روايات

رواية مجنونة قلبي الفصل الرابع 4 بقلم ريناد

رواية مجنونة قلبي الفصل الرابع 4 بقلم ريناد

رواية مجنونة قلبي البارت الرابع

رواية مجنونة قلبي الجزء الرابع

مجنونة قلبي
مجنونة قلبي

رواية مجنونة قلبي الحلقة الرابعة

سيليا :ح..ح..سا..م ما….الحقو…ن.ا.ي
عُمر : الحق بدأت تفوق
أحمد : أشطا روح انت ياعُمر دلوقتي
سيليا : أنا ف ف فين و ا ا انتوا مين
أحمد : مستعجله علي ايي ياقطه دلوقتي هتعرفي كُل حاجه
سيليا : انت مين وخاطفني ليه …. نهار أسوح اوعيٰ تكون هتغت*صبني وتموتني وتاخد أعضائي لا بُص والنبي أنا ممكن انفعك أنا ممكن أستدرجلك بناات وتاخد اعضائهم بس سبني أنا مُستعدة أعمل الي انتِ عايزه اشتغل معاك اشتغلك خدامه أي حاجة والنبي والنبي سبني هو ما علينا اهلي مش عايزيني بس انا مش عايزة أموت
أحمد وقع من الضحك من كلامهت وريأكشن وشها : استني بس انتِ اي الي بتقوليه دَ انا كش عايز حاجه من دَ كله
سيليا بصتله باستغراب : أمال عايزة إيي
بصلها بشه*وة من فوق لتحت : أنا عايزك انتِ ياقطه ومستعد أدفعلك الي انتِ عايزاه
سيليا : انت قليل الأدب وسافل ومتربتش اتفوو عليك
أحمد مسكها من شعرها وضربهت بالقلم : متعمليش فيها الخضره الشريفة انا عارفكم انتوا البنات بتعملوا التمثيليه دِ في الأول وبعدين بتيجوا معانا بالساهل ها قولتي ايي عايزة كام ألف اتنين خمسه الي انتِ عايزاه
سيليا ببكاء : انا مش وس*خة زيك وزي أشكال قولتلك سيبنييي انا مش عايزة حاجه سيبنيي
أحمد قعد وحط رجل علي رجل : لو قعدتي تبكي من هنا لبُكرة مش هسيبك غير لما أخُد الي انا عايزه برضاكِ او غصبن عنك
دموع التماسيح دِ مبتمشيش معايا

 

 

 

سيليا قعدت تبكي بهستيريا
سيليا : بالله سيبنييي بالله عليك اعتبرني اختك باالله انتِ معندكش اخوات بنات
أحمد بضحكه مستفزة : تؤ للأسف معنديش شكلك مش هتليني هاخد الي انا عايزه غصبن عنك
قام من علي الكُرسي ، بدأ يُف*ك أزرار قمي*صه
سيليا بدأت تعيط بهستيريا وتصرخ جاامد
سيليا : الحقوناااييييي ياناااااس الحقوناييي
أحمد : صرخي من هنا لبُكرة محدش هيسمعك
“بدأ يقرب منها وفجأة الباب اتكسر”
أسر بغضب: ابعد عنها إياااك تلمسها
أحمد اتعدل : وليه كانت تُخصك انشاء الله ولا ايي يادكتور أسر
أسر : تخصني متخصنيش دي حاجه ملكش دعوه بيها بنات النااس مش لعبه
أحمد : وانتَ تعرفها؟
أسر بعفويه : اه اعرفها

 

 

 

احمد ضحك : قولت أنا أكيد سيقاها برا
أسر لكمه في وشه : احترم نفسك وخُد بالك من كلامك دِ أشرف منك مش وس*خه زيك
“أحمد ردله اللكمة وبدأو يتخانقو وفجاءة ياسر مسك ڨازة وضرب أحمد علي راسه واغمي عليه”
أسر : يلاا قومي بسرعه اطلعي من هنا
سيليا بعياط وشهقات: ح ح حاضر
أسر: استني أنا هوصلك
سيليا : ل ل لا لا أنا هروح لوحدي
أسر : أنا بقولالكلمه مش بكررها اسمعي الكلام واركبي يلا
*وبالفعل ركبت سيليا وطول الطريق كانت باصه في الفراغ وساكته دموعها بس الي بتنزل فجأة أسر وقف العربيه علشان يتكلم معاها ”
___________
حسام كل دَ بيدور علي سيليا
حسام : اووف بقيٰ ياربي انا تعبت روحتي فين يا سيليا بس يارب ساعدنا الاقيها
كان بيبص حواليه لمح سيليا في عربية
حسام : إيي دَ سيليا
سيليا : حسام !

 

 

 

حسام : انتِ بتعملي إيي مع أسر هناا
سيليا : حسام انا …
حسام بحِده : انزلي يالاا
سيليا :حساام استني افهمك
حسام : قولت انزلي
أسر : حسام استني سيليا …
حسام : أسر من فضلك متدخلش بيني وبين أختي
شد سيليا من إيدها بقوة وزقها في العربيه بقوة
سيليا بغضب : انت ليه بتعملني كدَ من غير ما تفهم في اييي وليه انا كنت معاه
حسام بغضب شديد: انتِ تخرسي خاالص ومسمعش صوتك
“سيليا سكتت علشان عارفه اخوها مجنون اول ما وصلوا شدها من شعرها لحد الشقه اول ما وصل عند الباب قعد يخبط بعنف وجامد علي الباب”
إيمان بخضه وهي بتفتح الباب وجايه : ايوة ايوة جايه في ايي …حساام انتِ ماسكها كدَ لييه
حسام زقها بعنف جوا الشقه : الفاج*ر دِ كانت سيقاها برا نحنا هنا قلقنين وبندور عليها وهي سيقاها برا ومع مين مع العريس الي طفشته من يومين ومثلت علينا اييي عاجبك الحرام ولا اييي
سيليا جريت علي مامتها : م م ماما كداب والله العظيم كداب صدقيني انتِ عارفه بنتك كدَ
حسام مسكها من شعرها ونزل فيها ضرب : انا كداب يازبا*له مَ هتوقع منك ايي مَ انتِ سيقاها مع الرجاله في الحرام
“فجأة سيليا اغمي عليها من كتر الضرب”.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مجنونة قلبي)

اترك رد