روايات

رواية حورية الجاسر الفصل السادس 6 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر الفصل السادس 6 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر البارت السادس

رواية حورية الجاسر الجزء السادس

رواية حورية الجاسر الحلقة السادسة

جاسر كان نايم وواخد حوريه في حضنه
حوريه….جاسر انت نمت
جاسر….لا في حاجه
حوريه اتعدلت….هو انت كنت مصدقني اني معملتش حاجه
جاسر بتنهيده….حوريه انا عمري ما شكيت فيكي بس لما عرفت انا اتصدمت ازاي ده يحصل وانا كنت فين لما ده حصل
جاسر قرب منها….بس كل اللي حصل كان بسبب اني بحبك
حوريه بصت ليه بصدمه
جاسر….انا بحبك من وانتي طفله دايما كان قلبي متعلق بيكي كنت بكره كلمه ابيه منك
حوريه قاطعته…..انا بحبك بس انت دايما بتصرفاتك كنت بتخليني اشك في انك تفكر تحبني
جاسر بإبتسامة…..ليه بقي
حوريه….شوف كنت بتعمل معايا اي بقا
جاسر….وانا بقي هصلح اللي عملته
حوريه….بتقرب ليه
جاسر غمزلها وقاطع كلامها وهو بيقبلها بحب وشغف
حوريه استجابت ليه وده كان مخلي جاسر فرحان
_________

 

 

هنعمل اي يا باشا
…هنكسره بس المره دي مش هيعرف يقوم
ازاي يا باشا
…ورد
مش دي اخته يا باشا
…اممم ايوة اخته عايزك تتخلص منها
…امو”تها يا باشا
…بدون رجعه وقتها هو هيتكسر ومش هيقدر يقف وقتها اقدر اخد حوريه منه
اللي تشوفه يا باشا
…روح انت نفذ اللي قولتلك عليه
________
حوريه واقفه في المطبخ بتجهز الفطار
جاسر طلع من الاوضه وكان لابس بنطلون بس
حوريه حست بيه ولفت بسرعه
جاسر حاوطها بايده بينه وبين الرخامه
حوريه بتوتر…..جاسر

 

 

 

جاسر وهو مركز علي شفايفها….قلبه
حوريه….ابعد علشان اجهز الفطار
جاسر شالها من وسطها وقعدها علي الرخامه
حوريه….جاسر الرخامه ساقعه نزلني
جاسر بغمزه….طيب ما تيجي ادفيكي
حوريه بخجل….جاسر بس بقا
جاسر….تؤ تؤ يا قلبي
جاسر قرب منها وهو محاوط وسطها بايديه
وقبلها بحب حوريه لفت ايديها حوالين رقبته وجاسر قرب منها
حوريه بعدت عنه بسرعه….جاسر ابعد بقا خليني اجهز الفطار
جاسر بعد عنها….ماشي بتزوغي مني بس لينا اوضه تلمنا
حوريه ضحكت علي طريقته وجهزت الفطار وفطروا
جاسر دخل الاوضه وغيره هدومه لقميص ابيص وبنطلون اسود وسرح شعره وخد المحفظه والمفاتيح والتلفون
حوريه…..جاسر ممكن اطلب منك طلب
جاسر….اممم قولي
حوريه….انا عايزة اروح عن ورد وماما فايزه بقا

 

 

جاسر بص ليها واتكلم….جهزي نفسك يلا بسرعه
حوريه دخلت الاوضه وغيرت هدومها لفستان اسود جميل
زاد جمالها جاسر مسك ايدها وخرجوا ركبوا العربيه واتجهوا للفيلا
حوريه دخلت الفيلا بابتسامة….ياللي هنا يا اهل البيت
فايزه بفرحه…..حوريه بسم الله ماشاء الله ربنا يجعلك دايما مبسوط
حوريه وهي بتحضنها بحب….حبيبتي يا ماما
اومال فين ورد
فايزه….ورد لسه خارجه
حوريه باستغراب….خرجت تعمل اي
فايزه….مش عارفه والله يا بنتي بس هي قالت عندها مشوار مهم
جاسر قطع حديثهم…..ست الكل عامله ايه
فايزه حضنته…..بخير الحمدلله
وشك منور يا جاسر ربنا يجلكم فرحانين دايما
جاسر…..اومال فين فهد وورد
فايزه…..فهد خرج من امبارح ومرجعش
وورد خرجت من شويه

 

 

 

جاسر….ماشي انا هكلم فهد واشوفه فين واشوف ورد خرجت فين
جاسر رن علي فهد والتلفون مغلق
ورن علي ورد كان بيرن بس محدش بيرد
جاسر قلق عليهم
_________
ورد….في اي يا عم محمد
محمد….معرفش يا بنتي العربيه مفيهاش فرامل
ورد بصدمه….ازاي ده
محمد….متخافيش يا بنتي انتي امانه عندي مش هسمح يحصلك حاجه
ورد….خد بالك والنبي يعم محمد
محمد….يارب اقف معانا يارب
ورد بدموع….عم محمد خد بالك
محمد….حاضر حاضر
ورد بصدمه….حاسب يعم محمد
________

 

 

جاسر…..ايوة عايزك تعرفلي مكان ورد اه بعتلك رقمها
قفل مع الشخص اللي كان بيكلمه
حوريه حطت ايدها علي كتف جاسر…..جاسر في اي
جاسر….مفيش بس مش عارف انا قلقان ليه
حوريه بتوتر….متخفش انا عارفه انك قلقان علي ورد بس هتكون بخير صدقني
جاسر حضنها…..يارب يا حوريه انتو كل حياتي معرفش اعيش من غيركم
_______
فهد حط ايده علي صدره….في اي انا حاسس اني مش قادر اتنفس وان في حد غالي عليا واقع في مشكله
مسكه تلفونه لقيه مقفول فتحه لقي مكالمات كتير من ورد وجاسر
مسك تلفونه ورن علي ورد مره اتنين محدش رد في المره التالته في حد رد مكنش ورد
…السلام عليكم
فهد بقلق….وعليكم السلام…
مين
…حضرتك انا واحد كنت معدي بعريتي وصاحبه الرقم ده كانت عامله حدث علي الطريق
فهد بصدمه التلفون وقع منه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حورية الجاسر)

اترك رد