روايات

رواية حورية الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر الفصل الخامس 5 بقلم ملكة القلم

رواية حورية الجاسر البارت الخامس

رواية حورية الجاسر الجزء الخامس

رواية حورية الجاسر الحلقة الخامسة

جاسر حط ايده علي وشه وغمض عينيه وهو بيتنفس بغضب
حوريه رجعت لورا بخوف
جاسر شدها جامد عليه وقبلها بجنون وغضب حياه بتحاول تبعده عنها ومش قادره
جاسر بعد عنها وسحبها من شعرها بقوه….اوعي تفكري او عقلك يصورلك انك تمدي ايدك عليا فاهمه والا وربي اوريكي اللي عمرك ما شوفتيه
حوريه بدموع….انا معملتش حاجه غلط انت اللي بتكلمني بطريقة وحشه
جاسر ابتسم بشر…..انتي لسه شوفتي حاجه انتي بقا يا حلوه هتقومي زي الشاطره تنضفي الشقه دي كلها يلا
حوريه بدموع…..بس الوقت متاخر وانا تعبانه
جاسر بصوت عالي….اظن سمعتي انا قولت اي
حوريه بدموع وخوف….حاضر
جاسر دخل الاوضه وحوريه بصت للشقه ودموعها نزلت بدأت تنضيف
وجاسر كان قاعد في الاوضه ومرجع راسه لورا
___________

 

 

 

ورد كانت قاعده علي السرير ومش عارفه تنام
لحد ما حست ان حد في البلكونه…
قامت من علي السرير وراحت ناحيه البلكونه فتحتها لقيت حد بيزقها لجوا
ورد اتخضت…..انت ازاي تدخل كده بتعمل اي
فهد وهو بيبص ليها من فوق لتحت….امممم مش مهم دخلت ازاي الا قوليلي اي الجمال ده
ورد بصت لنفسها وجريت علي السرير وسحبت الغطا
فهد…..بتخبي اي ما انا شوفت كل حاجه
ورد بتوتر….شوفت اي وبعدين انت ازاي تدخل بالطريقة دي
فهد قرب منها وسحب الغطا لسه هتصرخ حط ايده علي بوقها
فهد….هششش بقولك اي لو سمعت صوتك هعمل حاجه مش هتعجبك
ورد…..اطلع بر يا فهد
فهد….مش هطلع يا ورد وبعدين انا محسبتكيش
ورد….تحاسبني علي اي
فهد….علي اللي حصل الصبح

 

 

ورد….فهد اوعي تفكر انك تقرب منى او تعملي حاجه
فهد….امممم هعاقبك
ورد وقفت قدامه….انت مين علشان تعاقبني وعلي اي
فهد اتعصب من طريقه كلامها وسحبها جامد من وسطها وباسها بقوه
ورد اتصدمت وبعدت عنه
ورد بصت ليه بعيون حمراء وضربته بالكف
ورد بدموع….انت ازاي تعمل كده
فهد….ورد انا
ورد بصوت عالي….انت اي اطلع برا يا فهد وكل حاجه بينا منتهيه اطلع برا
فهد مسكها من ايدها….ورد انا اسفه انا مش عارفه عملت كده ازاي
ورد بعدت عنه وراحت فتحت الباب
فهد طلع وورد قعدت علي السرير وهي قرفانه منه ومن نفسها
_________
حوريه خلصت تنضيف الشقه ومكنتش حاسه بتعب او وجع واستغربت ده
بصت علي اوضه جاسر ومرضيتش تدخل ودخلت الاوضه اللي جمبها
في اوضه جاسر بص في الساعه….معقوله مخلصتش لحد دلوقتي
جاسر قام وطلع من الاوضه لقي الدنيا نضيفه
في الاوضه حوريه طلعت من الحمام وهي لافه فوطه حوالين جسمها
جاسر فتح الباب مره وحده
حوريه صرخت بخجل ولسه هتجري جاسر سحبها من ايدها
حوريه….جاسر

 

 

 

جاسر دايب في جمال عينيها وشكلها بشعرها المبلول اللي يخطف القلب
جاسر قرب منها اكتر وحوريه حطت ايديها علي صدره
حوريه بضعف….جاسر
جاسر كان سامع اسمه كأنه موسيقي من بين شفايفها
جاسر دفن وشه في رقبتها وحوريه مكنتش قادره تبعده عنها
جاسر كان مغيب وحوريه بين ايديه
جاسر شالها
حوريه….جاسر انت بتعمل ايه
جاسر….هششش حوريه انتي فعلا حوريه
حوريه….نزلي يا جاسر
جاسر….تؤ تؤ مش هنزلك
جاسر بص ليها بحب حوريه اتكسفت ولفت ايديها حولين رقبته
جاسر دخل الاوضه ونزلها علي السرير
حوريه لسه هتجري منه سحبها….راحه فين
حوريه….جاسر ابعد
جاسر قطع كلامها ببوسه كلها حب وشوق
حوريه اتجاوبت معاه

 

 

 

جاسر نسي كل حاجه وغرق في بحر عشقها
مرت نص ساعه وجاسر بعد عنها بصدمه
جاسر….حوريه انتي ازاي انا مش فاهم
حوريه بدموع….معرفش بس انا كنت واثقه ان انا معملتش حاجه والله
جاسر مردش عليها وفضل سرحان
حوريه قربت منه ومسكت وشه بين ايديها….جاسر انت مصدقني صح انا معملتش حاجه جاسر انت اول واحد تقرب مني
قالتها بفرحه…
جاسر بص ليها وسحبها لحضنه…..انا اسف بس اوعدك هعرف مين اللي عمل كده
جاسر باس رأسها وحاسس بتأنيب ضمير علي اللي هو عمله معاها
_________
في مكان مليئ بالشر
زي ما بقولك يا باشا اتجوزها
… يا غبي هنتكشف كده ده لو كنا لسه متكشفناش
والله يا باشا احنا مفكرناش انه ممكن يتجوزها انت اللي قولت ان هو هيرميها وانت هتتجوزها
…انا عايزاكم تخلي عينيكم مفتوحه واللي اقولكم عليه تنفذوه اما حوريتي انا هقدر اجيبها بمعرفتي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حورية الجاسر)

تعليق واحد

اترك رد