روايات

رواية عشقت حورية الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية البارت الحادي والثلاثون

رواية عشقت حورية الجزء الحادي والثلاثون

رواية عشقت حورية كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم يوستينا سامي
رواية عشقت حورية كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم يوستينا سامي

رواية عشقت حورية الحلقة الحادية والثلاثون

في بيت جاسر و حياه ..
حياه و قفت جمبه بحب / مالك يا جاسر ..هو انت مش شايف انك عملت الصح و ساعدت اسد و حور
جاسر. / لا يا حياه انا عندي احساس اني خاين و خونت صاحب عمري حسام .. بس مكنش قدامي حل غير ده
انا كنت شايف ان حسام غدر علينا كلنا ..
حياه/ الصراحة بجي ايوة ..حتي هو دخل حور في حوارتكم
و هي ملهاش صالح خالص
جاسر / ما علشان كدة انا وافقت اساعده … بقولك ايه انا مش عايز لا سيره اسد ولا حسام تيجي تاني بينا
حياه لو سمحتي زي ما كنت انا السبب في كرهك ليا ..لو سمحتي خليني انا السبب في حبك ليا برضو.
حياه./ باذن الله يا جاسر بس انا بردو عايزة اطمن علي حور
جاسر بحدة. / يووه .. حياه انا قولتك مش عايز اسمع لا سيره حسام ولا اسد ولا حتى حور ..
حياه انا عايز ابدا حياتي الجديده معاكي من غير اي ذكريات سواء من عندك او من عندي ..ممكن
حياه بزعل. /غصب عني والله انا نفسي اطمئن عليها طب بص هاجولك حاجه اطمئن عليها وبعد كده مش هاكلمك ثاني عنها ابدا
جاسر./ لا يا حياه…..وبعدين اطمني هي بقت مع مراد وهتوصل لاسد ومعنى انها توصله يعني ما فيش اي حاجه وحشه هتحصلها .. اسد مش سهل ممكن بقى تطلعي تغيري هدومك عشان ننزل نتغدى بره و افرجك على البلد كلها
حياه ابتسمت./ طيب …
و فعلا طلعت حياه غيرت هدومها و نزلت هي و جاسر مع بعض …
_________________________________________

 

 

 

 

 

 

في العربية عند مراد.
حور قاعده متوتره ومراد حاسه بتوترها
مراد بضحك / مالك يا بنتي متوتره كده ليه هو انا هاخطفك ما انا خليتك تكلمي اسد و تتاكدي اني معاه والله.
حور / ايوه بس اسد قالي ان احنا رايحين الفيلا وده مش طريق الفيلا فممكن بقى تقول لي حضرتك واخذني فين .
مراد فضل يضحك / لا مركزة جامد شاطرة .. والله اسد عرف ينقي صح فعلا .. عموما احنا مش رايحين الفيلا اصلا
احنا هنروح المستشفي لان مافيش حد في الفيلا اصلا
وبعدين انت خايفة مني ليه كدة هو انا هكلك مثلا
حور / لا بس انت كنت بترخم عليا كتير في الفيلا هو انت فاكرتي اني نسيتك مثلا ..
مراد فضل يضحك / لا فعلا مراة اسد
و فعلا مراد اخد حور و طلع بيها علي المستشفي و دخل الاوضة عند حسن …
____________________________________________
اسد في العربية …
عايزه تكلم مع حسام في التليفون وكان واضح جدا من صوته ان هو متعصب وانه عرف انه حور هربت وان اسد وراء هروبها.
حسام بغل / عملتها يا اسد الكلب والله ما هاسيبك شوف والله لاحرق قلبك يا اسد وهتشوف
اسد بضحك / هو انت متخيل يا حسام انك ممكن تاخذ مني حور واسيبك عايش على وش الارض احب اقول لك بقى ان ده في احلامك بس خذ بالك دي المفاجاه رقم اربعه
واستني مني بقي باقي المفاجائات .. مش هما كانوا سبعة فعلا …
و قفل اسد التليفون في وشه …و حسام اتعصب اوي و فضل يضرب في الامن بتوعه بغيظ و غل و عايز يعرف مين اللي ساعد اسد و هرب حوور ..

 

 

 

 

