روايات

رواية اغرمت بالقاتل الفصل الرابع 4 بقلم رحمة محمد

رواية اغرمت بالقاتل الفصل الرابع 4 بقلم رحمة محمد

رواية اغرمت بالقاتل البارت الرابع

رواية اغرمت بالقاتل الجزء الرابع

رواية اغرمت بالقاتل الحلقة الرابع

كانت نايمه علي السرير
وبتتقلب يمين وشمال
فجأه حست بايد بتخنقها
فتحت عنيها بخوف وهي بتحاول تبعد الايد عنها وبتكح بقوه
قربت ايديها من الكومدينو ومسكت الڤازه وضربتها فوق دماغه
زقته ووقع من علي السرير
وهي قامت جري من علي السرير وقفت في ركن من الاوضه وكانت حاطه ايديها علي رقبتها وبتكح جامد ومش قادره تاخد نفسها وبتنادي بصريخ
داغر، داغررررررر
قام الشخص وقف
وبصتله بخوف انت عاوز تموتني
خلع القناع وحط ايده علي دماغه
انتي هبله انا لو كنت اتكيت شويه عليكي كان زمانك موتي
انا مصدومه فيك بجد ازاي تخنقني كده
عارفه الخبطه مبتوجعش انا لازم اعلمك ازاي تتدافعي عن نفسك انا اعدائي كتير
داغرررر متلفش بالكلام بتخنقني ليه
عشان اعرف قدراتك
امم وعرفت اتفضل اخرج
بكره الساعه ٦الاقيكي في مخزن الڤيلا
راحت عنده
نعم وده ليه
هتعرفي بكره قفل الباب وخرج
اتكلمت بخبث
حبسك علي ايدي ياداغر
……………… عند احمد
احمد
نعم ياعمتو
قلبي مش مطمن علي هنا مين داغر ده
صديق ليا كده
احمد والله انو لو حصل لبنتي حاجه انا مش هرحمك انا عرفت كل اللي فيها
ايي عرفتي ازاي
سمعت ابوك وهو بيتكلم مع امك
انت هربت وسبت بنتي للشخص ده
صدقيني هو هيحميها وهنا هتحبه بسرعه
ابتسمت بسمه غير مفهومه
………………… في الصباح
اتكلم بزعيق
ياله قومي
في اي يالهوي
وقف وبص في الساعه
انا مش قولت ٦الصبح تكوني عندي
بصت في الساعه
الساعه ٥و٤٠دقيقه مصحيني ليه وبعدين هو انت كنت بتتكلم جد في موضوع ٦الصبح ده
اتكلم بصوت عالي
هو انا بلعب معاكي كلامي كله جد وتسمعيه وتنفذيه
قامت بغضب
هو في اي بقي
لف ايديها ورا ضهرها واتكلم في ودنها
صوتك ميعلاش تاني ياصغيرة
ااه ايدي سيبها
حاضر
ساب ايديها
بقت و٤٦ ياله ٤٧ انجزي
لبست ترنج ابيض
ونزلت وهي مش طايقه حد
ياله اعملي ضغط
بصتله وفتحت بوقها
نعم انت مصحيني من ٦عشان انزل ضغط
اعملي وانتي ساكته لسه في تدريب سوا عشان اعلمك حركات عشان تعرفي تضربي اللي قدامك وكمان لسه هعلمك ازاي تمسكي السلاح*وتضربي بيه
ياماما وده ليه وسلاح اي انت بجد زعيم مافيا وقاتل
ايوه
ياله
بدات تنزل ضغط عشان تسخن وعلمها شويه حركات عشان تعرف تدافع عن نفسها وعلمها حركات لما يعملها بعينه او يشاورلها بايده تعملها
تعبت خلاص بمو، ت
انتي ضعيفه
ابتسمت بخبث
او ببين كده
بصلها بخبث اكتر
اهه فاهم
كملوا ودخلت وقفت قدامه عشان يدربوا زي ضر، ب كده
تعالي ياصغيره ياله
جت عشان تتضربه بالبوكس
صدها
حاولي ياله
جريت بعنف وديه كانت اول مره تظهر حركه من حركتها ليه
ضر، بته في وشه جامد وعده ضر، بات في بطنه
مسح الدم* اللي نزل من انفه
وابتسم
صغيره بس مشاكسه وشكلك بتخربشي
اومال
بس كفايه كده النهارده النفس اتقطع بقالنا ٦ساعات بدربني
صح ياداغر اي قصتك وليه احمد يجوزني ليك وانت هولاكو كده
لازم تكسبي ثقتي عشان احكيلك
ياااه انا لسه مكسبتش ده انا حتي مراتك
بصلها ومشي
طلعت خدت شور ولبست وكانت بتجفف شعرها جالها اتصال
بس من رقم مش من مصر
الو
هناا
خالتو سهير
اتكلمت بعياط
معتز
اتكلمت بخضه
ماله
كانت منهاره من العياط وصوتها مش مفهوم منه حاجه
قت.. لوه قت.. له
ايييي مين اللي قت. له وازاي
ااااه ابنييي الشخص اللي اتجوزتيه هو اللي قت.له
اتكلمت وهي بتاخد نفسها بالعافيه
د. اغر، داغر اللي قتله
هو وسفرني انا وعمك رفعت تركيا وانا سرقت موبايل واحد من رجالته الشخص ده ابعدي عنه ضر، به منغير رحمه كان ابني دمه سايح* وهو بيضحك
سمعت صريخها والخط اتقطع
خالتووووو
اتكلمت بعياط وعصبيه
داغررررر مو، تك علي ايدي……………..

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اغرمت بالقاتل)

اترك رد

error: Content is protected !!