روايات

رواية معشوقه الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك علاء

رواية معشوقه الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك علاء

رواية معشوقه الفهد البارت الحادي عشر

رواية معشوقه الفهد الجزء الحادي عشر

رواية معشوقه الفهد الحلقة الحادية عشر

فهد قرب من سما ولسه هيبوسها ولكن بيفوق
فهد: انتي ايه يا شيخه شيطان ماشي علي الأرض خربتي بيني انا ومراتي ووقعتي ما بينا وخطفتيها ههههه وانتي فكرك لما تعملي كده تفبركي لها صور هصدقك واطلقها هههههه بتحلمي يماما يلا من هنا ومشوفش وشك تاني هنا تاني وانسي ان عندك ابن عم اسمه فهد براااااا
سما: ياه انت مفكر ان انا عملت كل ده لا لا علفكره انا معملتش حاجه عارف ايه الي مزعلني انك شايفني كده وشايفني وحشه بالعكس انا اكتر واحده كنت خايفه عليك وعلي مصلحتك
فهد: وانتي فاكره ان بالشويتين دول هتصعبي عليا فوقي يماما انا فهد العدوي عارفه يعني ايه
سما: وانا بردو سما العدوي يعني لما تيجي ترجعلي مش هوافق وخليها هي هي بقي تنفعك
سما بعدت وراحت تلم حاجتها عشان تمشي فون سما رن
وسما ردت
سما: الو
المجهول: عملتي اية مع فهد
“سما حكتله ال حصل”
المجهول: ي غبية دة كان ف خطة لازم تنفيذيها بس بسبب غبائك
سما: طب قول اية هي يمكن نعرف نتصرف
المجهول: طيب بصي ***********فهمتي
سما: اه فهمت
___________________________

 

نروح عند فاطمة وكان فهد راحلها بعد م هزهق سما
فهد: يلا قومي بقي وحشتني ضحكتك وصوتك انا من غيرك ولا حاجه يلا قومي وسمحيني عشان خاطري وكمان وحشني حضنك يلا فوقي بقي انتي عارفة انا من بعدك ولا حاجة وطول الفترة ال انتي مكنتيش موجودة فيها حياتي مدمرة
فاطمة بدأت تفتح عنيها
فاطمة: انا فين
فهد قام ينادم الدكتور بسرعه
الدكتور راح لي فاطمة وكشف عليها
الدكتور: دي معجزة هي دلوقتي احسن بكتير انشاء الله بكره بالكتير هتروح
فهد: طيب والبيبي يادكتور
الدكتور: الحاله بتاعت الجنين كويسه جدا
فهد: تمام يا دكتور شكرا
الدكتور مشي وفهد قعد جمب فاطمه ومسك
فهد: سامحيني ونبي حقك عليا انا مقدرش اعيش من غيرك ولا يوم مبقدرش ادخل البيت وانتي مش في انا حياتي من غيرك ضلمه انتي الشمس الي بتنور حياتي سامحيني عشان خاطري ولو مش علشاني عشان خاطر الي في بطنك
فاطمة كانت لسه هترد راحو اخوتها داخلين هما وملك
ملك: الف حمدالله على السلامة
فاطمة: الله يسلمك

 

ملك: فهد اطلع براااا
مروان: عيب كده يا ملك
ملك: بعد اذنك يا مروان خد فهد واطلع برااااا
فهد: المفروض انا الي اقول كده اطلعو عشان اقعد انا ومراتي مع بعض
ملك: لا يابابا ده في الاحلام
فهد: بت انتي اسكتي عشان مش طايقك بسبب المره الي فاتت
وكلهم عملين يضحكو عليهم
فاطمة: بس انتو الاتنين وانت يا فهد انت ومروان سيبونا لوحدينا
فهد ومروان طلعو برااملك و نورا حكوا لفاطمة كل حاجة وكمان عرفوا ال سما عملتوا مع فهد و حكوا لفاطمة كل حاجة واقنعوها ترجعلوه
ملك: ارجعيله انا اتأكدت انه بيحبك وبيموت فيكي اسمعي مني
نورا: و بعدين انتي محتاجة ايه اكتر من كدة انه يثبتلك انه بيحبك
فاطمة: صراحة كلامكوا دة خلاني اوافق ارجعلوا وكفاية المدة دي كلها
___________________________
ملك راحت لفهد
ملك: اهو ي عم ظبطهالك اي خدمة
فهد: بجد يشيخة روحي ربنا يكرمك ويسترك دنيا واخرة
ملك: بس بس انت هتشحت يلا بسرعة انا فضيتلك الدنيا
____________________________

 

فهد راح لفاطمة
فهد: ساميحني بقي
فاطمة: سامحتك بس لازم تتعاقب شوية
فهد: اتعاقب اية تاني بس حرام عليكي ي شيخة دة انا خللت جمبك
فاطمة ضحكت
_____________________________
تاني يوم وخلاص فاطمة كانت هتخرج وفهد دخل علشان يشوفها جهزت ولا لا ولكن فهد قعد يدور عليها ف كل مكان بس ملقهاش
فهد: فاطمة انتي فين اوعي يكون مقلب من مقالبك
فهد بصريخ: فااااااطمة انتي فيييين
مروان دخل ع الصوت
مروان: ايه يبني في ايه
فهد لسه هيرد عليه ولكن قاطعه رنة تليفون مروان وكان رقم غريب ومروان فتح السبيكر
مروان: الو مين معايا
المتصل: مش مهم انا مين هتعرف ف الوقت المناسب المهم اختك عندي وانا ال خطفهتا عشان هي مش هتكون لحد غيري
مروان:…………

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية معشوقه الفهد)

اترك رد

error: Content is protected !!