روايات

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي الفصل الخامس 5 بقلم دنيا ثروت

رواية خيانة اختي وزوجي البارت الخامس

رواية خيانة اختي وزوجي الجزء الخامس

رواية خيانة اختي وزوجي الحلقة الخامسة

واقف من بعيد = هيحصل اي لو عرفتي اني انا السبب في كل الامك يانيروزه
نيروزه بتحاول تفوق بتبص تلاقيه واقف
نيروزه بحب ونعس: عاصم حبيبي مالك واقف كدا لي
عاصم بيقرب منها : مفيش حاجه ياحبيبتي كنت بشوفك وانتي نايمه زي الاطفال كدا
نيروزه : انا ازاي نمت والله اسفه بجد مخدش بالي
عاصم : حبيبتي ولا يهمك يلا نجهز عشان ننزل للفطار يلا
جهزو ولبسو وهما نازلين
نعيمة : نيروزه عامله اي طمنيني عليكي
نيروزه : الحمد لله ياماما انتي عامله اي وفين فيروزه
فيروزه وهي بتقعد علي السفره : يااه واخيرا حد في البيت ده سأل عليا
كلهم قعدو علي السفره……….
فيروزه : ماما انا جالي شغل في محافظة تانيه ممكن انتي وبابا توافقو عشان اشوف الإجراءات
نعيمة : وده شغل اي بقا
فيروزه : عادي شركة هندسيه شافت شغلي وعجبوه وقالولي تعالي اشتغلي في الفرع عندنا
نعيمة : هههههههه ضحكتيني.. فيروزه انتي تقديرك جيد اكيد مش هيقبلو شغلك بقولك اي يانيروزه
نيروزه : نعم ياماما
نعيمة : شوفي الشركة دي وخدي الشغل عندهم وشوفي لو عايزه تروحي انتي كمان مهندسه قد الدنيا
نيروزه : بس ياماما..
صالح : مبسش فكك من فيروزه اهم حاجة نفسيتك روحي غيري جو شويه
فيروزه في عقلها : كنت متأكده انك هتبعيني عشانها .. بكرهك يانيروزه بكرهك.
دموعها خدعتها ونزلت لاحظ عاصم بصتله بصه ضعف وطلعت اوضتها
عاصم : نيروزه كلي كويس وبعدين خدي الادويه.. اي ده انا نسيت اجبهم.عن اذن هجبهم من فوق
طلع فوق خبط عليها كانت بتعيط
فتح الباب وقفله تاني قرب منها ومسح دموعها : متزعليش. متعيطيش بقا
فيروزه وهي بتمسك ايديه : عاصم انا عملتلهم اي حرام عليهم
عاصم حضنها بتملك : متزعليش انا جنبك.. فكك منهم كلهم خرجها من حضنه ومسك وشها باسها علي خدها : وبعدين بقا عايزك تبقي احلي واحده انهارده في الحفله
فيروزه بأستغراب : حفله اي
عاصم : حفله عشان اطلعها من مودها.. ههههه.. الحفله دي اعتبريها ليكي انتي عايزاكي تاخدي الجو.. يلا انزلي الاول وهروح اديها الادويه
….. ✍️✍️✍️✍️في المساء💫💫💫💫💫💫💫
نيروزه : مكنش ليه لزوم الحفله دي ياعاصم
عاصم قرب منها وحضنها: اهي ضحكتك دي بقا اهم حاجة
نيروزه : بحبك علفكره قريت منه عشان تبوسه
بعدها عنه : يلا عشان نلحق نجهز
نزلو مع بعض
الكل سقفلهم.. كل انظارهم كانت عليهم وعلي نيروزه بالذات وضحكتها
وعاصم كل نظراته لفيروزه وعلي فستانها وانها فعلا اخدت قلبه وكل يوم عن يوم بتاخد قلبه
مرت الحفله والكل كان مبسوط
……💫💫💫💫💫 في الاوضه💫💫💫💫💫💫💫💫
نيروزه بزعيق: انت لازم تقولي في اي
عاصم : انتي عايزه اي
نيروزه : من اول مارجعت كنت بحاول أقرب منك وانت بتبعد لي لي انت مش جوزي ومن حقي.. ولا في واحده تانيه مدلعاك بقا
عاصم ضربها بالقلم : انتي بتقولي اي انتي خلاص بقيتي مهووسه ومجنونه مفيش حاجه في عقلك غير بخونك بخونك بعدين كنتي فين كنتي فيين لما خلتيني سنه كامله ملمسكيش لو انا وحش كان زماني قولتلك ان في حد لمسك قبلي
نيروزه مستحملتش ضربته بالقلم : أخرس
عاصم بصلها ومشي خرج من البيت واتجهه لبيته التاني
اتصل بالتلفون : تعالي محتاجكك
💫💫💫✍️✍️بعد دقايق ✍️✍️💫💫💫
فيروزه وصلت دخلت البيت =مالك في اي
عاصم حضنها : وحشتيني
فيروزه : في اي ياعاصم
عاصم بدأ يبو’سها : مش عايزة افكر غير فيكي
وفعلو ماحرمه الله لهم
💫💫💫💫الساعه 8 الصبح 💫💫💫
فيروزه بتدخل البيت بهدوء
نيروزه بنظره شك وبتفحص جسمها بنظراتها: انتي جايه منين كدا وشكلك كدا لي
فيروزه : انا انا.. مكملتش جملتها بطنها قلبت وجريت علي الحمام تستفرغ
بتغسل وشها وتستني نتيجه الاختبار
=مستحيل انا حامل مستحيللللللللل

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية خيانة اختي وزوجي)

اترك رد

error: Content is protected !!