روايات

رواية حورية الجاسر الفصل الثامن 8 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر الفصل الثامن 8 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر البارت الثامن

رواية حورية الجاسر الجزء الثامن

رواية حورية الجاسر الحلقة الثامنة

حوريه فتحت عينيها بخوف ورهبه….حوريتي اهلا بيكي
حوريه….انت مين وجبتني هنا ليه
الشخص ظهر وحوريه اتصدمت ورجعت لورا بخوف….مراد
مراد….قلب مراد
حوريه بخوف….انت جبتني هنا ليه جاسر الحقني
مراد سحبها من شعرها بقوه وضحك ضحكه خبيثه….محدش هيقدر ينقذك من بين ايديا ولا حتي جاسر بتاعك انتي ملكي
حوريه بصوت عالي ودموع…..اوعي تفكر تقرب مني انت فاهم وبعدين انا ملك لجاسر وبس
ضر”بها بالقلم جامد حوريه حطت ايدها علي شفايفها اللي نذفت
مراد….انتي ملكي انا وبس
حوريه بدموع….مراد انت بتعمل اي انت اتجننت
مراد بصوت عالي….ايوة اتجننت علشان حبيتك انا بعشقك يا حوريه
حوريه بخوف…..وانا بحب جوزي ومستحيل افكر فيك
مراد بغضب….جوزي جوزي جوزي انا هريحك منه للابد
حوريه بدموع وخوف….لا يا مراد متعملش كده
مراد بكره…..لا هعمل اكتر من كده انا بحبك انتي مش عارفه انا عملت اي علشان تكوني ملكي انتي متعرفيش انا اتعذبت كد اي

 

 

 

قالها بصوت عالي لدرجه ان حوريه رجعت لورا بخوف
مراد……لا يا حوريه انا مستعد اعمل اي حاجه علشان تكوني ليا
حوريه بدموع انكمشت علي نفسها بخوف منه
________
عند جاسر كان عامل زي الطفل اللي مش لاقي امه
جاسر قاعد وحاطط ايده علي راسه وحاسس انه ضايع
جاسر…..انتي فين يا حوريه يارب احميها
تلفونه رن جاسر رد….ايوة عرفت مكانها فين
…ايوة يا باشا الجي بي اس مكانها موجود في مخزن قديم اسمه****
جاسر….تمام لو عرفت اي حاجه جديده قولي
جاسر قفل وحط التلفون في جيبه وخرج من البيت ركب عربيته وساق باعلي سرعه
جاسر…..يارب احميها يارب انا مش حمل اني اخسرها
التلفون رن حط ايده في جيبه علشان يجيب التلفون راح واقع في الدواسه…مش وقتك دلوقتي
التلفون استمر في الرنين
جاسر مد ايده يجيبه ومنتبهش للطريق رفع راسه ولقي عربيه نقل كبيره في وشه
جاسر برق بصدمه…
__________

 

 

 

ورد فاقت اول ما فتحت عينيها لقيت فهد قاعد جمبها وماسك ايديها
فهد بفرحه….ورد انتي فوقتي انتي كويسه حاسه بحاجه
ورد بتعب….لا انا كويسه
فهد باس ايدها بحب وخوف….انا اسف انا عارف اني غلطان سامحيني
ورد بتعب وصوت مرهق…..فهد انتي بتأذيني بتصرفاتك انا حبيتك وانت عملت اي اهنتني وعملت كل حاجه ممكن تخليني اكرهك بس انا مش قادره اكرهك يا فهد صدقني
فهد بحب….اوعدك اني مش هأذيكي تاني ورد سامحيني انا بحبك صدقيني ايوه انا اول مره اقولهولك بس عرفت قيمتك لما حسيت اني ممكن اخسرك ورد انا كنت بموت وانتي في اوضه العمليات كنت حاسس ان روحي بتتسحب مني
ورد….انا مستعده اديك فرصه تاني بس صدقني لو عملت حاجه اذتني انا هنساك نهائي
فهد بفرحه….اوعدك مش هجرحك ولا اذيكي تاني
ورد ابتسمت بتعب وفهد بادلها الابتسامه
________
مراد….انتي متعرفيش انا بحس بايه حبك عامل زي الحرب يا حوريه من اول يوم شوفتك فيه من اول لحظه بقينا فيها اصحاب من اول مره قولتيلي انك بتحبي جاسر انا حسيت اني خسرت كل حاجه

 

 

 

حوريه بخوف…..لا انت مستحيل تكون مراد اللي اعرفه مستحيل
مراد بحزن…..لا صدقي انا مراد ايوة مراد اللي مكنش بيحب يشوفك زعلانه ولا حتي مضايقه انا مش عارف انا ممكن اكون حاسس بايه اتجاهك بس اللي اعرفه ان في نار قي قلبي
حوريه بدموع…..بس الحب مش بايدينا يا مراد
مراد لسه هيرد سمع رد من صوت هو عارفه
…الحب فعلا مش بايدنا
مراد لف بصدمه…..ريهام
ريهام بحزن…..الحب فعلا مش بايدنا لانه لو كان بأيدنا عمري ما كنت هفكر اني احبك ولو لحظه واحده زي ما هي مش بتحبك وبتحب واحد تاني انا بحبك وانت بتحب واحده تانيه
بس لا يا مراد مش هخليك تأذيها صدقني
ريهام قربت منه زقته وقع
ريهام لحوريه….اطلعي بسرعه من هنا الباب علي ايدك اليمين بسرعه
حوريه بصت لمراد بخوف وقامت من مكانها جريت لبرا
مراد كان هيلحقها ريهام سحبته عليها وقعت وهو وقع

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حورية الجاسر)

اترك رد