روايات

رواية احببت رجل مافيا الفصل الثالث 3 بقلم ملك نزيه

رواية احببت رجل مافيا الفصل الثالث 3 بقلم ملك نزيه

رواية احببت رجل مافيا البارت الثالث

رواية احببت رجل مافيا الجزء الثالث

احببت رجل مافيا
احببت رجل مافيا

رواية احببت رجل مافيا الحلقة الثالثة

ميان : اوكي يلا امشي بقي .
ميان بدأت باخرج احمد من الغرفه بقوه و بمجرد فتح الباب اتفجأوا بصوت ضرب قادم من غرفه زين و فجاه الصوت توقف .
ميان : هو في ايه .
احمد : معرفش .
ميان : تيجي نخبط.
احمد : خبطي انتي يا ماما انا مليش في ؛ هو انا اللي عايز اتجوزوا ولا انتي .
ميان : اسكت .
لسه ميان ملحقتش تخلص كلامها لقت زين خارج و هو وشوا متعور و بينزل من رأسوا دم*اء .
ميان برعب : ايه ده ايه اللي حصل .
زين ملحقش يرد و وقع علي ميان بدون شعور .
ميان صرخت ثم قالت : احمد اتصل بالاسعاف.
فعلا الإسعاف وصلت و اخدوا زين و الفندق كلوا بيبص برعب .
في المستشفي :
الدكتوره : هو ايه اللي حصل يا فندم .
زين : مفيش حاجه حصلت .
الدكتوره : ممكن حضرتك تساعدنا علشان نقدر نساعدك الشرطه بره بس انا مش عايزه اعرفهم أن حضرتك فوقت مستر ” زي ” .

 

 

 

زين نظر لاعين الدكتور و في نفس اللحظة خلعت الدكتوره الماسك الذي كانت ترتديه .
زين : اميره ياه يابنتي انتي وحشتيني اوي انتي جيتي هنا ازاي .
اميره : فاكر اللي حصل في امريكا .
زين : انا فخور بيكي جدا .
اميره : بعد اللي حصل بقي انا هربت و جيت علي هنا .
( طبعا كلنا عايزن نعرف ايه اللي حصل بس انا مش هقولقوا 😂😂🤪 )
اميره : المهم دلوقتي علشان محدش ياخد باله انت هتقول انك وقعت علي دماغك علي إزازه و الجروح اللي في وشك اثر كسر الإزازه .
زين : طب يلا نديهم .
اميره خرجت وقامت ميان بسرعه .
ميان : ايه اللي حصل هو فاق .
اميره : في ايه يا فندم مالك .
ميان : ايه عايزه اطمن عليه .
اميره وجهت كلامها الظابط : حضرت الظابط حضرتك ممكن تدخل دلوقتي الاستاذ فاق .
ميان زقت الدكتوره : وسعي كده علشان ادخل اشوفوا .
اميره : مينفعش تدخلي .
ميان : ليه .

 

 

اميره : انا الدكتوره و بقول مينفعش تدخلي .
ميان كانت هتقتل الدكتوره بس الظباط وقفوا في الوسط .
الظابط : انسه ميان .
ميان : نعم .
الظابط : استني هنا لحد اما ندخل و نخرج .
اميره بصت لميان بصه استهزاء : انا هدخل بقي باي .
وطلعت لميان لسانها 😛😛.
الظابط : ولا حضرتك يا دكتوره مينفعش تدخلي .
ميان نظرت لاميره و بدأت بالضحك بهستيريه .
دخل الظابط للغرفه .
الظابط : ازي حضرتك استاذ زين .
زين : ازيك .
الظابط : انا عارف انك لسه تعبان بس ممكن اعرف ايه اللي حصل .
زين : مفيش حاجه انا وقعت علي ازازه زجاج و اتعورت .
الظابط : بس الناس اللي في الغرف اللي جنبك قالوا إنهم سمعوا صوت ضرب .
زين : معرفش اكيد صوت خبطي في الازازه.
الظابط : تمام انا اسف علي الازعاج .
زين : مفيش حاجه .

 

 

 

اول اما الظابط خرج ميان دخلت بسرعه .
زين : انتي ايه اللي جابك هنا .
ميان : عايزه اطمن عليك الله .
زين : شكرا يلا امشي .
ميان : ايه انت لسه مرمي عليا و بوظت لبسي بدمك فمش همشي قبل التعويض .
زين : اديكي فلوس ازاي انا دلوقتي .
ميان : هات رقمك و ابقي حولي الفلوس .
زين : ماشي .
أخرج زين هاتفه و أعطاه لميان .
ميان : اسمي نفسي ايه .
زين : البقره .
ميان بنرفزه : ايه .
زين بضحك : اكتبي اللي انتي عايزاه.
ميان : انا كتبت ميان القمر الجميله المحترمه الكيوت .
زين مسك الموبيل و ضحك : انتي كاتبه الكتكوت مش الكيوت .
ميان : ايه ده الكيبورد ده بايظ .
زين بدأت بالضحك و ميان كمان .
ميان : انت هتخرج امتا .

 

 

 

زين : ممكن بكره .
ميان : انا هبات معاك .
زين : هو انتي معندكيش أهل يسألوا عليكي .
ميان و أعينها مليئه بالدموع : اهلي ماتوا زمان و انا حاليا بدير شركات والدي و نزلت في الفندق كاجازه بس انت ضيعت الاجازه عليا .
زين : خلاص ولا تزعلي بكره هخرجك.
ميان : بجد .
زين : يلا شوفي هتنامي فين .
ميان و زين فضلوا يتكلموا لحد الساعه ٣ بليل و فجاه باب الغرفه اتفتح و نظر أحدا لزين و كان يرتدي ملابس سوداء بالكامل و قال : hi Mr Zi I miss you so much.
( ازيك مستر زي انا افتقدك للغايه )
Bonus track. جزء مني ليكوا
زين و ادم كانوا قاعدين سوا .
زين سمع صوت حد بيحاول يفتح الشباك .
زين بص لادم و همس : ادخل التويلت استخبي جوه و لما اخلص هنادي عليك تشيل الجث*ث .
ادم : تمام .
فجاه الشباك اتفتح حصل جزء اكشن بدأ زين يضربهم لحد اما خلص عليهم كلهم خرج ادم و شال الج*ثث و زين مفهوش اي خدش ولكن بمجرد خروج ادم من الشباك دخل رجل آخر وضرب زين علي رأسوا من ورا و هرب .

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت رجل مافيا)

اترك رد