روايات

رواية احببت صغيرة الفصل السادس عشر 16 بقلم سلمى شريف

رواية احببت صغيرة الفصل السادس عشر 16 بقلم سلمى شريف

رواية احببت صغيرة البارت السادس عشر

رواية احببت صغيرة الجزء السادس عشر

احببت صغيرة
احببت صغيرة

رواية احببت صغيرة الحلقة السادسة عشر

عند سوزي وهي تحاول الخروج من القصر
احد الخرس و هو يمنعها: اسفه يا مدام بس صقر بيه طلب ان محدش يطلع من بوابه القصر
سوزي بتكبر: انتي بتمنعني انا
احد الخرس: دي اوامر صقر بيه يا هانم
سوزي بغيظ. دخلت القصر تاني
سوزي بغضب: لزم اطلع من هنا
عند صقر
روح وهي نائمه في حضن صقر: صقر انتا صاحي
صقر وهو مغمض عنيه: امم
روح بطفوليه: هو يعني اناوكنت عايزه
صقر بضحك: قولي عايزه اي
روح بطفوليه : انتا مجبتش الشيكولاته لي
صقر بضحك: متجوز طفله ولله

 

 

 

روح: متقولش طفله بس هو احنا هنروح امتا انا زهقت ولله
صقر: بس احنا مش هنروح القصر
روح بستغراب: هنروح فين
صقر: لنا نوصل هتعرفي يله بس جهزي نفسك علشان هنمشي دلوقتي
روح و هي بتقوم: هنمشي دلوقتي
صقر بغمزه: احب اسعدك و انتي بتلبسي
روح: قليل الادب
صقر بضحك: ليكي يوم
دخلت روح جهزت نغسها و صقر جهز نفسو ونزلو
روح؛ مش هتقولي ريحين فين بقا
صقر بضحك: استني بقا و هتعرفي
روح بطفولبه: ماشي يا صقر
صقر بضحك: قولي عايزه اي
روح بطفوليه : انتا مجبتش الشيكولاته لي
صقر بضحك: متجوز طفله ولله
روح: متقولش طفله بس هو احنا هنروح امتا انا زهقت ولله
صقر: بس احنا مش هنروح القصر
روح بستغراب: هنروح فين

 

 

 

صقر: لنا نوصل هتعرفي يله بس جهزي نفسك علشان هنمشي دلوقتي
روح و هي بتقوم: هنمشي دلوقتي
صقر بغمزه: احب اسعدك و انتي بتلبسي
روح: قليل الادب
صقر بضحك: ليكي يوم
دخلت روح جهزت نغسها و صقر جهز نفسو ونزلو
روح؛ مش هتقولي ريحين فين بقا
صقر بضحك: استني بقا و هتعرفي
روح بطفولبه: ماشي يا صقر
صقر بتوهان: اجمل صقر سمعتها في حياتي
روح بخجل: بطل بقا
صقر: بقولك اي متجيبي بو”سه 😗
روح بصدمه من جراتو : يا سافل يا..
صقر: خلاص خلاص مكنتش بو”سه يعني
روح: ايوه كده

 

 

 

صقر: نامي لسه الطريق طويل
صقر بضحك: قولي عايزه اي
روح بطفوليه : انتا مجبتش الشيكولاته لي
صقر بضحك: متجوز طفله ولله
روح: متقولش طفله بس هو احنا هنروح امتا انا زهقت ولله
صقر: بس احنا مش هنروح القصر
روح بستغراب: هنروح فين
صقر: لنا نوصل هتعرفي يله بس جهزي نفسك علشان هنمشي دلوقتي
روح و هي بتقوم: هنمشي دلوقتي
صقر بغمزه: احب اسعدك و انتي بتلبسي
روح: قليل الادب
صقر بضحك: ليكي يوم
دخلت روح جهزت نغسها و صقر جهز نفسو ونزلو
روح؛ مش هتقولي ريحين فين بقا
صقر بضحك: استني بقا و هتعرفي
روح بطفولبه: ماشي يا صقر
صقر بتوهان: اجمل صقر سمعتها في حياتي
روح بخجل: بطل بقا
صقر: بقولك اي متجيبي بو”سه 😗

 

 

 

روح بصدمه من جراتو : يا سافل يا..
صقر: خلاص خلاص مكنتش بو”سه يعني
روح: ايوه كده
صقر: نامي لسه الطريق طويل
سوزي بتعب: التليفون ف فين التليفون اه بترن علي الرقم مش بيرد
سوزي بتعب اكبر وبدا جسدها يؤلمها: اااه ل لزم اطلع من هنا
فضلت ترن علي الرقم لحد ما رد: ا الو عع عايزه كيس عايزه كيس هديك الي انتا عايزو بس هات كيس
المجهول: ماشي المرادي بس المره الجايه هتنفذي
سوزي: حاضر حاضر قولي فين الكيس و هنفذ ولله
المجهول: هتلقي عندك في مكان تحت درج الحمام
اسرعت اليه سوزي ووجدت الكيس فتحتو بسرعه وظلت تتعاطي المخ”درات بكثره
عند صقر بقا
روح: هتخدني فين يا صقر
صقر وهو حط يده علي عينيها: استني متفتحيش
روح بحب: حاضر
صقر: فتحي بس براحه
بدات روح فتح عينيها ببط فوجدت جناح بكامل وعلي الجدران صورها هي وصقر ومكتوب علي الجدران بحبك
روح بحب ودموع : د دا بجد ياصقر انتا عملت كل دا.

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت صغيرة)

اترك رد