روايات

رواية قلب الصخر الفصل التاسع 9 بقلم شيماء رمضان

رواية قلب الصخر الفصل التاسع 9 بقلم شيماء رمضان

رواية قلب الصخر الجزء التاسع

رواية قلب الصخر البارت التاسع

قلب الصخر
قلب الصخر

رواية قلب الصخر الحلقة التاسعة

العشيق بنظره شر بس انا عايز حاجه اكبر من الفلوس وطلع ابره وغرزها في كتفها
سالي فقد الوعي في الحال
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند صخر
يونس دخل علي صخر لقاه بيعيط جري عليه وقال بلهفه
يونس. صخر مالك بتعيط ليه حصل اي حاسس بحاجه
صخر بتعب هيحصل اي يايونس اكتر من كده عارف مين الي كان عندي
يونس باستغراب مين يعني
صخر قلب يايونس قلب هي الدكتوره الي هتعالجني
يونس باستغراب قلب اي رجعها بس
صخر بندم كويس انها رجعت يمكن تسامحني
يونس بتوتر هقابلها ازاي بس ولا هواجها ازاي وانا كنت السبب في كل حاجه
صخر بحزن لا مش انت لوحدك انا عملت الي اكتر منك انا موثقتش فيها انا عذبتها وطلقتها انا مستاهلش انها تعبرني بس عشمي في ربنا كبير انها تسامحني
يونس بيطبطب علي كتف صخر وقال اهدي اكيد هتسامحك اهدي
قلب كانت في مكتبها ومنهاره من العياط وكانت بتكلم نفسها
قلب لا ياقلب انتي مش ممكن تضعفي ابدا انتي قويه بس انا افتكرت كل الي عملو فيا ده عذبني عذاب محدش يتحمله ابدا لا انا هبقا اقوي من كده وهأدي واجبي وبس لكن هوا زيه زي اي مريض عندي
قطع كلامها مع نفسها خبط الباب
قلب مسحت دموعها وقال ادخل
يونس دخل وهوا باصص في الارض
قلب وقفت وبرقت وقالت انت اي جابك هنا اطلع بره
يونس عندك حق تعملي اكتر من كده بس انا مش طالب انك تسامحيني طالب انك تسامحي صخر هوا عمل كده من حبه ليكي والله سامحيه
قلب انت ازاي ليك عين تيجي هنا وتقف قدامي وتطلب اني اسامحه كمان انا هنا الدكتوره بتاعته وبس ومطمعوش في حاجه غير كده ابدا
يونس بندم كل واحد ازاكي خد جزائه نرجس الكلاب كلتها صاحيه وللاسف سالي الي رمتها لهم وصخر اهو زي مااانتي شايفه وانا الندم بياكل قلبي بس صدقيني انا معملتش فيكي حاجه واظن انك كنتي حاسه بده وان سالي الي قلعتك هدومك
قلب اخرس بقا مش عايزه افتكر اليوم ده ابدا اسكت
يونس انا مش عايزك تعالجي اخويا انا بس عايزك تسامحيه قبل اي حاجه واكيد قلبك الطيب هيسامحه
وسابها وخرج
قلب قعدت علي الكرسي تاني وبقت تفكر في كلامه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند سالي فاقت لقت نفسها مربوطه علي سرير وعشيقها قاعد يبصلها بشر
سالي اي ده في اي انت بتعمل كده ليه
عشيقها (احمد) عذا. بك هيبدء متستعجليش
سالي بفزع احمد انا بحبك ومستعده اعملك كل الي عايزه فلوسي وكل حاجه بس بتعمل كده ليه
احمد بثبات هقولك واحكيلك من الاول انا احمد مختار صابر الاسم مشدكيش شويه مفكركيش بحد
سالي بزهول وبرقت لا انت اخو مصطفى
احمد بغضب ايوه مصطفى الي حبك ووقعتيه فيكي وبعدين سبتيه بعد ماهتي فلوسه وخلتيه يدمن المخد. ران عارفه حصله ايه اخويا قتل نفسه بسببك دمرتيه وعشتي حياتك ولا افتكرتيه حتي
سالي احمد اسمعني انا معملتش حاجه هوا الي ادم. ن لوحده انا ماليش ذمب
احمد لا انتي السبب وهدفعي التمن دلوقتي وطلع ازازه
سالي لا انت هتعمل ايه اي الازازه دي
اخمد لا لسه بدري علي الخوف هخليكي تتمني الم. وت ومش هطوليه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ادم راح لقلب المستشفى ودخل مكتبها
ادم دكتورتنا عامله ايه
قلب بفرحه ادم تعال انا كويسه الحمدلله انت عامل ايه
ادم انا كويس جداً وهبقي كويس اكتر اليله
قلب اشمعنا يعني اليله
ادم اليله هتبقي مراتي
قلب بزهول اييه مراتك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلب الصخر)

اترك رد