روايات

رواية حب الطفولة الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهراء السعيد

رواية حب الطفولة الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهراء السعيد

رواية حب الطفولة البارت الحادي عشر

رواية حب الطفولة الجزء الحادي عشر

رواية حب الطفولة الحلقة الحادية عشر

في صباح باكر كانت دينا في المطبخ بتحضر الفطار لانس والفهد
انس من وراء دينا. انتي الامان انتي الحنان من تحت قدميك لنا الجنان عندما تضحكين تضحك الحياه تزهر الامل في طريقنا نحس بالا مان امي امي امي انتي نبض قلبي نبع الحنانننننننننننن✨
دينا بدموع. قلبي ربنا يخليك ليا يا عمري
انس بابتسامة. انا جعان يا ماما
دينا بابتسامة. من عيوني يا عمر ماما
فهد من وراء انس. وانا كمان جعان يا ماما 🙂
دينا ما قدرتش تمنعه نفسها من ضحك على منظر فهد. هههههههههههه انت عامل زى العيال الصغيرين
فهد سرح فى ضحكت دينا. اول مره اعرف انك حلوه كده
دينا بخجل.احم شكرا

 

 

الباب خبط وراحت دينا تفتح لقت بنت لبسها قصير جدا شعرها احمر وحاطه نص كيلو بودره على وشها
دينا باستغراب. مين حضرتك
البنت بمياعه. هو فوفو هنا
دينا بترفع شفتها لفوق. من فوفو ده ما عندناش حد بالاسم ده
البنت بدلعه. فوفو يعني فهد
دينا رفعت حاجبها لفوق. طب ما تقولي فهد
البنت. وانتي مالك انتي هو موجود
دينا بغيظ. ايوه موجود اقوله مين
البنت. قوليله خلود
دينا بقرف. ثانيه واحده
دخلت دينا الى الفهد وقالتله بغيظ. في واحده عايزاك بره
فهد باستغراب. واحده مقلتلكيش هي مين
دينا بتتك على اسنانها. اسمها خلود
فهد بيقوم من علي الكرسي بتاع السفره. خلود هي جات
دينا جابت اخرها. من خلود دي
فهد ابتسامه خبيثه. صاحبتي
دينا بغضب. وبتقولها كده عادي قدام مني
فهد بابتسامه خبيثه. وانتي متضايقه ليه
دينا بتوتر.احم لا عادي
فهد بابتسامة خبيثه. اممممم
دينا متنرفزه جدا منه. طيب رح شوفها عايزه ايه وتعالي عشان نتكلم
فهد في سره. يا نهار اسود هتعمل في ايه☹️

 

 

خرج فهد لخلود. اهلا يا خلود
خلود بدلع. اهلا يا فوفو
دينا بغضب. لا ده انتي بروح امك مش هتجبيها لبره تعالي بقااا
ومسكت دينا خلود من شعرها ونيمتها على الارض وقعدت تضرب فيها
خلود بوجع. ااااه يا متوحشه اااه سبيني فوفو
دينا بغضب. يابنت الكلب يعنى انا بضربك وكمان بتقولى فوفو ماشي والله مانا سيباكي النهارده
فهد واقف مصدوم. دينا سبيها ولسه هيروح يشيل دينا
دينا بغضب شديد.والله والله كمان مره لو قربت لتكون مكانها هى
فهد لا يصدق.مين دى مستحيل تكون دى دينا😳
خلود.اااااه خلاص
فهد بزعيق. خلااص يا دينا
دينا بغضب. انت مش شايف هى بتقول ايه
فهد بهدوء. معلش روحي اعملى حاجه تشربها
دينا بصدمه وجنون. اعمل حاجه تشربها انت اتجننت
فهد بغضب. دييييينااا صوتك ما يعلاش علياا
دينا بدموع في عنيها. حاضر بعد اذنك
دخلت دينا الاوضه تبكي ولكن هتفها رن
دينا بحزن.الو مين
… اميرتي حزينه ليه
دينا بغضب. انت تاني يا اخي خلي عندك شويه د**م
محمود ببرود. امم مال اميرتي حزينه ليه اوعي يكون اللى اسمه فهد ده مزعلك
دينا بغضب. انت ملكش دعوه بحياتي
محمود بضحك. ازاي يعني يا اميرتي وانتي كل حياتي
دينا بعصبيه. معدش تقول زفت اميرتي تاني
محمود بضحك. ليه كده يا اميرتي
دينا بغضب. اووووف منك انت عايز ايه
محمود بجديه. عايزك انتي وبس
دينا بغضب شديد. انت اهبل بقولك انا متجوزه
محمود بغضب. يبقا استني خبر مو**ت حبيب قلبك فهد

 

 

