روايات

رواية مليكة الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد الفصل الرابع عشر 14 بقلم عائشة أحمد

رواية مليكة الفهد البارت الرابع عشر

رواية مليكة الفهد الجزء الرابع عشر

رواية مليكة الفهد الحلقة الرابعة عشر

مليكه بصوت عالي.. انت بتقول اييي انا مش هسمحلك تتكلم عنها بالطريقه دي
فهد بحده.. صوتك ميعلاش
مليكه..لا هعلي انت ازاي تتكلم عنها كده
فهد ببرود.. انتي ليه مستغربه من اللي بقوله دي واحده رخيصه باعت نفسها امبارح كنت ساكت عشان سليم ميعملش حاجه انتي ناسيه انها سابت سليم الأسيوطي اللي بيتمنالها الرضى عشان واحد ميجيش ضافر سليم وباعته عشان الفلوس
مليكه بدموع.. فهد انت متعرفش حاجه يبقى تسكت
فهد قرب منها ومسكها من ايدها بغضب.. طيب عرفيني ي هانم
مليكه ببكاء .. فهد ابعد
عند سليم..
دخل الفيلا بتاعته
سليم بصوت عالي.. داده داده
الداده عزيزه بسرعه .. ايوه ي سليم يبني
سليم بغضب .. مش عايز حد ينصف الفيلا دي خالص من انهارده
الداده بخوف من شكله ..ماشي يبني اللي تشوفه
سليم طلع فوق ودخل جناحه كان صور مي متعلقه ع الحيطه.

 

 

 

 

 

 

 

 

سليم.. انتي ليه عملتي في كده انا محبتش غيرك انتي كسرتيني وكمل بغصب بس قسما بالله هكسرك ي مي وهوجعك زيي موجعتيني أضعاف
سليم فضل يكسر ف الاوضه كلها وبعدين قعد ع الارض بتعد
بعد شويه نزل ومشي من الفيلا راح ع الشركه علطول
عند مليكه
مليكه بوجع.. سيب ايدي بتوجعني
فهد ساب ايدها وشدها قعدها جنبه
فهد بيحاول يهدي نفسه..
ممكن تبطلي عياط
مليكه. ابعد عني
فهد بغضب .. اللي هو ازاي ده يعني
مليكه بعياط.. انت زعلتني جامد وكمان ضغط على أيدي ووجعتني
فهد مسك دراعها وبا.سه
مليكه شدت ايدها منه

 

 

 

 

 

 

 

فهد.. حبيبتي اهدي عشان انا صبري ليه حدود
مليكه باستفزاز… هتعمل اي يعني
فهد بخبث.. والله من ناحيه اقدر ف انا هقدر وقرب منها
مليكه قامت من جنبه بسرعه.. خلاص اصبر هقولك كل حاجه
فهد.. تعالي اقعدي واتكلمي
مليكه قعدت جنبه وحكتله سبب رفض سليم وان ابوها هو السبب ف ده….قالتله الموضوع كامل
فهد..طب وانتي مقولتيش ليه
مليكه.. اديني قولت هتعمل اي
فهد.. بصي انا هشغلها عند مراد وخليها تبقى قريبه منه وهخلي مراد يقرب منها قدام سليم بس طبعا كل ده مراد هيكون عارفه
مليكه.. مش فاهمه انا بردو
فهد..انا قولت طالما سكتي هيبقى مفهمتيش حاجه
مليكه… استنى استنى ااااه خلاص كده فهمت تعالي ننزل
لبسن الاسدال ونزلوا
فهد دخل عند مراد ملقهوش
فهد..داده داده
داده.. نعم

 

 

 

 

 

 

 

 

فهد.. مراد فين
الداده.. مشي من بدري
دخلت مليكه ل مى لقيتها صاحيه
مليكه اول مدخلت حضنتها علطول
مليكه.. مي فهد عايز يشوفك
مي.. يتفضل
مليكه خرجت بره فهد تعالي
دخل فهد
فهد..ازيك ي مي
مي..بخير الحمد لله
فهد..انا عايزك تشتغلي عند مراد
مي.. شكرا لحضرتك انا مش عايزه انا هرجع اسكندريه مع ماما انهارده
مي حضنتها بخوف.. لا انا مش هخليكي تمشي اتكلم ي فهد
فهد.. هسالك سؤال وتجاوبي بكل صراحه.. انتي لسه بتحبي سليم
مي بدموع.. لو سمحت انا مش عايزه اتكلم ف الموضوع ده ده كان ماضي وخلاص
فهد.. اعتبريني زي اخوكي وجاوبي
مي.. يعني هيفرق ف اي
فهد..هيفرق ف حياتك انتي وسليم انتي مش هترجعي لابوكي تاني وسليم هيرجع زي الاول
مي بكاء.. بس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهد.. مبسش استني بس
فهد طلع تلفونه وكلم مراد
مراد بنوم.. الو
فهد..ازيك ي مراد
مراد.. انت رانن عليا عشان تقولي ازيك يا مراد
فهد.. اخلص وتعالي عايزك ف الفيلا
مراد.. لي حصل حاجه
فهد.. مفيش حاجه بس تعالي عايزك
مراد.. خمسه وجاي
تسريع الاحداث وصل مراد عند فهد وفهد حكاله موضوع مي

 

 

 

 

 

 

 

مراد بخوف.. يعم بلاش انا انت عارف سليم لما بيتعصب مش بيعرف حد
فهد.. متخافش مش هيعمل اي حاجه انا فاهمه
مراد.. خلاص مي تيجي انهارده وتبدأ من انهارده شغل
مي.. طب بس الكليه بتاعتي وماما وبابا هقولهم اي
فهد.. ملكيش دعوه انتي انا ومليكه هنروح لمامتك انهارده ونتكلم معاها والكليه بتاعتك هقدملك انتي ومليكه
مراد.. طب همشي انا دلوقت وهستناكي هناك ف الشركه
فهد..استنى خدها معاك
مراد.. ماشى
َمليكه..مي تعالي معايا
مليكه.. ادخلي خدي شاور وتعالي البسي الهدوم دي……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية مليكة الفهد)

اترك رد