روايات

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثالث عشر 13 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني الفصل الثالث عشر 13 بقلم ريحانة أحمد

رواية أحببتها رغما عني البارت الثالث عشر

رواية أحببتها رغما عني الجزء الثالث عشر

رواية أحببتها رغما عني الحلقة الثالثة عشر

فى المستشفى الصبح عند أسد وعشق 💔
الممرضه كانت داخله تطمن على عشق بس وقفت لما لاقيتهم لسه نايمين ابتسم وخرجت من الأوضة
ولكن عشق صحت على صوت الباب وبقت تحاول تفتح عنيها وسيناريو حياتها كله بينعاد قدام عنيها تانى لحد أما فاقت بالكامل وبصت بخوف للاوضه وبعدين بصت لاسد إلى ماسك فيها بقوه
عشق بدموع وهى بتحاول تبعد عنه
أسد بخضه وتعب:عشق عشق مالك يا حبيبتى أنت كويسه
عشق بخوف ودموع:أرجوك ابعد عنى وسبنى أمشى وأرجع لاهلى أنا افتكرت كل حاجه
أسد بصدمه وغضب:آه أنت مستحيل تبعدى عنى أنت فاهمه مستحيل أنت بتاعتى يا عشق
عشق بقوه ودموع وبصوت عالى:بس بقى انا مش بتاعت حد كفايه بقى أنا تعبت أنت مين أصلا أنت واحد كذاب ومخادع خدعتنى واستغليت إنى مش فى وعى

 

 

أسد بغضب وهو بيمسكها من دراعها بقوه متناسى أنه ذراعها مكسور:عايزه آه عايزه ترجعى للحيوان إلى إسمه أسامه صح من سوء حظه أنه لسه فيه الروح وانا مش هارحمه
عشق بوجع شديد وصراخ هستيرى فور سماع إسم اسامه
أسد بخوف طلع بسرعه والدكتوره دخلت وأدت عشق حقنه منوم وعشق هدت ونامت
أسد بحب ودموع وهو يحرك يده على شعرها:سامحينى يا عشق سامحينى أنا عارف إنى انانى بس ده لانى بحبك والله وفكر بحاجه وقام يعمل إتصال…..🔥
عند فيروز قامت خدت دوش وغيرت هدومها ولبست ترنج أسود وفردت شعرها وظهر ساعتها قد آه شعرها طويل وحلو جدا وحطت روج أحمر خفيف
فيروز بتوتر وهى واقفه قدام أوضة مراد وبتلعب فى صوابعها :يلا يا فيروز أهدى
دخلت الأوضة لقيت مراد لسه نايم بس انكسفت جدا وخبت وشها لما لقيت مراد نايم ومش لابس غير بنطلون قطنى وعضلات صدره وذراعيه باينه بشكل جذاب
فيروز:يووه انا منى لله أنا آه جابنى أصلا قربت بهدوء من السرير وهى مازالت تخبى وجهها خلف يديها لتنفلت قدمها بسرعه لتصبح بقوه وهى تسقط على مراد

 

 

مراد بفزع قام:آه البيت ولع مين مات آه ده فى آه واقترب بقلق منها يتحسس وجهها بيده
مراد بخوف:فيكى حاجه يا فيروز أنت كويسه
فيروز بخجل وهى تلعن نفسها داخلها على تلك الفكره البلهاء:أيوه كويسه بس الصراحه أنت اتأخرت فى النوم وانا بس كنت جاى عشان اصحيك و ويعنى نفطر سوى
مراد وهو بيتنفس بهدوء ورجع يبصلها بتمعن فهى كانت جميله جدا وكمان وشها إلى بقى كله أحمر من الكسوف
مراد بابتسامة وهو بيبص فى عنيها الخضراء:بس لا أنا زعلان فين صباح الخير بتاعتى
فيروز ببراءة وابتسامه:معلش نسيت صباح الخير
مراد بمكر وهو بيقرب منها وعيونه على شفايفها:تو مش كده
وشدها من وسطها وخدها فى قبله طويله وهى مش بتتحرك من الصدمه ولكنها فاقت وزقته بعيد عنها بسرعه لما اتعمق فى القبله
فيروز بخجل والكلام بيطير منها:انا ها انا انا هاستناك تحت لحد اما تاخد دوش ونفطر سوى وطلعت تجرى على تحت..
مراد بضحك:هههه وقام وقف قدام المرايا وضحك أكتر لما لقى شفايفه بقت كلها روج
دخل الحمام خد دوش وطلع لبس هدومه ونزل
فيروز وهى بتتلاشى إنها تبص فى عنيها من الخجل راحت قعدت عل الكرسى قصاده من غير كلام
مراد بابتسامة من خجلها إلى بقى بيعشقه فكر بحاجه وراح حاطط ايده فى الشربه وهى سخنه
فيروز بسرعه جريت عليه بخوف:مراد ورينى إيدك ومسكت أيده وبقت تنفخ بهدوء على مكان الحرق وبعد كده جابت علبه الإسعافات وعملت ايده وكل ده ومراد بيبصلها بحب حقيقى
مراد بتمثيل الوجع:ااه بجد بتوجع خلاص بقى بلاش انا مش هقدر أفطر
فيروز بسرعه:لا طبعا انا هاوكلك عشان إيدك مش توجعك تانى
مراد بتمثيل:تب تمام تعالى بقى
فيروز بخوف:اجى فين معلش
مراد وهو بيحاول يكتم ضحكته:على رجلى عشان تعرفى توكلينى
فيروز بخجل:لا مش لازم انا هقف
مراد وهو بيقوم:خلاص انا أصلا مش جعان
فيروز بخجل وبسرعه:لا خلاص ماشى
قعد وقربت بخجل منه وهو شدها وقعدت على رجله وبقت توكله منغير م تبصله بسبب خجلها ووشها بقى شبه الطمطمايه المسلوقة
مراد بابتسامة:بجد الأكل يجنن
فيروز بفرحه تناست خجلها:بجد يا مرادى

 

 

مراد:نعم قولتى آه
فيروز بخجل وبتقول فى نفسها انا منى لله منى لله:لو ادايقت مش هاقول كده تانى خلاص
مراد برقه وهو بيقبلها من رقبتها:بالعكس عجبنى جدا
فيروز :ممكن تبطل بقى
مراد بمكر وهو يرفع حاجبه:أبطل آه
فيروز وهى على وشك البكاء:مراد
مراد بضحك:تب خلاص قومى اعمليلى كبايه شاى و . . . …هههه يا بنت المجنونه البت ما صدقت قولتلها قومى
رن رن رن
مراد قام يرد على الموبيل:أيوه أنا مراد الهوارى
مراد بصدمه:

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية أحببتها رغما عني)

اترك رد

error: Content is protected !!