دينا مصدومه. اييه بتقول ايه مستحيل تعمل كده
محمود ببرود. انتي عارفه انى اعمل كده لو لحاجه ملكى وانتي ملكى انا وبس
دينا ببكاء. لا يامحمود خلاص هعمل كل حاجه انت عايزه بس فهد لا
محمود بابتسامة.شاطره يااميرتي
فهد.ماشي يا خلود كل حاجه لازم تمشي زى مااحنا متفقين عايز دينا تغير عليا
دينا بضحك. والله العظيم انا كنت همو**ت عشانك انت مقولتليش انها كده🥺
فهد بضحك. ههه معلش يا دودو كل ده عشان ارجع دينا بتاعت زمان
خلود بابتسامة.ربنا يخليكم لبعض ويقرب البعيد
فهد بابتسامة. امين
خلود.انا همشي بقا مع السلامه
فهد بابتسامة.الله يسلمك
ذهب اليها وقبل ان يدق الباب سمع صوت همسات حاول ان يركز فيها ولكن لافائده لم يسمع الا بضع كلمات فكل ما سمعه
دينا. مش هينفع نتقابل النهارده مش هينفع اخرج عشان فهد
دينا . ماااااشى بكرة ان شاء الله
مااااشى سلام
فهد حاول ان يسمع اى شئ ولكن لا يوجد
اراد ان يقتحم هذا الباب ويمسك رقبتها ويضغط عليها بشده ويقبلها بعنف ويعبر لها عن مدى حبه لها
“هل تتحدث مع رجل آخر ..؟!
فهد حاول ان يكون هدء
وطرق الباب دينا. ادخل
فهد بيحاول يكون طبيعي . كنتي بتكلمي مين
دينا بتوتر. احم انا كنت بكلم هاا شمس صحبتي اصل انا وهى مشفناش بعض من ايام الكليه عشان هتتجوز احم
فهد.اممم ماشي انا خارج عايزة حاجة
دينا بتوتر. احم لا عايزة سلمتك
خرج فهد غضب جدا لانه يعرف انها تكذب عليه .اممم بتكذبي عليا يا دينا هانم وتقولي شمس اللى مسفره مع جوزها من شهر ماشي
!!!!!!!!!!!!

 

 

عند نهله وسيف
كانت نهله تنام في احضان سيف بدلال ودلع. سيف
سيف بعشق.يا روح سيف
نهله بحب. عايزك تعرف حاجه مهمه
سيف بحب. قولى ياعمري
نهله بتوتر. بابا الحديدى كان يعرف انك اتجوزتنى عشان الفلوس اللى بابا اخدها منك
سيف ببرود. عارف
نهله مصدومه. ايه بجد
سيف بحب. بجد انا كنت عايز انك هتقوليله كل حاجه
نهله بضحك. انا دلوقتي مرتاحه قوي انك عرفت
سيف بعشق. بقولك ايه تعالي اقولك كلمه سر 😉
نهله بخجل.سييف 🙈
سيف بضحك. يااالهوى على الطماطم ههههبتخلف
وسكتت_زهراء_عن_كلام_غير_مباحا🙈😂
محمود بغضب. انا مستحيل اسيب دينا لفهد

 

 

امه. انت فعلا سبتها لما عرفت انها مبتخلفش بعد ما طلقتها طلع العيب منك انت
محمود بغضب. مامااا انا بحب دينا
امه بعصبيه .بلا ماما بلا زفت دلوقتى بتحبها قعدت معاك خمس سنين عمرك ما ورتها يوم حلو استحملتك في كل حاجه وصبرت وكانت عارفه ان العيب منك انت مش منها وبردك بس انت ما عندكش د**م ولا بتحس
محمود بغضب. ماما في ايه انا اللي ابنك مش هي
الام بابتسامه. انت فعلا ابني وابن بطني بس صدقني محبتكش اكتر محبيت دينا كانت حنينه عليا كانت طيبه في حقي عمرها في حياتها مقلت مني وعمرها مقلت منك وهي عارفه ان لعيب كان منك انت واللي انت متعرفهوش لما راحت تكشف انا كنت معاها وانا كنت هقولك على كل حاجه بس هي اللي منعتني
الفلاش باك…..♡
دينا بخوف. هااا يا دكتور نتيجه التحليل بتقول ايه
الدكتور بتوتر.احم الصراحه ومن غير ما اكدب عليكي يا مدام دينا انتي كويسه وكل حاجه بس
الام محمود. بس ايه يادكتور
الدكتور بتوتر. احم العيب عند الاستاذ محمود مش عند مدام دينا
دينا والام محمود بصدمه. اييه
دينا ببكاء. يعني يا دكتور انا مش هجيب اولاد ابدا
الدكتور بابتسامة.لا يامدام دينا مع العلاج الطبيعي كل حاجه هتتحل
دينا بفرح. بجد يادكتور
الدكتور بابتسامة. اكيد طبعا
في بيت محمود…
محمود بغضب شديد. يعنى اييييه الدكتور ده اكيد دكتور حميره مش بشر
دينا ببكاء. محمود اسمعني بس للاخر
محمود بغضب شديد. مش عايزه اسمع منك ولا كلمه دينا انتي طالق طالق طالق
دينا ببكاء شديد. لا لا يا محمود
الام بغضب. انت عملت ايه يا مجنون ديناا
بعد ما محمود ساب البيت ومشي…..
ام محمود ببكاء. ليه ليه كده ليه مقلتلوش ان العيب منه هو مش منك انتي ليه يا بنتي
دينا ببكاء.عشانه عشانه يا ماما انا همشي يا ماما
ام محمود. لا يابنتي ما تسبنيش وتمشي انتي اللي مصبرني على الدنيا
دينا باست يديها وقامت من على الارض ولمت هدومها وروحت
باك……♡

 

 

محمود مصدوم.يعني ايه يعني انا اللى مش باخلف وطلقتها وانا مفكرها ان هي اللى مبتخلفش بس صدقيني هارجعها ليا تاني وباي تمن
الام بياس. ما فيش منك فايده
اما عند فهد ودينا بالليل كانوا نقلوا في شقه فهد عشان سيف ونهله
… دينا فضلت طول الليل صاحيه مستنيه فهد يرجع بس مرجعش
دينا بقلق. ياتر انت فين يا فهد
رنه هاتف دينا
وكان فهد هو اللى برن. فهد انت فين
انا مش الاستاذ فهد
دينا باستغرب الرقم لان الرقم فهد. الو مين معايا
الشخص. انتي المدام دينا
دينا. ايوه مين حضرتك
الشخص. احنا لاقينا صاحب الرقم ده عامل حادثه احنا في المستشفى وعايزين حضرتك تيجى
دينا بصدمه. فهددددددددد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب الطفولة)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: