روايات

رواية حب الاسر الفصل الثامن 8 بقلم موكا

رواية حب الاسر الفصل الثامن 8 بقلم موكا

رواية حب الاسر البارت الثامن

رواية حب الاسر الجزء الثامن

رواية حب الاسر الحلقة الثامنة

سما :اه ياني لو كان لسه هنا وشافني بس الحمد لله انو خرج هروح اعمل ليا اكل بقا
عند أسر في الكليه
دخل لقا محمد ماسك الميك و بيتكلم
محمد : كنت عايز اقول اني فرحان جدااا ان خلاص مي بقت خطيبتي و اشكر كمان نفسي ان لولا اني فكرت اني اكتب لها في النوت اعترفلها مكنتش عرفت و عايز اعزمكم كلكم على فرحي كمان اسبوع يوم الخميس
أسر لنفسو : يعني الكلام الي كان في النوت دا مش ليها
أسر : اتفضلو كلكو على مكانكم علشان نبداء المحاضرا
محمد :حاضر يدكتور بس حضرتك كمان معزوم يا يت تيجي
أسر : حاضر اكيد هاجي
خلصو شرح
اسماء:دكتور أسر لو امكن. حضرتك تشرحلي أجزاء مش فاهماها
أسر : طب هو انا. مش دلوقتي فاضي ف لو امكن بكرا اشرحلك الي انتي عيزاه
أسر رجع البيت وكانت سما وخده راحتها على اساس انو هيجي. متأخر على م يخلص المحاضرات وكانت قاعده ب بيجامه بيتي وفارده شعرها البني الطويل و قاعده فوق السفره بتاكل تحس انها طفله عندها. ١٠.سنين
أسر اول م دخل وشافها اتصدم من شكلها. حوريه وفي نفس الوقت طفله

 

 

 

 

 

 

سما اول م شفتو حاولت تقوم من على الترابيزه وهي بتنزل فاجئه
وقعت و الكرسي وقع عليها
أسر : طلع يجري وهو مخضوض
أسر : انتي كويسه فيكي. حاجه اتعورتي وفضل يدور لو في حاجه. متعوره
وسما بصالو وسرحت فيه وفي جمالو
سما : يخرب بيت جمالك.
أسر : انا عارف اني. حلو بس مش. للدرجه دي
سما : بايخ وعند اذنك. علشان مينفعش كدا
أسر : اي المشكله هو انا مش جوزك برضو ولا اي
سما وشها احمر جدااا وازدادت جمالا: بعد اذن
وحاولت تقوم وقعت تاني
أسر : مفيش بعد اذنك تاني ومتتناقشيش
وشالها وطلع بيها
وكل دا وسما. مش. عارفه اقول اي
سما : بس دي مش اوضتي
أسر :لا. م. هي هتبقى اوضتك.
نزلها قعدها على السرير وقعد جنبها

 

 

 

 

 

أسر : بصي يسما احنا جوازنا كلو كان. غلط وانا حابب اعتزرلك عن كلامي امبارح و اني شكيت فيكي لما شفت الكلام في النوت
سما ب جمود : اعتزار مرفوض وياريت حضرتك تطلع علشان عيزا انام
أسر : انا عارف اني ضربتك. جامد بس انتي عصبتيني اديني فرصه لو سمحتي
سما صعب عليها وخصوصا لما لقت دمعه نزلت من عينو
سما : افكر بس بشرط
أسر بفرحه : اي اؤمري
سما : تجبلي واحد شاورما وواحد كريب و ازازه بيبس كبيره و معاهم تلاه اربع سبع تمت شيكولاتات من الكبيره خاالص قد كدا
أسر : هههههههه متجوزه طفله يجماعه والله
أسر : احنا كدا صحاب صح
سما : اه يسطا ويلا بقا علشان جهانه ومكلتش حاجه
أسر : اومال مين الي كان بياكل تحت دا
سما بصوت طفولي : دا دا كان كدا يعني حاجه خفيفه
أسر : هههههه ماشي يطفله هروح. اجبلك. الي عيزاه وقرصها من خدودها

 

 

 

 

 

 

سما بعد م طلعت حطت ايديها علي قلبها في أي بتنبض كدا لي
من يوم وليله اتغيرتي
متكبريش نفسك ي سما انتي بتحبيه
أسر نزل و لنفسو هتعملي فيا اي شكلك هتوقعيني ولا اي
أسر طلب الاكل والاكل جه وطلع بيه وكلو
أسر ها يستي عايزا تسمعي فيلم اي
سما : الجميله والوحش
أسر :مين
سما : اي متعرفهمش دا انت من العصر الحجري ولا اي
أسر : لا يستي مكنتش بتفرج على حاجات دي
واديني هتفرج معاكي
سما : خلاص هات الفلم على مروح اجيب فشار واجي
سما عملت الفشار و قعدو يسمعو الفلم نامو وهم قاعدين على الكنبه ومحسوش ب نفسهم
تاني يوم صحو على صوت المنبه
أسر طفته بسرعه وفضل يتأمل في وش سما الي كانت ناميه ذي الملاك.
أسر : خايف احبك لتكسريني ذيها بس قلبي بيقول انك. مختلفه يارب فعلا تبقى كدا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب الاسر)

اترك رد

error: Content is protected !!