روايات

رواية جميلتي الفصل الثامن 8 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي الفصل الثامن 8 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي البارت الثامن

رواية جميلتي الجزء الثامن

رواية جميلتي الحلقة الثامنة

و في المساء فى غرفة اسر
جميلة بصدمة و تهرب.. اايه…. اايه اللى بتقول ده انت شرب حاجة ولا ايه
اسر بعصبية.. جاوبي على سؤالي يا جميلة
جميلة بثبت.. و انا مكنش في حد في حياتي يا اسر
اسر ببرود.. والله طب بصي كده
جميلة بصدمة أكبر
اسر بعصبية.. اانتى دى ولا مش انتى
جميلة نظرت لى الصور بصدمة
اسر بعصبية.. يعني فرحانة مع حبيب القلب و عمل فيها بريئة
جميلة بعصبية.. اانا مسمحلشككك تتكلم عني بالطريقة دى ….. و بعدين مين انت علشان تحسبنييييي هاااا مين ااانت يا اسرر ……. و اه يا اسر بحبه و لسه بحبه سمعت يا ااسر لسه بحبه و بعدين انا مش زى الز**بالة اللىىىىىى تعرفهم
فجأة نزل قلم قوى على وشها و بعدين مسك**ها من شعرها
جميلة بوجع.. ااااااه
اسر بطريقة مرعبة و همس.. لو سمعتك بتقولي الكلام دى ها قت**لك يا جميلة سمعة
جميلة بالم .. انا مش لعبه في ايدك علشان تتحكم فيا

 

اسر زقها بقوة و وقعت في الأرض و تركها و ذهب من القصر كله و قعدت جميلة تبكي
فلاش
اميرة.. الله الله ممكن اعرف ايه اللي كنت شايفة ده
جميلة.. ها قولك بس وحيات ابوكي ما تقولي لحد
اميرة.. عي*ب عليكي يا قمري سرك في بير
باك
جميلة بدموع.. ليه يا اميرة ليه هونت عليكى ليه تعملي فيا كده مش مسامحكي يا اميرة مش مسامحكي
و تتصل جميلة بى اميرة أما عند اميرة في غرفتها كانت قعدة على السر**ير و بتقرا كتاب
اميرة بابتسامة.. الو يا جوجو يا حبيبتي عاملة ايه
جميلة بعصبية.. اه يا خاي**نة العيشرة هو دى الاخواة بقا اديكي الامان و انتى تطعن**يني في ضهري
اميرة بعدم فهم.. جميلة انتى شربة ايه و ايه الطريقة دى خ**يانت ايه و طع**نت ايه انا مش عارفه انتى بتتكلمى عن ايه اصلا
جميلة بعصبية.. ها تعمليهم عليا بقا تصورني انا و الزفت و تبعتي صوري لى اسر
اميرة بعصبية.. صور ايه و زفت ايه ايه اللي بتقوليها ده انتى اتجننتى
جميلة بيزعيق و صوت عالي .. لا انا عقلت انا كنت ساذجة لم اعتبرتك اختى و ها تحفظي سري اتريكي مستنية الوقت ده علشان تضمري حياتى

 

اميرة.. صوتككك يا جميلة و متنسيش نفسكك مش معني انى ساكته ف يبقا انا
جميلة بعصبية.. انتى كدابة يا بت و انا مش عايزة اعرفك تانى
و قفلت جميلة السكة في وش اميرة و قعدت تبكي و اميرة نفس الكلام
أما عند فاطمة
فاطمة بفرح .. اكيد اختنقو جميلة عصبية جدا و ممكن تخسر كل حاجة في وقت غضبها يعني مش بعيد تطلق
فلاش
فاطمة قبل ما تتجوز هى و جميلة شافت جميلة مع حبيبها ف صورتهم على أساس تواري الصور لى جدها بعد ما تظبطها طبعا بس جاه موضوع جوازهم طبعا لعبت في الصور و بعتتهم لى اسر من رقم مجهول
باك
فاطمة بخبثة.. علشان نبقا زى بعض بقا انا اتجوز واحد زى ده و انتى تتجوزى اغنا واحد في الشرقا الاوسط تو كتير عليكى يا بت عمي كتير جوى جوى بس انا صلحت ده كله
هههههههههههههه
و بعد مرور وقت في قصر بدران اسر اخيرا ات اسر لكن كان برضو سك**ران
جميلة بسخرية.. مش مستغربة على فكرة عاتك ولا ها تشتريها
اسر و هو واقف بالعافية.. شى ميخصكيش

 

جميلة بحزن و عصبية.. لاااا يخصني يخصني يا اسر لم القي جوزي بيرجع وش الفجر بالحالة دى و بالمنظر ده يبقا يخصني ايه مبتزهقشششش مب**تقرفق**شش من نفسك و انت بت**شرب القرف ده كللل يوم ااايه
اسر سقف .. برافوو برافووو احيكي على الدروس اللى بدتهلي لا بجد برافووووو عليكىىىىىى بجد بدتني دورس في الادب و الاخلاق و انتى مش**ية مع حبيب القلب
جميلة عطت اسر بالالم على وشو
جميلة بعصبية.. انا اش**رف منك يا حق**يرررر
اسر بعصبية.. بقا انا حق**ير يا جميلة انا بقا ها وراكي الحقير ها يعمل ايه
اسر ابتدا يقترب من جميلة و هى بتبتعد .. انتى ليا انا انتى ملكي انا مش لحد تاني
جميلة بدموع .. اسر فوق انت مش في واعيك انا انا جميلة جميلتك بلاش
اسر جذبها ليه.. انا بحبك يا جميلتي
اسر بحزن .. بتحبيه صح انا مش ها سمحلك تروحي مني
جميلة بدموع.. انا معاك بس فوق علشان خاطري
اسر حزن.. لدرجة دى بتكرهني. بس انا بحبك يا جميلتي
جميلة بدموع.. بس انا مش عايزك
اسر بصدمة

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية جميلتي)

اترك رد

error: Content is protected !!