسكها من معصمها
ندي بفزع:حرام عليك انت بتخضني دايما كدة
مازن بضحك:انتي الي بتتسحبي زي الحرامية لي كدة
ندي وهي تضربة بالمخدة:حرامية في عينك اوعي كدة
مازن بضحك:خلاص اهدي انا مقولتش حاجه غلط
ندي بغيظ: ازاي بقا انت قلت عليا حرامية
مازن: هقولك لما تلاقي حد بيتسحب كدة زي الحرامية هتقولي علية اي
ندي بتلقائية:حرامي
مازن بضحك: قولت حاجه من عندي
ندي نظرت الي مازن بغيظ ثم تحولت الي ضحك هستيري
ندي بضحك هستيري:بجد واللة عندك حق
مازن بسرحان:ضحكتك حلوة اووي
ندي:ضحكتك انت احلي
مازن:اعرف من كدة انك بتعكسيني
ندي وهي تقبلة من خدة بدلع:اة جوزي وانا حرة في اعاكسة براحتي
مازن:انتي قد الي عملتية دلوقتي دا
ندي:اة
مازن:استعني غلي الشقي بالله وما ان اقترب منها حتي فلتت منة وجريت جري مازن خلفها حتي امسكها ووضعها علي السرير وقبل راسها
ندي:مازن
مازن:قلب مازن ثم قبلها مازن بحب (تسكت شهرزاد عن الكلام الغير مباح)
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
استيقظ اسر فوجد الساعة امساء قد اتي
اسر:اي دا هي الساعة كام فنظر في الساعه وجدها ٦مساء
اسر:يا خبر انا نمت كل دا نور نورر اصحي بقا الساعه ٦
نور وهي تقوم:يالهوي انا نمت كل دا ازاي
اسر:انا هاخد دش في الساريع كدة ا مي
نور:طيب يالا بسرعة

 

 

 

 

قبلها اسر من شفاتيها بسرعة ودخل المرحاض وبعد وقت خرج اسر ودخلت نوور وخرجت وجدت اسر يتحدث في الفون
اسر بعصبية:مازن تعالي عيش معانا في القصر انت اخويا متقعدش بعيد عني انت فاهم
مازن:حاضر يا اسر متعصبش نفسك هنيجي
اسر:بكرة تكون هنا تمام
مازن:حاضر يا اسر مع السلامه
اسر:مع السلامه
اغلق اسر مع مازن الهاتف وذهب الي نور واحتضنها من الخلف
نور:كنت بتكلم مين
اسر:دا مازن
نور:هو كويس وندي كويسة
اسر:الحمدلله يا قلبي كويسين بس كنت بقولو يجي يقعد معانا هنا في القصر
نور بفرحة:بجد يا اسر
اسر:انتي مش مضيقة
نور:لا ابدا انا مش مضيقة خالص انا بحب اللمة وكفاية انو اخوك وندي زي اختي وانا بحبها
اسر بفرحة:انا كل ييوم بحمد ربنا اني قبلت واحده زيك
نور بحب:بجد يا اسر
اسر بحب:بجد يا عيون اسر يالا ننزل نشوف علي
نور:يالا
نزل اسر ونور الي الاسفل فوجد علي يجلس علي الكنبة
اسر:اي ياعم الي نزلك انت لسة تعبان

 

 

 

 

علي:انا بقيت زي الفل اخبارك اي يا بنت عمي
نور:الحمدلله انت عامل اي
علي:الحمدلله
نور:طيب انا هروح احضر العشاء عقبال متقعدو تتكلمو شوية انت واسر مش هتاخر
وبعد وقت احضرت نور العشاء وحلست هي واسر وعلي يتناولون العشاء في جو عائلي مليئ بالضحك والحب والمرح

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على 🙁رواية بين يدي الوحش)

اترك رد

error: Content is protected !!