روايات

رواية الإمبراطور القاسي الفصل الثامن 8 بقلم يمنى محمد

رواية الإمبراطور القاسي الفصل الثامن 8 بقلم يمنى محمد

رواية الإمبراطور القاسي البارت الثامن

رواية الإمبراطور القاسي الجزء الثامن

رواية الإمبراطور القاسي الحلقة الثامنة

أسير طلع على فوق جري على صوت ضجه عاليه فوق
اول ما فتح باب الاوضه لقا
فريده مراته في حضن رامي
🙃🙃
أسر وقلبك جابك تجي هنا وكمان تحضن مراتي وهو يضع يده على فريده
رامي.. وهنام معاها قدامك كمان
فريده وهي تنظر بوقاحه لرامي على كلامه
انت بتقول ايه بارامي انت جاي تاخدني من هنا ولا
جاي تنام معايه قدامه
أسر رد عليها بقلم على وشها وقالها اصلك رخيصه مش فارقه معاه وهو ارخص منك وهو يضربه لكمه في وجهه
وقع رامي وشد فريده من شعرها بشده
قبل مايكمل
لقا مسدس في دماغه رجاله رامي كان معاه رجلين دا غير باقي الرجاله الا محوطه المكان
رامي وهو يضع يده على بوقه آثار اللكمه
اهدي ياوحش انت اتعصبت من كلمه ماانا حقيقي هنام معاه قدامك دلوقتي
وهتشوف وكمان الرجاله تتمتع وتعتبر دا واجب الضيافه منك انك تسيب مراتك ننام معاها
أسر.. بجنان انت كده بتعد في عداد عمرك عايز تدخل بيتي وتنام مع مراتي كمان قدامي يابجحتك ياخي
رامي.. لا وكمان هتتنازلي على صفقه بكره
أسر.. وهو يضحك بصوت عالي دا انت العشم واخدك اوي شكلك متعرفش انا هعمل فيك ايه
راميز.. ولا هتقدر تعمل حاجه. أنا كلام وخلاص كنت عملت ايام كأنما مع خطيبتك زمان فاكر يااسر
طبعا الكلام؛ دا زاد جنان أسر

 

 

 

 

 

 

 

وانت جايب رجلتك تتحامي فيها طالما انت راجل مجتش لوحدك ليه
رامي وصوت ضحكاته تعلي وتعلي
بقولك ياسر نتفق اتفاق جميل وهو يضع يده على شعر فريده
أسر. بجنان نزل ايدك من على مراتي بدل ماكسرلك ايدك
رامي.. مش هتبقي ايد بس دا جسمه كله هيبقى فوقها
أسر زق ايد الراجل إلا حاطط المسدس عليه وراح ضارب رامي بالرجل في بطنه وشد فريده في حضنه وقرب لودنها وقاله
شوفتي مش هو دا الا انتي كنتي هتموت وتروحيلخ عايز يكشف جسمك قدام الكل
ايوه انتي تستاهلي الحرق بس اسمك اتخط جمب اسمي يعني لآخر نقطه دم فيه هدافعك عنك
فريده.. خايفه بدموع
ولسه مكملتش كلامها وهي في حضن أسر. رصاصه تطلع من مسدس رامي في كتف أسر يقع ارضا وحاطط ايده على كتف
طبعا مسدس كاتم الصوت
فريده.. أسر أسر بصريخ بس رامي شدها من شعرها بقوه وقالها رايحه فين ياعروسه خاليكي هنا
فريده نفتكر ايام زمان فاكره لما صوت صريخك كان ببملي المكان
هو انتي مقولتيش لجوزك ان احنا كونا مقضينها خلف
وهو يضحك بصوت عالي جدا
أسر… هقتلك هقتلك يارامي مش هبلقوا فيك جثه يدفنوها
رامي.. مستني بس حقيقي كونا مقضينها كده

 

 

 

 

 

 

 

فريده بدموع.. كفايه يارامي انت طلعت حيوان اوي
😢😢😢😢😢
على صوت هبط الباب
احد رجال رامي بيبلغه ان ام أسر وابوه اتخدروا واتربطوا
رامي بمنتهى الوقاحه
سيب ابوه متهدر بس هاتلي امه نجيب لأسر اخ حرام دا امه وهو يضغط على شفته السفلى
أسر.. وهو يحاول يقوم بس مش قادر من الطلقه وكمان رجاله رامي محوطينه
أسر.. هقتلك يارامي اهلي لا ياحيوان
اهلي لا ياحيوان لا
على دخول احد رجاله شايلين الهام ام أسر

 

 

 

 

فريده بدموع.. لا يارامي ونبي بلاش طنط
رامي.. دوراي على نفسك ياعسل
شاور لاحد من رجلته
واحد نايم الهام على السرير وشق ملابسها
وبدأ في التهام شفايفها
ورامي مسك اول حرف لبس فريده وقال
نبدأ حفله الاغتصاب
فريده بصريخ لا وهي نحاول تفلت منه
وقعت على الأرض شدها من رجلها وفتح رجلها وووووووو
أسر مش عارف بعمل حاجه ياحيوان هقتلك
شاور رجاله وقالهم احذفوا من البلكونه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الإمبراطور القاسي)

اترك رد