روايات

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثامن عشر 18 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني البارت الثامن عشر

رواية أحببتها رغما عني الجزء الثامن عشر

رواية أحببتها رغما عني الحلقة الثامنة عشر

عند حسام كان وصل القصر بس لما دخل انفزع من شكل ابوه وجرى عليه بسرعه
حسام بقلق وهو بيحاول يفوقه:بابا قوم بابا مامااااااا
نزلت سلوى تجرى(والده حسام&وأسد ) على صوت حسام بس لما شافت فارس
سلوى بتوتر :فى آه يا حسام ماله أبوك
حسام:معرفش بسرعه اطلبى الإسعاف
سلوى بخوف:وإحنا لسه هانستنا يلا بسرعه
حسام شال فارس وسلوى راحت معاه على المستشفى
غافلين عن تلك العيون المنتقمه التى تتابعهم بشماته
سجى ببرود وتتذكر ماضيها القاسى:ولسه يا ولاد الزناتى وقامت خدت دوش وطلعت لبست قميص أبيض من بتوع حسام وفردت شعرها وقعدت تخطط ازاى هتنتقم…
🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊

 

 

عند أسد كان بيكسر كل حاجه فى الأوضة بغضب عشق لما سمعت خرجت بسرعه
عشق بخوف:أسد فى آه
أسد شاورلها أنها متتكلمش وقعد يدور فى الأوضة ويكسر
لحد أما لقى كاميرا صغيره محطوطه فى الاباجوره جنب السرير
أسد بغضب مسك الكاميرا ودششهها ميه حته:يا ولااااااد الك*لب
عشق بهدوء وهو لسه مش فاهمه حاجه:أسد فى آه فهمنى
كان لسه هايرد بس سمع صوت الخدامة بتنادى عليه
أسد بغضب وزعيق:عايزه آه
الخادمه بخوف:أسد بيه الصحافه تحت وفى مجموعه من الناس وكلك معاهم صور يعنى
اسد بزعيق:متخلصى ياروح أمك أنت هاتنقطينى
الخدامه وعشق اترعبوا من صوته
الخدامة بسرعه:معاهم صور ليك وللست عشق مش كويسه
عشق بصدمه:صور آه
أسد بسرعه نزل منغير ما يرد عليها ودخل بهدوء مرعب وده خلى كل الموجودين يخافوا منه
أسد بغضب مكتوم:نعم ليه الزياره ده
أحد الصحافين بخبث :أسد بيه من فتره نزل ليك فيديو مخل للأداب على مواقع التواصل وأنت مع بنت اسمها عشق واحنا جايين عشان نعرف علاقتك بيها آه وهل هى واحده من بنات الليل ولا حد حادفها عليك لأنك رجل أعمال ليك أسمك
أسد كان لسه هايرد عليه بس شاف عشق واقفه بتعيط على أول السلم كل الكاميرات أتوجهت عليها وبقى الكل يتكلم عليها كلام مش كويس
أسد بزعيق وهو بيقف قدامها ببنيه القويه وده خلاها تختفى وراه:اخرصوا مسمعش صوت حد فيكم
🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

 

 

نفس الصحفى تانى بمكر:ازاى يا أسد البلد كلها بقت بتتكلم وكمان أنت ليه تدافع عن واحد زى ده عاااا
صرخ بأعلى صوته لما أسد هجم عليه وبقى يضربه بدون رحمه وبقى يخنق فيه والكل بيحاول يبعده عنه لحد أما سابه وندى على رجالته
أسد بغضب قوى:خدوا ابن الك**لب ده وثوانى وتكون الحفله فاضيه
خدوه بسرعه وخرجوا بيه وسط رعب كل إلى واقفين من المنظر الى شافوه وازاى أسد الشرقاوي يعمل كده عشان واحد عاهر*ه ده كان كل إلى بيدور فى عقلهم
بعد ثوانى مكنش فى أى حد غير أسد وعشق إلى مش بتتكلم نهائيا وواقفه بس تبص للصور إلى وقعت من الصحفين صور ليها ولاسد لما كانوا سوى والصور متفبركه بشكل وس*خ
أسد بهدوء وهو بيقرب منها:عشق
عشق بصلته وعنيها كلها دموع وثوانى ووقعت جرى أسد بسرعه وشالها وطلع بيها على اوضتهم وطلب من رجالته يبعتوله دكتوره بأسرع وقت
وصلت الدكتور وكشفت على عشق
أسد بخوف على عشق:ها خير يا أسماء
أسماء ده صاحبه أسد وهى دكتوره وكانت بتحبه جدا بس هو قالها انها بس مجرد صديقه مش أكتر
أسماء بهدوء وهى بتحسد عشق وعلى حب أسد ليها:الحمد لله هى كويسه دلوقتى هى جالها انهيار عصبى بسبب إلى حصل معاها انا علقتلها شويه وحاليا وشويه وبإذن الله هاتفوق
أسد بفرحه إن عشق كويسه:شكرا جدا يا أسماء معلش الخدامه هاتوصلك أنا هادخل اطمن على عشق
ودخل بسرعه منغير ما يسمع منها رد ابتسمت بسخريه من نفسها ونزلت وخرجت من الفله كلها
🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉

 

 

أسماء كانت راكبه العربيه وهى بتعيط :ليه يا أسد ليه انا حبيتك بجد ليه محستش بيا غصب عنى مش قادره مش قادره أنساك وفجأة طلعت قدامها عربيه حاولت تبعد عنها بس للأسف معرفتش والعربيه خبطت فى شجره
نزل شاب من العربيه التانيه وبسرعه خرجها وراح بيها على المستشفى…
رجع حسام الفله بعد يوم طويل وفارس انحجز فى المستشفى بعد ما رجله اتشلت بسبب الواقعه ووفاء قعدت بيه
طلعت اوضته تعبان وهو متناسى سجى نهائيا بس اما دخل الأوضة انصدم جدا
حسام بصراخ وهو بيجرى عليها:سجيييييى

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني)

اترك رد