اسد في العربيه بدا يفتكر حوار مع جاسر
فلاش باك قبل خطف حوور ..
جاسر بعصبية / وانت بقى متخيل ان ممكن احط يدي في ايدك واخون حسام لا يا اسد كفايه ان كل الناس كانت عليه واولهم انت وامراته انا مش هاعمل كده .
اسد مسك يده / جاسر اسمعني لو سمحت انا مش باقول لك ساعدني اني انقذ حياتي من حسام
انا باقولك ساعدني عشان انقذ حور منه.. دلوقت حسام مش بيفكر في اي حاجه غير انه يخطفها وانا عارف كده كويس حسام مخلي رجالتي تراقلي علشان يعرفوا تحركاتي لدرجه ان في كاميرات في الشقه بتاعني كمان .
جاسر / يااه ده ناويبك اوي يا اسد .. عموما انا برده ماليش دعوه باي حاجة تخصك ..
اسد/ اسمعني بقى يا اخي وبطل غباء حسام مجرد ما هيحس ان فيه خطر منك انت هيرميك صدقني ..
حسام ما بقاش يفرق معه الصداقه هو عايز ينتقم مني وبس ومش هيفرق معاه حد ثاني
جاسر وتوتر لانه حاسه ان فعلا كلام اسد حقيقي /والمطلوب مني يا اسد
اسد / كل اللي انا عايزك تعمله هو انك تساعد حسام انه يخطف حور فعلا … لعلمك وجود حور دلوقتي مع حسام هيبقي امان عليها من وجودها معايا ..لاني داخل حرب انا مش قدها مع عبدالرحيم ده لان نور مخطوفة
جاسر / انا بجد مش فاهمك يا اسد .. والله بس انا هعمل اللي انت عايزه بس علشان خاطر ضميري و خاطر البنت الغلبانة
اسد / وانا موافق يا جاسر واوعدك اني مش هدخلك في اي حاجة تاني ابدا .
جاسر / بس انا عايزك تجاوبني علي سؤال .. انت فعلا كنت بتحب فيروز ؟..انت فعلا خنت حسام يا اسد؟
اسد غمض عينيه بوجع / يمكن انا فعلا غلطت يا جاسر بس صدقني انا عمري ما كنت هتمادي في علاقتي معاها
انا اصلا كنت اعرفها قبل حسام من بدري و كنت هتجوزها .
فاق اسد من ذكرياته علي صوت عربيات كتييير. .. وركز تاني في السواقة ..
__________________________________________

 

 

 

 

في المستشفي عند حسن
حور دخلت مع مراد و كانت متوترة اوي
حور / حمد لله على السلامه يا حسن
نور بغيره/ الله يسلمك يا حور بس خير يعني ايه اللي جابك المستشفى
حسن خبطها في ذراعها /نور اتلمي.. الله يسلمك يا حور شكرا … اقعدي ارتاحي
عاليا جده اسد اتكلمت وهي متعصبه/ ترتاح ايه وبتاع ايه انا عايزه افهم انت ايه اللي جابك هنا ثاني ما تبعدي بقى عننا ما كفايه اللي حصل لنا من تحت راسك .. انا احفادي بيضيعوا بسببك انت وقرايبك
عزيز شخط في عاليا ودي كانت اول مره يزعقلها قدام حد/ عاليا اسكتي خالص وانتي يا حور ما تزعليش منها يا بنتي بس اديك شايفه اسد ما نعرفش هو فين وحسن حالته عامله كده هي خائفه عليهم مش اكثر
حوار بالدموع محبوس / ايوه ايوه طبعا عندها حق انا هاقف استنى اسد برا بعد اذنكم ..
وفعلا خرجت حور بره بس مراد ما سبهاش وخرج وراها
عزيز / ينفع اللي انت عملتيه ده حرام عليك البنت ذنبها ايه دي ضحيه وبعدين زي ما اسدا اتمرمط بسببها هي كمان تمرمطت بسببه ولا انت مش واخذه بالك ان اللي خطفها كان حسام
عاليه بحزن/ لو سمحت ما تتكلمش معايا لحد ما نروح وبعدين انا ما ظلمتهاش هي اللي دخلتها علينا فقر
_____________________________________
بره الاوضه
مراد كان واقف مع حور وبيهزر معها
مراد/ ما خلاص بقى يا ست حور هو انت هتفضلي واقفه متنكده كده كثير ولا ايه باقولك ايه انا عندي حساسيه ضد الحزن وانا بقالي فوق الشهر في حزن ونكد وخناقات
و فاجاه مراد صوت بنت بتزعق / لا والله .. بقي ده الخطر اللي كنت فيه و ادعيلي .. طبعا وانا هستني ايه من واحد اصلا لسه عرفاه من يون واحد

 

 

 

 

 

 

مراد / نسمة ..انت بتعملي ايه في المستشفي متاخر كدة
و ازاي ما تقوليش ليا. انك نازلة
نسمة / لا والنبي ..هو انت فاكر نفسك جوزي يا عسل انت
مراد شدها من ايديها/ قريب باذن الله .. بس برضو هربيكي انك ما قولتليش علي نزولك
و فجاه حور شافت اسد و هو جاي جريت عليه و حضنته و عيطت علطوول
اسد و هو دافن وشه في رقبتها / و حشتيني اوي يا حور
انا مش عارف اليومين اللي فاتوا دول عدوا عليا ازاي
انا حرفيا كنت بموووت
حور بدموع / انا كنت عمالة ادعي وانا هناك اني اشوفك بس يا اسد والله . انا اول مرة احس اني فعلا مقدرشي اعيش من غيرك كدة .. و النبي ما تسيبني تاني
اسد / والله ما هيحصل بس حبيبي كفاية عياط انا اهو جمبك و معاكي .. مراد انا هاخد حور شوية برا المستشفي
و راجع تاني ….
و فعلا خرجوا من المستشفي و راحوا عند العربية و اول ما دخلوا اسد حضن حور جامد / انا واحشني حضنك بجد يا حور .. اوعي يكون حسان قربلك او عمل حاجة
حور / لا والله خالص ..بس ..ايه ده انت ميييين
اسد 😳😳😳😳😳😳

يُتبع ..

اترك رد